Grand Theft Auto V na dwunastu nowych screenach
Ciekawe jak te screeny będą się miały do tego co ujrzymy na ekranach telewizorów?
Na konsoli tej generacji można pomarzyć o takiej grafice. Może R* już pokazuje jak ta gra będzie na PC wyglądała.
Wszystkie screeny przeważnie zawsze są podrasowane, więc nie ma co się jarać na razie :)
Zobacze gameplay to uwierze.
Z tego co mi wiadomo to Rockstar już nieraz mówił, że obrazki zawsze pochodzą faktycznie z gry i nie są ulepszane w żaden sposób.
Nie wiem jak to może wyglądać na konsoli, ale ja oczekuję dużo lepszej grafiki na PC, niż tej zaprezentowanej na screenach.
econochrist, kacper1818 - rockstar to spryciarze i ta gra znając życie będzie dokładnie tak wyglądać. Oni operują ujęciami, światłem, rozmyciami i efektami. Tak na prawde tekstury czy technologia w tej grze jest identyczna z GTA4. Wystarczy zobaczyć tekstury ziemi czy ubrań. Poza tym już parę razy pisali że to grafika z tej generacji konsol (chyba mówili że PS3)
tak sie maja "screeny" promujace gre do rzeczywistosci -> obrazek
taka oprawe moznaby bylo osiagnac na PC i konsolach nastepnej generacji. jesli GTA V bedzie tak wygladac na obecnych to R* jest mistrzem wyciskania ostatnich sokow.
Tak samo było z GTA IV i screenami, było dopieszczone do granic możliwości. A jakie śliczne "ząbki" wyszły po premierze w czasie gry to każdy widział.
Z tego co mi wiadomo to Rockstar już nieraz mówił, że obrazki zawsze pochodzą faktycznie z gry i nie są ulepszane w żaden sposób.
A wiesz na jakiej platformie były one robione i ile gra miała w tym czasie FPSów?
Na PC też możemy zapomnieć o takiej grafice. Gra jest tworzona na konsole i gracze PC dostaną tyle co wszyscy, nagle nie wyskoczą nam przed oczami efekty cząsteczkowe i nowe elementy otoczenia. Niektórzy to myślą że jak załadują sobie gre na winde i GeForce xxx to zawyją chorały aniołów....
Jeśli chodzi o grafikę, to dla mnie może być taka sama jak na konsolowej czwórce, ważniejsza jest tam fizyka i gameplay, o fabule i klimacie nie mówiąc...
kilka dni temu wlaczylem sobie na konsoli i na pc gta 4
wyswietlone na tym samym tv przy rozdzielczości 720p
nie gralem juz z dwa lata w gta4 i na konsoli obraz wygladal jak kupa - az dziw, ze kiedys szczeke zbieralem z ziemi
na pc kiedys nie widzialem roznicy miedzy x360 w gta4, ale jak tutaj to zobaczylem
grafika mimo uplywu lat wygladala naprawde ladnie - prawie jak screeny z gta5 :)
trudno mi uwierzyc wiec, ze to screeny z konsoli choc po naprawde ladnym max payne 3 jestem pozytywnie nastawiony
Screeny są pewnie z wersji PC więc możecie konsolowcy o czymś takim tylko pomarzyć we wrześniu.
screeny z the last of i beyond two souls też są podrasowane? i nie pochodzą z ps .Ty ciemna maso grafa z obecnych konsol jest równie za*ebista i docieniowana co na pc i tych śmiesznych nic nie wnoszących nex genach!.Nie grałeś nie wypowiadaj sie bo coś czuje że niemasz pojęcia o tym co piszesz i myślisz. Przemyśl i dobrze przeanalizuj swoją wypowiedź, zanim następnym razem coś na gryzdasz
Większość tych screenów jest dziwnie rozmazana...Może to będzie jakiś motion blur w grze ale na niektórych obrazkach widać jakby chcieli tym coś ukryć...AA na konsolach na pewno nie będzie, zresztą widać to już...
kęsik ---> Żaden obrazek nie pochodzi z wersji PC. R* powiedział że na razie skupiają się tylko na wersjach konsolowych...
A z Watch_Dogs jest odwrotnie. Już wyszło parę rozgrywek, 2 trailery, ale za to screenów jak na lekarstwo...
Screeny są pewnie z wersji PC więc możecie konsolowcy o czymś takim tylko pomarzyć we wrześniu.
Chyba ty możesz pomarzyć, bo gra na PC jest niezapowiedziana.
Bardzo podobne do konsolowej wersji GTA IV, kolory tylko bardziej naturalne. Nie wiem o co wam chodzi, że podrasowane, konsole na pewno tego nie uciągną...
GTA V tak jak każda inna gra powstaje na PC i posiada działającą wersję PC. Oczywiście jest to wersja na potrzeby produkcji gry, bez PC-towych ustawień, czy nawet bez obsługi klawiatury. Takie wersje powstają po to, by zaoszczędzić na drogich devkitach i ułatwić proces dewelopingu. Zaledwie część zespołu pracuje na devkitach i optymalizuje kod pod konsole.
PC mają znacznie więcej mocy niż konsole, co bardzo przydaje się w testowaniu. Prototypowanie nowych pomysłów jest szybsze, gdy nie trzeba się martwić o zużycie pamięci, czy szybkość działania. Dopiero zatwierdzone pomysły, czy nawet całe misje są optymalizowane pod konsole.
Dlatego też tak wiele konsolowych gier prędzej czy później wychodzi na PC, gdyż wystarczy 1-3 osoby by taką wewnętrzną wersję posprzątać, dodać obsługę myszy i klawiatury oraz (opcjonalnie!) wybór rozdzielczości.
Jeśli zaś chodzi o screeny, to taka jakość grafiki jest jak najbardziej osiągalna na nowych konsolach, czy PC. Chyba nikt nie wątpi, że GTA V pojawi się także na nowym Xie i PS4. Teraz jest cisza przed burzą, bo kto wie, czy czasem Microsoft nie zaprezentuje GTA V z okazji ujawnienia nowego Xboxa.
Oczywiście GTA V to nadal gra obecnej generacji. Nowe konsole jednak zaoferują wyższą rozdzielczość oraz lepsze efekty post-process. Lepszy system oświetlenia, bardziej złożone cienie, czy SSAO, nie wymagają w ogóle udziału grafików i są tylko w kwestii programistów. Co więcej sprowadzają się w zasadzie do zmodyfikowania shaderów i dodania kilku nowych.