Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Resonance [PC] - Lato z Padem Resonance

04.07.2012 20:28
1
BurakMan
5
Junior

Pierwszy?

04.07.2012 20:32
pieterkov
2
odpowiedz
pieterkov
112
Generał

Gad demyt co to za żałosna tradycja pierwszy drugi trzeci. Gówno to kogoś obchodzi. Wchodzenie w link tylko po to, żeby napisać "pierwszy" jest żałosne. Wiem, że gadam jak cholerny moher ale już nie mogę. W co nie wejdę to tysiąc klekotów piszących "pierwszy"

04.07.2012 20:40
pieterkov
3
odpowiedz
pieterkov
112
Generał

A ta pamięć krótkoterminowa to zbytnie utrudnianie. Powinno to się automatycznie robić, a nie zabawa w przeciąganie. W jakiejś tam przygodówce z wampirami można było ciężkie przedmioty zapisywać jak pomysł więc nic nowego

04.07.2012 22:10
Harry M
4
odpowiedz
Harry M
157
Master czaszka

Mnie się podoba

04.07.2012 22:27
pieterkov
5
odpowiedz
pieterkov
112
Generał

Gra fajnie się zapowiada. Szkoda tylko, że nie po polsku. Chociaż trochę wkurza to retro

05.07.2012 01:17
6
odpowiedz
Muchovsky
14
Legionista
05.07.2012 08:43
7
odpowiedz
pab111
11
Legionista

Zrobcie gramy z Team Fortress 2

05.07.2012 13:58
8
odpowiedz
PortalGta
53
Generał

@pieterkov właśnie wyszło na to że ciebie obchodzi to, co napisał ten 'pierwszy'...

05.07.2012 14:07
kęsik
😊
9
odpowiedz
kęsik
117
Legend

Gra fajnie się zapowiada.

Gra już wyszła.

05.07.2012 19:29
beowulf117
10
odpowiedz
beowulf117
62
Dragonslayer

bardzo dobrze zrobiony materiał

06.07.2012 22:49
jaxon
👍
11
odpowiedz
jaxon
89
Infidel

kurcze żeby to wyszło z polskimi napisami jak Gemini Rue

07.07.2012 12:26
👍
12
odpowiedz
IceberguS
19
Legionista

Świetna gra. Gorąco polecam fanom dobrych przygodówek w starym stylu (jak np beneath a steel sky)

07.07.2012 22:38
windows00
13
odpowiedz
windows00
20
Legionista

Heh... Dywan Sierpińskiego na podłodze posterunku. Ktoś miał fantazję.

08.07.2012 10:50
victripius
14
odpowiedz
victripius
91
Joker

Fajne gramy. Gra rzeczywiście spoko, na pewno warto zagrać :)

18.07.2012 00:42
Nolifer
15
odpowiedz
Nolifer
137
The Highest

koniu już dawno nie robiłeś takich fajnych materiałów :)

tvgry.pl Resonance [PC] - Lato z Padem Resonance