Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Film Dying Light - prezentacja rozgrywki (PL)

19.08.2013 09:39
1
Samotny Wilk
55
Pretorianin

Dead Island + Mirror's Edge? To nie może się nie udać!

19.08.2013 09:42
Bl4ck747
2
odpowiedz
Bl4ck747
52
Pretorianin

Mirror's Edge w świecie zombie. Fajnie się prezentuje. Po ewolucji zombie wyglądają jak te z filmu "I am legend". Ciekawa propozycja. Na pewno zagram.

19.08.2013 10:04
Texas84
3
odpowiedz
Texas84
114
Generał

Dopisana do listy:)

19.08.2013 10:10
4
odpowiedz
mevico
55
Generał

Czy ktoś mi może napisać w jakiej innej grze roślinność i elementy otoczenia powiewają na wietrze?

19.08.2013 10:10
Wismerin
5
odpowiedz
Wismerin
70
Generał

Naprawdę ciekawie to wygląda. Mam tylko nadzieję, że głównym atutem tej gry będzie motyw ucieczki przed hordami wrogów a nie napakowany bohater ala Chuck Norris potrafiący kopniakiem z półobrotu powalić 30 przeciwników...

19.08.2013 10:26
😁
6
odpowiedz
zanonimizowany847542
23
Generał

<-- PEGI 18 - Fuck = Cholera.

Sama rozgrywka wyglada interesujaco.

19.08.2013 10:31
7
odpowiedz
sir Qverty
9
Generał

[4] Stareńki Gothic 3, nadchodzący Watch Dogs, Arcania Gothic 4 chyba tez ma ruszającą sie roślinność.

19.08.2013 10:38
8
odpowiedz
Elessar1984
79
Lord

Wygląda bardzo obiecująco. Choć to nie zmienia faktu, że to 123456789 gra o zombi i 3 z kolei gra o umarlakach od tej samej firmy. Czy już naprawdę nie da się wymyślić czegoś innego ?

19.08.2013 10:56
9
odpowiedz
AdamJensen
6
Legionista

bardzo obiecujący gameplay, świetny pomysł

19.08.2013 11:48
BOLOYOO
10
odpowiedz
BOLOYOO
77
Generał

Daje radę, ale co to znaczy "PEGI 18 (tymczasowe)"?

19.08.2013 12:37
11
odpowiedz
Scorpio2k
4
Junior

stanęło mi serce i poszło troszeczke w majtki

19.08.2013 14:16
👍
12
odpowiedz
Sunbeach
40
Pretorianin

Jak dla mnie to wygląda o wiele lepiej niż obydwa Dead Island które do tej pory wyszły! Zajebista grafika, animacje, o wiele lepsza walka i praktycznie wszystko :) Czekam!

19.08.2013 15:00
deTorquemada
👍
13
odpowiedz
deTorquemada
191
I Worship His Shadow

Rewelacja ! Zgadzam sie - wyglada lepiej niz obie czesci Dead Island !

19.08.2013 15:03
deTorquemada
👍
14
odpowiedz
deTorquemada
191
I Worship His Shadow

Ale jedna uwaga - zero huda - zero wskazników gdzie trzeba isc - wyglada na ładnie przygotowane demo. Jezeli gra choc w czesci bedzie tak przyjemna .. no no!

19.08.2013 15:32
15
odpowiedz
peter0117
11
Legionista

Wszystko jest zajefajne itd ale.... horror ? serio ? czy ktoś wie w tych czasach co to jest horror ?

19.08.2013 15:54
16
odpowiedz
Emiliano666
86
Konsul

noo gameplay robi wrażenie...

19.08.2013 16:52
17
odpowiedz
LuKa96
8
Legionista

Pod koniec Gameplay'u omal nie umarłem xD Mocna końcówka :)

19.08.2013 17:16
jaxon
18
odpowiedz
jaxon
85
Infidel

Mam nadzieje, że broń będzie bardziej wytrzymała niż w Dead Island i zawsze mnie denerwują zombiaki biegacze, ale poza tym wszystko zapowiada się bardzo dobrze.

19.08.2013 17:55
19
odpowiedz
19Darecki89
27
Pretorianin

Fajny pomysł, że nocą przeciwnicy( zombie) stają się silniejsi :)

19.08.2013 18:35
20
odpowiedz
verrion
42
Centurion

wygląda zadziwiająco dobrze.

19.08.2013 20:33
21
odpowiedz
nesz1
28
Centurion

Kolejne gówno o zombie... W dodatku to prawie wierna kopia Dead Island, nawet bronie i styl uderzania ten sam...

20.08.2013 08:37
AlkoPc
22
odpowiedz
AlkoPc
46
Pretorianin

Masz trochę racji, ale to i tak nie zmieni faktu, że produkcja zapowiada się bardzo ciekawie. Bezdyskusyjnie kupuję.

20.08.2013 09:27
23
odpowiedz
Verax
47
Konkwistador

O ile zakład że EA DICE przywali Techlandowi pozew o ten system parkour? Ale gierka prezentuje się conajmniej ciekawie - martwi mnie trochę ten brak HUDa jednak narazie toto jest filmik prezentujący wybrane możliwości, a nie faktyczny gameplay - poczekamy, zobaczymy.

20.08.2013 21:23
24
odpowiedz
19Darecki89
27
Pretorianin

Verax--> Bez HUD-a Byłoby ciekawiej i trochę większy realizm i trudniej też by było. Szczerze mam nadzieję, że tak pozostanie :)

Film Dying Light - prezentacja rozgrywki (PL)