Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Titanfall zaoferuje starcia dla maksymalnie 12 graczy

08.01.2014 12:09
Rewo
1
Rewo
115
Generał

Tylko 6v6? To trochę studzi mój entuzjazm.

08.01.2014 12:17
Koktajl Mrozacy Mozg
2
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
178
VR Evangelist

Wole 10vs10 ale bez AI bo AI w multi to troche bez sensu

08.01.2014 12:17
3
odpowiedz
jampa
31
Pretorianin

haha a miał być taki przełom i rewolucja tymczasem 6v6 zwiastuje ciasne mapy i rozgrywkę a'la cod z mechami jako killstreaki

08.01.2014 12:26
3dD1e
4
odpowiedz
3dD1e
134
Zuo market

Tylko, że starcia 6 na 6 gwarantują, że nie będzie takiego chaosu, jaki zwykle panuje w meczach dla większej liczby graczy. W CoD na serwerze dla 32 graczy wystarczyło kucnąć za respem i po prostu strzelać gdy ktoś się odradzał. Co więcej, takie numery działały nawet w grach 5 na 5 na mniejszych mapach. Wystarczyło się odpowiednio ustawić, by drużyna przeciwna nie odradzała się za plecami.

08.01.2014 13:17
raziel88ck
😉
5
odpowiedz
raziel88ck
162
Reaver is the Key!

A czego żeście się spodziewali po twórcach Call of Duty?

08.01.2014 13:20
BOLOYOO
6
odpowiedz
BOLOYOO
85
Generał

W CS:GO gra się 5v5 (tryb turniejowy) i nikt nie płacze. Trzeba poczekać na grę, żeby ocenić słuszność tego rozwiązania.

08.01.2014 13:24
Koktajl Mrozacy Mozg
7
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
178
VR Evangelist

A w czy w CS masz jetpacka by dostac sie na wyzsze platformy? Czy sa tam jakies wielkie mechy?

08.01.2014 13:24
dj_sasek
8
odpowiedz
dj_sasek
119
Freelancer

Przy klaustrofobicznie małych mapach takie rozwiązanie to jedyne rozwiązanie. Ale przecież nowe konsole powinny oferować więcej i więcej. SI w tym nie pomoże.

08.01.2014 13:25
9
odpowiedz
Shasiu
24
Generał

W CS nie ma mechów, a żeby taki miał miejsce to mapa powinna być dość spora, co utrudni grę czystym pilotem, lub doprowadzi do sytuacji, że jeden pilot będzie skakał od mecha do mecha i je rozwalał, gdyż takowy mech nie będzie miał wsparcia...

08.01.2014 13:43
10
odpowiedz
Mattjas
52
Pretorianin

8 vs 8 chyba najlepszy standard.

08.01.2014 13:48
😁
11
odpowiedz
zanonimizowany885743
14
Generał

Hahahahhaha

08.01.2014 13:51
Dariusxq
😁
12
odpowiedz
Dariusxq
52
Forumowy Prowokator

Hahaha żenada, więcej będzie botów niż samych graczy xD

08.01.2014 14:52
13
odpowiedz
komenty
68
Senator

Sam ten fakt gry nie skreśla. Z dobrym pomysłem to i takie niewielkie zespoły mogą się sprawdzić. Przykład - Batman ostatni. Do multi podchodziłem sceptycznie a potem zacząłem się nieźle przy nim bawić. W sumie walczy tam 8 graczy - 3 reprezentuje Bane'a, 3 Jokera, do tego są Batman i Robin i każda z 3 drużyn może wygrać. Liczba graczy nie decyduje więc o tym czy w to się będzie dobrze grało (choć szczerze mówiąc nie planuję zakupu Titanfalla).

08.01.2014 14:52
14
odpowiedz
realsolo
181
Generał

6v6 jest idalnie. i bardzo mnie cieszy, ze to bedzie taki typ rozgrywki, niz 64x64 z mega chaosem i respawnami do druzyny. chce 6v6 last stand i bedzie miazga!

08.01.2014 15:28
15
odpowiedz
makak997
75
Pretorianin

a czemu nie dadzą po prostu wyboru ?? ....

08.01.2014 15:33
Azerath
16
odpowiedz
Azerath
149
Senator

Do wszystkich narzekaczy-wielkich znawców: w 12 graczy grali wszyscy ci, którzy mieli okazję Titanfalla przetestować przy okazji wielu targów, na których to zbierał opinię najlepszej zaprezentowanej produkcji. Titanfall to pewniak, grę robią jedni z najlepszych specjalistów w branży, pytanie tylko czy oprócz sukcesu artystycznego osiągną sukces komercyjny, czego im życzę.

a czemu nie dadzą po prostu wyboru ?? ....

Bo projektują całą grę wokół ilości graczy. To różni dobrych projektantów od kiepskich, pracując nad jednym aspektem patrzą na całą resztę, żeby gra stanowiła organiczną całość. Ci goście stali za pierwszymi Medalami, lepszymi CoD'ami - oni wiedzą, co robią.

08.01.2014 15:42
graf_0
17
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

Zgaduję że roboty AI to będą jakieś małe pomocniki, a nie pełnoprawni gracze.

Ale z tego co widzę te mechy się jak ludzie zachowują.
Szkoda.
Powinni iść albo w stronę mechwarriora, gdzie czuć masę, albo w stronę dynamiki mechów z japońskich mang, a nie dawać po prostu DUŻYCH MARINES.

08.01.2014 16:15
kaszanka9
18
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

A może tyle starczy, to zależy od gry.

Jak krytyka będzie wielka to zmienią pewno podejście, a może niech po prostu zrobią betę z opcjami 6vs6, 8vs8, 10vs10 i zbiorą opinie od graczy, co jest najlepsze.

08.01.2014 16:20
19
odpowiedz
PierwszyWolnyJestZajęty
14
Generał

Ta gra to i tak gniot więc jakie ma znaczenie czy będzie 3vs3, 6vs6 czy 12vs12.

08.01.2014 17:39
20
odpowiedz
wcogram
120
Generał

Liczyłem na przynajmniej
10vs10 lub 12-14.
Trzeba zobaczyć jak wygląda gra.

Mam nadzieje, że będą opcje aby grać razem z 1-5 znajomymi na jednej mapie po tej samej stronie.

Może będą narzędzie moderskie jak gra się rozwinie a co za tym idzie podwyższona zostanie ilość graczy.

08.01.2014 18:19
😉
21
odpowiedz
Gibsonn
90
Generał

Jakis dziadek ze znaczkiem we fraku z napisem Micosoft podrapał się w łysą głowę i powiedział nie nie nie, my zapłacimy i żebysmy tylko my to mieli na wyłącznsc a ci od PS4 niech spadają, nie zagrają w to...żal....

...nawet lepiej bo widac ze robili testy na wiecej osob i gra lagowała i spadała do 10 klatek hehe żal...

08.01.2014 18:21
22
odpowiedz
zanonimizowany740676
69
Legend

chaos w grach multi to najgorsze co może się zdarzyć. prócz cziterów.

na jakiego grzyba komputerowy pomocnik...?

08.01.2014 18:29
Martius_GW
23
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

[22]
Bo zrobienie normalne kampani dla pojedynczego gracza jest za trudne/mało opłacalne?

08.01.2014 19:35
JaspeR90k
24
odpowiedz
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

Skoro Titanfall będzie oferować kampanie w odmianie wieloosobowej to jestem w stanie zrozumieć tą decyzję. Domyślam się że twórcy byli świadomi tego że chaos panujący na mapach przy większej liczbie graczy, mógł by negatywnie wpłynąć na sposób przedstawienia historii, a konkretniej mówiąc na samą konstrukcje misji fabularyzowanych w których musiał zostać zachowany określony bezpieczny balans rozgrywki.

08.01.2014 20:47
25
odpowiedz
Shasiu
24
Generał

Wystarczałoby wprowadzić dodatkowy tryb online, w którym rozgrywać by można pojedyncze bitwy z większą liczbą graczy, a tryb fabularny pozostawić ograniczony do tych 12 osób.

08.01.2014 22:46
26
odpowiedz
Econochrist
110
Nadworny szyderca

Po prostu brak mi słów.

08.01.2014 22:50
27
odpowiedz
zanonimizowany942483
1
Konsul

taki quake na modłe casualów konsolowych

08.01.2014 23:36
28
odpowiedz
zanonimizowany158587
167
Senator

Hmm, w sumie jeśli dobre mapki to może i słusznie. Ale wolał bym jednak standardowo 8x8.

09.01.2014 02:36
kaszanka9
29
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Wielka_Wieśniara [22] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13067627&N=1#post0-13068165

jedno z najgorszych to pusta duża mapa i bieg do jakiejkolwiek akcji minimum 5 minut by dostać strzała po sekundzie

i jak zwykle ankieta w newsie, żałosna

10.01.2014 18:57
dj_sasek
😁
30
odpowiedz
dj_sasek
119
Freelancer

Marzyciele. Dopóki gry będą wychodziły pod szyldem EA, dopóty wsparcia modderskiego w nich nie uświadczycie.

11.01.2014 14:26
31
odpowiedz
mateuszx20
41
Centurion

Niektórzy zdają się nie rozumieć jednej podstawowej rzeczy, mianowicie, że ilość nie zawsze idzie w parze z jakością, powiedziałbym, że jest wręcz odwrotnie. Jeśli byłoby inaczej, to wszyscy graliby w 256 osobowy MAG na PS3, a z kolei nikt nie grałby w bijące rekordy sprzedaży Call of Duty, gdzie grać w można w... uwaga... 12 osób.

10.02.2014 20:15
Marder
32
odpowiedz
Marder
215
Senator

Dziś już wiemy, że będą oprócz graczy także boty. Pomysł średnio mi się podoba. Wolałbym raczej zamiast sześcio osobowych drużyn + boty, drużyn np. 12-sto osobowych bez botów.

Wiadomość Titanfall zaoferuje starcia dla maksymalnie 12 graczy