Wiedźmin 3: Dziki Gon - prezentacja technologii Nvidia Hairworks
I tak następnego PC miałem zamiar kupić z kartą Nvidii, ale teraz mam przynajmniej kolejny argument, by utwierdzić się w przekonaniu, że dobrze zrobię.
Gdyby nie było tej technologii to dalej ludzie szyderczo mówili, że REDzi nie potrafią robić włosów, a teraz widzę narzekania, że zbędny bajer... Ja się cieszę, że twórcy przykładają się do najdrobniejszych szczegółów i nie odwalają lipy.
Mich200 ---> dokładnie, ja tez sie cieszę. I też mnie trochę śmieszą te wszystkie pojękiwania, że grafika to nic, że grafika to tamto i owamto. Grafika to jeden z elementów gry i fajnie jak jest dopieszczony, w tym wypadku tak będzie. I dobrze.
Dokładnie, niepotrzebny bajer, tylko marnujący zasoby, po co to?, na co to?, po co się rozwijać?, po co dodawać nowinki do gier?, lepiej grać w gry 2d!...
Teraz to tylko mało znaczący dodatek, za parę lat standard. Włosy nie wyznaczą nowej jakości graficznej.
Moim zdaniem bardzo dobrze, że CD Projekt RED postanowiło przełożyć datę premiery i dopracować grę pod względem jakości. Mimo wszystko materiały, które prezentowało studio na pokazach bardzo mnie zaskoczyły pozytywnie :) Druga część Wiedźmina zrobiła na mnie niesamowite wrażenie pod względem lokacji, dopracowania szczegółów wyglądu i dużej ilości różnych postaci niezależnych, co spowodowało to, że za każdym razem spotykam zupełnie nowe osoby, a nie ciągle te same. Widząc próbki materiałów z Wiedźmina 3 myślę, że będzie to najlepsza wg mnie gra cRPG w jakąkolwiek będę miał przyjemność zagrać. Wykorzystanie technologii Nvidia Hairworks będzie dawało rewelacyjny efekt naturalności wyglądu włosów i futer postaci, zwierząt i potworów oraz ich reakcji zależnie od wykonywanych ruchów tych postaci. W listopadzie zeszłego roku zmieniłem kartę graficzną AMD Radeon HD 6770 Saphira na Gygabyte GTX 660 od Nvidii ze względu na efekty Physic, których w kartach od AMD nie uświadczymy. Decyzję tą podjąłem ze względu na technologię Physic oraz lepszą wydajność kart Nvidii i wspieranie nowymi sterownikami. Nie mogę się doczekać najnowszej produkcji CD Projekt RED. Z całą pewnością kupię Wiedźmina 3 w dniu premiery, żeby mieć później co wspominać :D
Tak, fizyka wlosow to jest cos na co ludzie czekali od lat, teraz beda spelnieni, jest to maly krok dla deva, zas wielki dla graczy. Dzieki tej technologii, gry nie beda juz takie same. Krok na miare przejscia z GTA1 na GTAV
Koktajl Mrozacy Mozg
Czyli według ciebie lepiej jest się nie rozwijać wcale niż rozwijać powoli?
zawsze będą takie narzekania :D jakbym się obudził po wieloletniej śpiączce to wystarczy, że wejdę na gryonline.pl i poczytam wasze komentarze, a już będę mieć pewność że to swoi ! POLACY ! :p
ci co narzekali na beznadziejne włosy wiedźmina w poprzedniczkach teraz siedzą cicho...zamknięto im gęby,
a odzyskała głos kolejna partia malkontentów, która uwolniła się właśnie z letargu by raźnie i zbójecko pohejcić !
Dalej panowie :) jeszcze nie było tekstu, że przełożyli premierę na przyszły rok by zrobić lepsze włosie !
[Jestem niesłyszący]
Komentarz do hejterzy -> Lepiej przestańcie pisać bez sensu i lepiej idźcie do przedszkolaku, pijani dzieci. :P Wasze komentarze są nieprzemyślane i dziecinne.
Komentarz do normalni gracze -> Ignorujcie hejterzy, bo zawsze robią głupoty i nieprzemyślane posty, jakby za dużo pili. XD Jak grafika będzie wysoka, to będą narzekanie. XD A jak grafika średnia i wysoka grywalności, to też będą narzekanie (tak było z Watch Dogs). XD A więc ignorujcie komentarze od hejterzy.
Wiedźmin 3 to ostatni część, a więc to naturalnie, że twórcy robią wszystko, by ten część będzie najlepszy i nie stracić wartość z upływem czasu. :)
@Sir Xan - Z Geraltem ostatnia ale kto wie czy nie wyjdzie Wiedźmin 4 z jakimś nowym bohaterem. ;)
Koktajlu, czyli według ciebie RockStar zrobił pomiędzy GTA I, a V jeden duży krok? Mi wydawało się natomiast że robili małe kroczki (GTA II, III, itd.), no może pomiędzy "dwójką", a "trójką" był delikty skok...
Nie rozumiem tego, nie potrzebne to, nie potrzebne tamto, a jak twórcy nic nie dodają (i mamy takie tasiemce jak AC), to jest pacz że seria się nie rozwija... Lepiej się cofać... Wieczny płacz... Polska...
Bezi2598 - rozwijac sie ale w konkretnym celu (cos co wplynie na odbior gry, wlosy nimi nie sa) niz isc w kierunku bajeru. Bujana siekiera, skaczace cycki Lary na nextgenach czy kolysajace sie belty nie robia zadnego wrazenia bo nie wplywa na odbior gry. Bez tej fizyki, to taka sama gra jak z fizyka, tylko ze na PC mocno spowalnia gre.
Shasiu - Zle to ujelem, seria GTA miala 3 skoki - GTA1, cos czego jeszcze nie bylo, potem przejscie w 3D choc Driver2 byl pierwszy w postaci sandboxa i zmiany aut oraz przejscie z kartonowej oprawy, na bliska "realistycznej"
Zamiast pisac ze narzekamy, podajcie swoja wersje dlaczego wlosy sa az tak wazne (poza, lepsze to niz nic) ze pare gierek sie na nia zalapalo juz teraz - TR, Ghosts a Witcher w przyszlosci + inne.
A czemu nie isc w kierunku czegos co bylo juz daaawno temu, w GTAIV - Euphoria, 8 lat po GTAIV jak dobrze licze, w wiekszosci gier zwloki/ciala zabitych zachowuja sie jak mokra szmata rzucona na podloge. Jak dla mnie to jest lepszy element ktory trzeba by wrzucic do dzisiejszych gier niz wloski i futerka.
@Mich200 -> Z pewnością będzie, ale to już inna historia. Przez dłuższy czas raczej nie doczekamy się Wiedźmin 4 tak jak Half-Life 3. W grze Wiedźmin 3 tylko doprowadzi historia Geralta do końca, co zaczynał w pierwszej części. W ten sposób trylogia Geralta dobiega końca i mamy zamknięta historia. :) Wtedy twórcy będą mogli tworzyć coś innego dla odmiany np. Cyberpunk. Mieli przygody z Geralta dość wystarczająco długo. ;)
Ale za to możemy doczekać fanowskie kampanie Wiedźmin od uzdolnione fanów. Tak jak było wielu fanowskie kampanie do Amnesia, Neverwinter Nights 2, Half-Life 2 i Thief. ;) Wielu z nich już się ukazało, na przykład godny uwagi „Rozdroża”.
@Sir Xan - Co prawda to prawda, nawet taki Gothic który już ma ponad 10 lat ciągle dostaje nowe przygody od fanów. :) I tak jak wspomniałeś REDzi na długo nie dadzą o sobie zapomnieć najpierw Wiedźmin 3 w lutym, potem Cyberpunk 2077 (pewnie na święta), a kto wie ile jeszcze pomysłów siedzi w głowach twórców. :)
A czy jedno wyklucza drugie? Czyli teraz powinni iść zamiast w kilku kierunkach, to tylko w jeden? (Ragdoll, o którym można również powiedzieć że potrzebny nie jest).
REDzi oprócz fizyki włosów mają zamiar zaimplementować fizykę fal, realistycznie poruszającą się trawę oraz drzewa na wietrze (i inne o których nie wiemy efekty). To nie jest tak że jeśli zdecydują się na włosy, to już tylko włosy się zmienią między W2 a W3...
Włosy/futra to upiększenie gry, czyli krok w stronę wizualną... Taki sam płacz był na ubersampling, bo nikt nie mógł tego odpalić... Teraz natomiast widać że daje to dość sporo uroku grze...
W stronę gamplejową będą zmiany w systemie walki, większe możliwości dla gracza (skakanie, pływanie, wspinanie), itd.
Gra nie rozwija się tylko w jednym kierunku...
@Shasiu -> Prawda. Wiedźmin 3 to w końcu wysokobudżetowy projekt klasy AAA, a nie niskobudżetowy indie. A więc grafika ma znaczenia, a grywalności, fabuły i pomysły to nie wszystko. :) Przecież Wiedźmin 2 udało się uzyskać godne uwagi wielu zagraniczne krajów poza Polska i zdobył sporo nagród. A to jest powód do dumy i radość jako Polaków. :) Ignoranci-hejterzy tracą tylko czas, bo nie wiedzą, co czynią. ;)
@mich200 w kolejnej części będziemy kierować Jaskrem i grać ballady po karczmach. coś a'la guitar hero :P
Przecież już kiedyś mówili o tym i prezentację dotyczącą tego też widziałem kilka miesięcy temu, choć wtedy modelem był wilk.
Coś czuję, że ten bajer sporo mocy obliczeniowej będzie pożerał. A kiedy na ekranie będzie sporo zwierząt czy ludzi to już w ogóle ;P Mi tam realistycznie poruszające się włosy nie są potrzebne by dobrze się bawić. Będę się cieszył jak Wiedźmin 3 bez tych wszystkich bajerów ruszy mi na średnich detalach ;P
Super się to prezentuje, mam nadzieję że będzie dobrze zoptymalizowane i spokojnie będzie można to włączyć na takim GTX 780...
Żeby nie doszło do czegoś takiego, że nie liczni pograją w tą grę. Byle by nie zrobiono tego co z watch dogs.
Jasne niech rozwijają takie technologie nawet te najmniejsze szczegóły, tylko niech to robią z głową a nie że ludzie będą musieli montować osobna karte żeby to wygenerować bo to już jest śmiech na całego.
Z jednej strony mówią, że nie będzie trzeba dwóch kart do pogrania na ultra, z drugiej pokazują mega obciążające efekty i ja tego nie widzę odpalonego w stałych 60 fpsach na jednej karcie. 2x GTX 780 po OC + mocno wykręcony i7 i może wtedy.
Liczę, że opcji w grze będzie na tyle dużo, że każdy znajdzie coś dla siebie. Technologia prezentuje się świetnie już w najnowszych CoDzie prezentowała się wyśmienicie.
Mam się bać tego gówna z filmiku? To się do WOWa nadaje :). W2 już był za bardzo kolorowy i słodki a trójeczka pewnie jeszcze bardziej usłodzi tę serię. Z tymi włosami to jeszcze bardziej Pixara przypomina. Dark Souls pokazuje jak zrobić grę fantasy, która jest jednocześnie baśniowa ale surowa i obrzydliwa.
@unersniper - A do tego ma przedpotopową grafikę wybacz, ale to nie jest 2004 rok gdzie uśmiech na twarzy wywoływała trawa 3D, teraz gry stają się coraz piękniejsze i starają się wprowadzać gracza do swojego świata, serwując przy tym świetną realistyczną grafikę. Inna sprawa, Wiedźmin 2 odgrywał się latem, pojedź latem w słoneczny dzień, gdzieś na wieś i porównaj sobie to co widzisz w rzeczywistości z tym co widzisz w Wiedźminie, btw. kto powiedział, że grafika w Wiedźminie ma być mroczna ? ;)
Witam,
do redakcji gry-online. Panowie, do wydania Wiedźmina 3 zostało jeszcze trochę czasu. Czy nie dałoby się rzadziej ale za to zwięźlej ukazywać jakichś sensownych newsów? Ta gra z ludźmi, którzy są odpowiedzialni za promocję poradzi sobie na podłożu reklamy i uświadamiania graczom, że produkt będzie warty kupna. Dzień w dzień na waszej stronie da się znaleźć nowy artykuł o Wiedźminie. Czy możliwe by było ograniczenie tego tematu ^^ do najważniejszych informacji? Jest tyle innych gier na których można się skupić. Obym nie miał racji ale rok newsów o Dzikim Gonie i ta gra znudzi się przed jej wypuszczeniem na rynek.
Pozdrawiam
Im dalej będą przesuwać premierę tym więcej będzie newsów o wieśku, ehh taki blizzard robi gre 10 lat i dają w tym czasie 2 trailery i gra się sprzedaje - bez cud technologii, bez fajerwerków.
Realistyczne futro a chłop w wiosce kiedy byśmy nie przyszli robi ciągle to samo. Postacie stoją i czekają aż przyjdziemy... żeby nie było to się tyczy tez innych gier.
alpha_lyr ---> Nie grałeś jeszcze w grę, więc nie osądzaj tak pochopnie. Grafika, grafiką a rozgrywka rozgrywką. Nie tylko w grafice szykuje się next-gen. To ma być też nowe podejście do gier RPG...
Jeśli twórcy zakładają, że gra będzie na tyle dobra i gracze będą do niej wracali nawet po latach, to niech pakują w nią wszystkie nowinki techniczne jakie są. Po prost jak ktoś nie ma odpowiedniego sprzętu to zagra bez fajerwerków, a po np. 2 latach jak zmieni sprzęt to zagra jeszcze raz na full konfiguracji. U mnie tak było wcześniej z wiedzminem 1 i świetnie się bawiłem.
Ciekawi mnie jakiego kompa będzie trzeba mieć żeby móc skorzystać z tej technologii i pograć w Wiedźmina 3 na najwyższych detalach.
alpha_lyr ---> kpisz czy o drogę pytasz? w W2 postacie zachowywały się zgodnie z cyklem dnia i nocy, nawet chodzili spać, a jak zaczęło padać to chowali sie pod dachem.
w W2 postacie zachowywały się zgodnie z cyklem dnia i nocy, nawet chodzili spać, a jak zaczęło padać to chowali sie pod dachem.
w Gothicu też było coś takiego nie ośmieszaj się.
[33] Z nim się nie ma co kłócić, on jest "znaffcą" z tego forum, pamiętaj on wie co zrobi Rockstar on wie o finansach i tym że Blizz się kończy, on widział już W3 i grał w niego :D. Nie ma co...
[32] Tja, bo oczywiście już grałeś w nią i wiesz jak sie NPC zachowuje... Po prostu aż szkoda na Ciebie słów... P.S. Bo tak wiele next genowych RPG'ów wyszło, już nie mówiąc że w grach na konsole było dokładnie to samo póki nie ruszyłeś skryptu to npc stał i robił to co w poprzednim skrypcie było zapisane... Więc przestań krytykować każdą grę która również na PC wychodzi, tak tylko te gry krytykujesz a konsolowe chwalisz jakby były ósmym cudem świata... Infamous fajna grafika a fabuła gorsza od poprzedniczek z past genów, jak gry dalej będą szły w kierunku grafiki a nie gameplayu to zyczę powodzenia tej branży w utrzymaniu się.
Co do Hairworksa to fajny bajer ale zbyteczny, kto grając w grę będzie patrzył na futro zwierząt? Ja grając będę bardziej zaglądał w każdy zakamarek, podziwiał widoki (w końcu to jest esencja Role Playing). Dobrze że będzie to zapewne wyłaczyć na PC.
[37] A no było coś takiego, pamiętam jak w nocy NPC'ki w górniczej dolinie w jedynce spały a w dzień zajmowały się swoimi sprawami, a gdy ich okradałeś od razu reagowali i cię gonili :D. Po za tym napisałeś "nie ośmieszaj się" a czym się ośmieszył Coen55? Przecież napisał tylko że już W2 miał zachowania npcków różne ;>.
[35] Twórcy zapowiadali że chcą dotrzeć do jak najszerszego grona graczy więc pewnie postarają sie by wymagania nie były zawyżone i optymalizacja była okay. W końcu to ostatnia część przygód Geralta i chcą zrobic wszystko na Tip Top i sporo na niej zarobić, a żeby sporo zarobić dużo ludzi musi kupić ;>. Pewnie nawet na GTX 560 pójdzie spokojnie i jakimś Phenomie 4 rdzeniowym ;>. Ba pewnie nawet na wysokich poleci z full HD. Z resztą kto dzisiaj wierzy w wymagania podawane przez twórców chyba tylko ci co dopiero wchodza w zabawę z tą branża.
@Coen
alpha_lyr ---> kpisz czy o drogę pytasz? w W2 postacie zachowywały się zgodnie z cyklem dnia i nocy, nawet chodzili spać, a jak zaczęło padać to chowali sie pod dachem.
No i co z tego. To jest już tak stary motyw jak świat. Oby się nie okazało że cała moc poszła w grafike i owłosienie Biesa bo będe szczerze zawiedziony chłopem spędzającym cały dzień przy ognisku. utaj Kingdom Come zarzadzi, ale to już mały symulator będzie.
@mckk - zgadza się.
Panowie! Nie kłóćmy się proszę! Ja jestem wielkim fanem wiedźmina! Jeżeli gra ma coś więcej do przedstawienia to pokaże to już podczas premiery! Nie pomoże żaden marketing ^^! Mówiąc o gothic 2 to wiedźmin 1 i 2 nie są w stanie tego przebić, a mimo to dwie części mam w edycji kolekcjonerskiej, pozdrowienia dla Panów od reklamy :)!
Tak pokaże jeżeli nie zrobią kolejnej obsówy , pewnie jeszcze w przyszłym roku napiszą że Cyber jest przesunięty, całe szczęście w tym roku wychodzi parę gier typu Watch dogs czy też lords of the fallen więc będzie w co grac .
alpha_lyr [39]
To jest już tak stary motyw jak świat.
Zgadza się. Tym bardziej dziwnym jest, że nie wszyscy twórcy RPGów o nim słyszeli (każdy średnio wnikliwy gracz wie, o kogo chodzi).
Ludzie co wy znowu z tą grafiką najważniejszy jest Klimat przecież tak było w serii Gothick do części 3 potem grafa była lepsza a gra coraz gorsza
A Geralt dalej będzie miał teksturę z siana na głowie zamiast włosów, ale nie koń i inne bydło będą mieli falujące włochcze na jajach .
Co jak co ale animację to w COD jest zawsze na wysokim poziomie tylko szkoda że prawie 50% jest z poprzednich CODów....
Tyle czekania na Wiedźmina 3, a Ubisoft w tym czasie zdąży wydać z co najmniej 4 asasyny.
W Call of Duty z kolei futro prezentuje się bardzo sztucznie podczas ruchu. Tylko na obrazkach wygląda w miarę. Panowie z Acitivision. Najwyższy czas porzucić id Tech 3. Rok 1999 dawno przeminął.
Oficjalnie potwierdzone, stworek posłużył tylko do prezentacji i nie pojawi się w Wiedźminie...
To są jakieś jaja!!! Nikt tego gówna nie potrzebuje!!! To tylko podnosi wymagania gry!!!!!!!!!!!!