Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość XCOM Enemy Unknown – opóźnienie konsolowego wydania gry w polskiej wersji językowej

10.10.2012 17:15
1
karvimaga
120
Generał

Oj Cenega oj.......

10.10.2012 17:16
2
odpowiedz
ozoq
59
Generał

Let the flame begin!

10.10.2012 17:17
3
odpowiedz
krisfield
19
Centurion

Po co ten polski ? przeciez w to fajnie gra sie po angielsku ! A potem mówią ze młodzież jest niedouczona...

10.10.2012 17:38
4
odpowiedz
rpasiek
25
Legionista

Właśnie dostałem informacje od muve/cenegi o anulowaniu mojego preorderu na edycje specjalna na PCta - dwa dni przed europejska premiera. Na usta cisną się najostrzejsze słowa. A miałem brać na game.co.uk, ale chciałem im dać ostatnią szansę (raz mnie "załatwili" z polską wersją Fallout 3). Czy jest więcej takich osób, którym anulowali edycję specjalną? Tłumaczą się, że im dystrybutor obciął liczbę pudełek ale dwa dni temu pytałem się jeszcze o datę wysyłki i nie było problemu.

10.10.2012 17:47
_Luke_
👍
5
odpowiedz
_Luke_
222
Death Incarnate

Dobrze wiedziec, ze cenega nie spoczela na laurach.

10.10.2012 17:54
6
odpowiedz
adam_wroblewski
2
Legionista

Witam,

odpowiadając na post rpasiek: edycja specjalna pojawiła się w mniejszej niż zakładano ilości o czym informujemy w dniu dzisiejszym, telefonicznie tych Klientów, do których nie możemy wysłać gry. Jest ich kilku, co nie zmienia faktu, że jest to nasz błąd, za który raz jeszcze przepraszam.

Pozdrawiam,
Adam Wróblewski
Online Store Manager

10.10.2012 18:02
7
odpowiedz
rpasiek
25
Legionista

Zamówienie złożyłem 22 WRZEŚNIA, więcej, dwa dni temu pytałem się was w emailu o datę wysyłki i wtedy nie było problemu. Piszę o edycji specjalnej z dodatkiem DLC dla preorderów, czyli wersji której nie będę już w stanie zdobyć gdzie indziej, a informujecie mnie o tym dwa dni przed premierą??
Po moim zakupie gra była jeszcze długo dostępna w waszym sklepie, ciekawe według jakiego klucz anulujecie zamówienia.

10.10.2012 18:07
8
odpowiedz
adam_wroblewski
2
Legionista

@rpasiek: informacje przekazaliśmy Klientom tak szybko, jak to było możliwe - nie posiadaliśmy jej wcześniej. Co do samych dodatków DLC - czy możemy skontaktować się telefonicznie?

10.10.2012 18:07
😁
9
odpowiedz
koobon
82
Legend

[5]
+1

10.10.2012 18:32
Piotr44
😜
10
odpowiedz
Piotr44
169
Generał

Hehe ruski właściciel C1/Cenegi to i ruska solidność, ale aby im biznes się kręcił to może załatwią sobie wyłączność na jeszcze jakiś tytułów aby polski klient musiał kupować tylko u nich i broń Boże nie miał wyboru bo zamiest shitu cenegi kupiłby na Steamie, GamersGate...

10.10.2012 18:40
11
odpowiedz
rpasiek
25
Legionista

Szkoda tylko że swoją niekompetencją szkaluje dobre imię nieistniejącego już IPS Computer Goup które weszło w ich skład - pioniera na rynku gier PC - starzy pctowi gracze wiedzą o jaką firmę chodzi.

10.10.2012 18:45
bone_man
12
odpowiedz
bone_man
180
Omikron Persei 8

Na gramie piszą, że ludzie dostają telefony od Cenegi, bo za mało egzemplarzy jest, chyba tylko dla wersji specjalnej. Ja godzinę temu złożyłem zamówienie, więc pewnie nie dostanę ani Dishonored ani UFO:EU.

Co za bajzel.

10.10.2012 18:48
13
odpowiedz
adam_wroblewski
2
Legionista

Panowie: problem z realizacją zamówień dotyczy TYLKO edycji specjalnej. Wszystkie inne edycje, jak i również gra Dishonored wysyłane są na bieżąco, co więcej wiekszośc osób, które zamówiły Dishonored przed premierą otrzymała swój egzemplarz już dzisiaj.

Adam Wróblewski

10.10.2012 18:54
bone_man
14
odpowiedz
bone_man
180
Omikron Persei 8

No dobra, godzinę temu zamówiłem edycję specjalną UFO:EU + Dishonored (w jednym zamówieniu oczywiście) i opłaciłem z góry, przelew już pewnie macie, co teraz? Nie dostanę żadnej gry czy będę czekał rok aż dostaniecie więcej egzemplarzy?

EDIT: biję się w pierś, miałem otwarte różne zakładki i źle spojrzałem. Przyznaję się do błędu, faktycznie nie da się kupić, sorry za zamieszanie.

10.10.2012 18:57
15
odpowiedz
adam_wroblewski
2
Legionista

czy na pewno zamawiał Pan edycję specjalną?

to jest link do edycji specjalnej w naszym sklepie http://sklep.muve.pl/pc/akcja/xcom-enemy-unknown-pc-special-edition-dlc/6030 i gra jest niedostępna..

10.10.2012 19:02
😐
16
odpowiedz
gameboywik
99
Generał

Po co ten polski ? przeciez w to fajnie gra sie po angielsku ! A potem mówią ze młodzież jest niedouczona...

Po co słuchamy polskiej muzyki ? Po co oglądamy polskie programy ? Po co My w ogóle mówimy po polsku, przecież po angielsku wszystko jest lepsze, lepiej brzmi i ogólnie jest takie "cool". Ja pier*ole,co za ludzie...

10.10.2012 19:26
17
odpowiedz
adam_wroblewski
2
Legionista

bone_man: niem mogę już edytować poprzedniej informacji - dziękuję za info.

10.10.2012 19:38
Piotr44
18
odpowiedz
Piotr44
169
Generał

gameboywik --->"Po co słuchamy polskiej muzyki ? Po co oglądamy polskie programy ? Po co My w ogóle mówimy po polsku, przecież po angielsku wszystko jest lepsze, lepiej brzmi i ogólnie jest takie "cool". Ja pier*ole,co za ludzie..."

Hmm tak w sumie to masz rację to gadanie po polsku jest bez sensu gdyby wszyscy mówili po angielsku to życie byłoby prostsze i ile problemów by zniknęło np. spaprane wersje PL :-)

10.10.2012 20:49
helias16
19
odpowiedz
helias16
93
Glorious PC gamer

Z jakiego powodu jest zawsze problem z polskimi wersjami gier na konsole?

10.10.2012 22:16
LordDrzazga
20
odpowiedz
LordDrzazga
32
Chorąży

10.10.2012 22:20
21
odpowiedz
Lika0n
7
Legionista

helias16: Myślę że "zawsze" to niezbyt dobre słowo w tym przypadku.
Lokalizacja gier konsolowych jest procesem o wiele bardziej złożonym, niż lokalizacja gier PC.

LordDrzazga: Bardzo mi przykro, że tak uważasz. Mam jedynie nadzieję że obrażanie innych nie sprawia ci przyjemności. Myślę, że pomimo niedogodności na jakie trafiasz powinieneś przyjrzeć się tytułowi, w który firma Firaxis włożyła bardzo dużo serca jak i pracy i który z pewnością wart jest uwagi. Życzę zdrowia i pozdrawiam.

10.10.2012 22:47
_Luke_
22
odpowiedz
_Luke_
222
Death Incarnate

Do PRowca wyzej - jesli ktos kogos obraza to wasza firma obraza nas, czyli swoich klientow, swoja nieudolnoscia i niekompetencja. Nawet mam ostatnio wrazenie, ze robicie to z pelna premedytacja.

10.10.2012 23:22
23
odpowiedz
Lika0n
7
Legionista

Dziękuję za przekazanie mi własnego zdania. Szanuję je, choć się z nim nie zgadzam. Tak czy inaczej pozwolisz, że skupię się już w wypowiedziach na odpowiadaniu na ewentualne pytania.

10.10.2012 23:23
24
odpowiedz
koobon
82
Legend

[21]
Najlepiej coś latami seryjnie i koncertowo pierniczyć, a potem pisać "to nie my", a na koniec mieć pretensje do klientów, że mają was dosyć.

Lokalizacja gier konsolowych jest procesem o wiele bardziej złożonym, niż lokalizacja gier PC.
Ok., nawet jeśli tak jest, to chyba nie dowiedzieliście się tego wczoraj. Skoro jest bardziej skomplikowana, a wy decydujecie się jej podjąć, to trzeba to zaplanować tak, by po raz kolejny nie dać tyłka.

Dziękuję za przekazanie mi własnego zdania. Szanuję je, choć się z nim nie zgadzam.
Z którą częścią? Tą o działaniu z premedytacją, czy z tą mówiącą, że wasza tzw. ("tak zwana" bo nieudolna i niekompetentna) "polityka wydawnicza" obraża waszych klientów?

10.10.2012 23:38
25
odpowiedz
Lika0n
7
Legionista

Nigdy nie mieliśmy pretensji do klientów, bo nie mamy o co.

Co do samych lokalizacji - Oczywiście że nie dowiedzieliśmy się tego wczoraj. To nie pierwsza nasza gra konsolowa, która jest lokalizowana. Wiemy też, że jeżeli coś jest nie tak jak być powinno, to nie możemy tego tak zostawić. Jestem zdania, że jeśli coś się nie zgadza trzeba temu zaradzić a nie wprowadzać na siłę niepełny produkt na rynek. Razem z firmą 2K podjęliśmy decyzję, którą w chwili obecnej uważamy za słuszną i będącą rozsądnym wyjściem z obecnej sytuacji.

[24] Niestety nie zgadzam się z całością tej wypowiedzi.

10.10.2012 23:43
😁
26
odpowiedz
koobon
82
Legend

Dalszy ciąg pijarowej gadki mówiącej "to nie my spieprzyliśmy, my to teraz naprawiamy". Ech, żałość.

Niestety nie zgadzam się z całością tej wypowiedzi.
Standardy Cenegi znane są wszem i wobec nie od dziś. Nie jestem w związku z tym zdziwiony tym, że jej pracownicy nie uważają swojej niekompetencji za oznakę seksualnego stosunku do (ubywających, mam nadzieję) klientów.

Ja już nigdy niczego wydanego przez waszą firmę nie kupię i mam zamiar prowadzić aktywny czarny PR wśród swoich znajomych.
Mam nadzieję, że nie spoczniecie na laurach i nie opuści was dobre samopoczucie i zadowolenie z wykonanej dobrej pracy.

10.10.2012 23:48
27
odpowiedz
Lika0n
7
Legionista

Tak jak wcześniej wspomniałem skupię się na odpowiadaniu na ewentualne pytania.

11.10.2012 00:31
Piratos
28
odpowiedz
Piratos
151
Niewidzialny Templariusz

11.10.2012 01:10
Koktajl Mrozacy Mozg
29
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
171
VR Evangelist

:› wiecie co ta emotka oznacza

11.10.2012 01:14
Koktajl Mrozacy Mozg
30
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
171
VR Evangelist

[16] ale wlasnie taki jest internet i swiat, angielski jest jezykiem uniwersalnych mozna by powiedziec, przeciez w grach MMO na niemieckich, czy innych serwerach piszemy po angielsku by wiekszosc nas zrozumiala. Gdyby tak bylo naprawde to nie bylo by bariery miedzy ludzmi, ach ten Babel!

11.10.2012 02:41
Janek_Izdebski
31
odpowiedz
Janek_Izdebski
14
Chorąży

Szanowny Panie Adamie, LikaOn

Mnie też zrobiliście w bambuko. Zamówienie nr 418458697. Co mi zaproponujecie w ramach rekompensaty w zamian za brak kodu DLC do "Dishonored" przy złożeniu pre-orderu, mimo, że wzmianka o DLC, była w karcie produktu w momencie składania zamówienia? Czy zamówienie dojdzie na piątek (zamówienie opłacone kartą)? Dziękuję.

Janek Izdebski.

11.10.2012 02:47
Janek_Izdebski
32
odpowiedz
Janek_Izdebski
14
Chorąży

Korzystając z okazji proszę o odpowiedź na pytanie:

Dlaczego Cenega nie wydaje gry "DOOM3: BFG Edition" w wersji PC? Co stanęło na przeszkodzie w dogadaniu się z Id/Bethesdą? Z góry dziękuję. :)

J.I.

11.10.2012 03:01
33
odpowiedz
adam_wroblewski
2
Legionista

Szanowny Panie Janku - kod zostanie wysłany do Pana dzisiaj drogą mailową. Pozdrawiam, Adam Wróblewski

11.10.2012 04:46
Janek_Izdebski
34
odpowiedz
Janek_Izdebski
14
Chorąży

Dziękuję Panie Adamie,

Jeszcze jedno: Kiedy gra będzie możliwa do odbioru w paczkomacie (zapłaciłem kartą)? W czwartek? W piątek? Jeszcze później? Dziękuję z góry za info. :)

Pozdrawiam.

J.I.

11.10.2012 06:22
35
odpowiedz
gamer360
57
Pretorianin

11.10.2012 06:47
36
odpowiedz
adam_wroblewski
2
Legionista

@ Janek - przesyłka będzie do odbioru w paczkomacie w dniu jutrzejszym. Pozdrawiam,

11.10.2012 09:32
37
odpowiedz
gameboywik
99
Generał

ale wlasnie taki jest internet i swiat, angielski jest jezykiem uniwersalnych mozna by powiedziec, przeciez w grach MMO na niemieckich, czy innych serwerach piszemy po angielsku by wiekszosc nas zrozumiala. Gdyby tak bylo naprawde to nie bylo by bariery miedzy ludzmi, ach ten Babel!

Na niemieckich serwerach pisz sobie nawet po japońsku jak chcesz, ale Ja płacąc prawie 200 zł za produkt chciałbym go mieć w swoim języku, i nie musi to być dubbing, napisy wystarczą.

ps. O ile wiem to przejęliśmy internet, więc Niech amerykańce, chinole i inni uważający się za królów świata uczą się Naszego języka ;]

11.10.2012 10:07
helias16
38
odpowiedz
helias16
93
Glorious PC gamer

gdyby tak jak zawsze polskiej wersji na konsolach nie było nikt by nic nie mrukną a tu z powodu miesięcznego opóźnienia jakiś wielki flame sie zaczął lol...

ps kogo obchodzi że nie dostaniesz gry idź sie żalić gdzie indziej

11.10.2012 10:32
39
odpowiedz
Niezmordowany
49
Generał

Jak zwykle coś nie halo i na bank nie z winy Cenegi. Niemożliwe by tyle zgrzytów miało przyczyny w funkcjonowaniu tej firmy, to coś innego.

11.10.2012 12:05
shexpheer
📄
40
odpowiedz
shexpheer
14
Centurion

ech, cdprojekt by nigdy tak nie dał ciała. pamiętacie pierwsze baldury? to była klasa.

Wiadomość XCOM Enemy Unknown – opóźnienie konsolowego wydania gry w polskiej wersji językowej