Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Morrowind- parę pytań o dodatki i gameplay

27.01.2014 18:31
MichałPolak
1
MichałPolak
104
Generał

Morrowind- parę pytań o dodatki i gameplay

Witam. Ostatni raz w Morrowinda grałem jakieś 9 lat temu i w samą podstawkę. Chciałbym se odświeżyć tę wspaniałą grę ale pierw mam parę pytań.

1. Dodatki- instalować dodatki od razu czy jak wymaxuję podstawkę. Słyszałem, że poprawia parę rzeczy w podstawce więc sam nie wiem.

2. Teleportacja- ja grałem w elder scroolsy zawsze wojownikami więc nie używałem teleportacji a to fajna sprawa. Widziałem na youtube jak gość z dowolnego miejsca teleportował się gdzieś ale nie używał zwoju ale miał jakby wyuczone te skille na teleportacje. Przechodząc do rzeczy to czy mogę tak się teleportować grając typowym wojownikiem czy jednak trzeba pójść trochę w magie?

Bardzo proszę o odpowiedzi i może jakieś rady :D Świetnie będzie wrócić to tej gry. Ile to wspomnień i w ogóle.

27.01.2014 18:34
MichałPolak
2
odpowiedz
MichałPolak
104
Generał

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy żeby przyłączyć się do świątyni to trzeba grać magiem? Słyszałem, że sporo korzyści płynie z bycia członkiem świątyni.

27.01.2014 18:35
Santaix
3
odpowiedz
Santaix
77
Konsul

1. Zainstaluj od razu, chociażby dla dziennika ulepszonego przez dodatek Tribunal.

2. W Morrowind mozesz się teleportować za pomocą zaklęć Oznaczenie i Przeniesienie. Aby z powodzeniem korzystać z tych zaklęć musisz mieć trochę rozwiniętą umiejętność Mistycyzm, ale możesz również zakląć przedmioty tymi czarami.

Żeby dołączyć do Świątyni nie trzeba być magiem, zresztą każda postacią możesz dołączyć gdzie chcesz. Ograniczeniem są jedynie awanse w danej gildii - aby awansować musisz mieć rozwinięte jakieś tam umiejętności na jakiś tam poziom. Nie pamiętam co jest potrzebne w Świątyni.

27.01.2014 18:37
Belert
4
odpowiedz
Belert
182
Legend

1.Od poczatku.
2.Jest czar mark i I cholera wie jak sie nazywa.Rzucasz na ziemie krzyz i potem z konca swiata sie teleportujesz do niego.NIe wiem jak nazywaja sie po polsku.Znak i portal? nie pamietam.
MOzna tez robic to na miejscu np. w lochu rzucasz krzyz (znak) i jak walka idzie kiepsko odpalasz i odskakujesz parenascie metrow.
pOstacie nie magiczne tzn nie majace magii wogole sa w elder scrolls raczej ma,o grywalne , choc sie da.

27.01.2014 18:39
MichałPolak
5
odpowiedz
MichałPolak
104
Generał

No jak wtedy grałem w ogóle zero magii czysty wojownik i szło mi świetnie. Ale może teraz pójdę też trochę w magię.

27.01.2014 18:46
Cobrasss
6
odpowiedz
Cobrasss
197
Senator

Nie musisz grywać magiem aby wpisać sie w szeregi świątyni :P tak samo z klasami i rasami nic nie stoi na przeszkodzie aby ork rzucajacy czary był złodziejem, ale nie dostaniesz awansu jeśli jakiś wymagany skill jest za nisko.

Ten czar teleportacji to Oznaczenie i Przeniesienie, już nie pamiętam u kogo można kupić.

Dodatek możesz sobie zainstalować kiedy chcesz, tylko uwaga jak mamy postać słabiaka, to skrytobójcy po naszym odpoczynku mogą nam dać w kość.

27.01.2014 18:52
MichałPolak
7
odpowiedz
MichałPolak
104
Generał

No właśnie te awanse widzę, że jednak by awansować w świątyni trza mieć magiczne skille.

27.01.2014 19:06
Belert
8
odpowiedz
Belert
182
Legend

nie ma nic piekniejszego jak przebudzenie po zdobyciu 2 levela :))

27.01.2014 19:08
Szyszkłak
9
odpowiedz
Szyszkłak
203
RZUŁTY WONSZ PIENĆ

Łezka się w oku kręci na wspomnienie czasów kiedy pogrywało się w Morka na przepotężnym Radeonie 8500 (z lepszymi shaderami co budziło zazdrość u kolegów) eksplorując różne jaskinie przy muzyce Enyi May it be :)

27.01.2014 19:14
snopek9
10
odpowiedz
snopek9
210
Pogrubiony stopień

Ja sobie zobaczylem teraz poradnik do Morrowinda to nawet o niektorych gildiach nie mialem pojecia ze istnieja :/ To byla ogromna gra.

27.01.2014 19:53
raziel88ck
11
odpowiedz
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

Tyle, że jak zainstaluje od razu Tribunal, to go od początku będą podczas snu atakowały stwory.

27.01.2014 19:58
12
odpowiedz
Hakim
234
Senator

Ale dzięki Trójcy jest nieco ulepszony dziennik. Nadal beznadziejny, ale jednak nieco lepszy.

27.01.2014 19:59
Lucy_
13
odpowiedz
Lucy_
92
Konsul

Warto zainstalować oba dodatki odrazu- jedyny minus jest taki, że jak wspomniano wyżej, od początku rozgrywki co jakiś czas zaraz po przebudzeniu będą Cię atakować wynajęci przez KOGOŚ skrytobójcy- w sumie na pcozątku są niezłym ułatwieniem, bo nie są zbyt silni a ich stuff jest warty kilka k;) Co innego przy około 20tym lvlu, gdzie zaczęło już wyskakiwać po dwóch skrytobójców z zaklętymi mieczami na paraliż- trzeba było zabijać szybko, albo liczyć że im czar "zfizzluje" ;)

Na początku ciężko gra się wojem bez teleportów, ale od pewnego lvlu, a zwłaszcza po zdobyciu magicznego kostura z lewitacją przestało to przeszkadzać.

A co do nazewnictwa dwóch czarów do teleportacji z angielska- są to mark i recall

27.01.2014 20:26
Belert
14
odpowiedz
Belert
182
Legend

tak , mark i recall :)
Skrytobojcow mozna latwo wylaczyc ale szkoda bo kasa z nich niezla :)

Forum: Morrowind- parę pytań o dodatki i gameplay