I BARDZO DOBRZE !!!! Gra ma starczyc na dlugie miesiace zanim przyjdzie kolejny content :) Mam ubijac bossa przez miesiac, wymyslac taktyki i dobierac squad :) jeszcze tylko 7 dni... :D
No ale przeciez beta jest taka prosta wiec cala gra taka napewno jest i oni klamiom!!!11!11oneone!!1
bedzie bardzo trudno, naprzyklad hp skeleton kinga ktore na hell wynosi 2,4mln, na inferno jest to 15,7 mln. A na normalu 1800 ;p
niech oni tylko na czas gre wypuszczą a nie podniecają się poziomami trudności ...
Dla mnie gra ma być przyjemnością a nie katorgą. So I'll pass and go to normal :)
[7] Nie, nie. Mi się po prostu nie chce męczyć :)
@Xinjin jaka katorga ? rozumiem, ze jak gra cos zaczyna od czlowieka wymagac to boli ? :P najlepiej zeby samo sie jeszce klikalo :P
I wszystko byłoby ładnie i pięknie, gdyby nie to, że na Inferno będzie można grać dopiero po osiągnięciu level capa (60 level). Czyli - na Inferno nie będzie już można awansować na wyższe levele. Pytam co za dureń pusty jak bęben rolling stonsów to wymyślił ? Przecież sensem tego typu gier jest:
a) expienie, expienie, expienie
b)zbieranie coraz lepszego lootu
^^ Po to się grało w Diablo 2 na hellu, gdzie cały znój i trud (no powiedzmy - po patchu dającym potworom odporność na określone obrażenia, przed patchem szło się przez hell jak przez masło, nawet solo) był wynagradzany szansą na wylosowanie coraz lepszego ekwipunku i coraz wyższym levelem.
Po raz kolejny Blizz w sposób nieprzemyślany odbiera mi połowę radości i tego co w Diablo najlepsze. Pierwszym failem było ograniczenie coopa do tylko 4 osób - pal już licho inne uproszczenia i casualizację, ale wykastrowanie coopa, to coś z czym ciężko się pogodzić :/ A teraz kolejna nieprzemyślana i niezrozumiała decyzja :/
Na grę i tak czekam, preorder już opłacony, ekipa zgrana od części drugiej już ostrzy zęby i pazury (acz z ogromnym żalem - bo tym razem nie pogramy wszyscy jednocześnie - patrz kastracja coopa :/). Niemniej Blizz w moim rankingu deweloperów poleciał okrutnie - magia przestała działać, zamiast artystów dopinających wszystko tip-top, są rzemieślnicy, którzy gdzieś po drodze się pogubili - zapewne z pazerności na kasę :/
lordpilot -> Ale jaki masz problem? Przed inferno masz dwa wysokie poziomy trudności gdzie możesz sobie expić levelki. Zgarniasz maksymalny level i zamiast się nudzić dostajesz kolejne wyzwanie, z którego można wycisnąć jak największy poziom trudności, bo nie trzeba się obawiać, że graczowi zabraknie leveli... Mi się takie rozwiązanie bardzo podoba.
sa na tym forum takie archetypy whinerów...
przeciez jasne jest że blizzard może wymyślać do zesrania, ale zawsze bedzie ktoś komu zostanie zabrana "cała przyjemność grania". przecież czytajac takie rzeczy nie sposób się nie smiać z tego, jakie ludzie potragią mieć problemy.
Inferno będzie od "zbierania" najlepszego gearu. Na wcześniejszych będziesz zdobywał levele.
Co do tego 60 levelu na Inferno to gdzieś czytałem, że niektórzy testerzy blizza grali tam na niższych poziomach, ale nie mogę znaleźć źródła, także może to być informacja urojona ;p
Ed: Zacząłem oglądać wideo, Jay powiedział, że only level 60, więc pewnie coś mi się pomyliło ;p
Mnie też się bardzo nie podoba ograniczenie do 60lvl.
lordpilot
W dodatkach będziesz dostawał po 10 poziomów doświadczenia i się masz cieszyć ;)
Pal licho tylko lvl 60. Słabo blizz zrobił że tylko podwoił poziom trudności w stosunku do optymalnego wg ludzi testujących inferno. Powinni zrobić tak z 4x trudniej wtedy gra stanowiłaby wyzwanie. Tak to spacer w parku >:)
Lutz & spółka,
Delikatnie tylko napisałem, co mi się nie podoba (nie mam zamiaru rozdzierać szat i odwoływać preordera) i dlaczego IMO ten pomysł jest do pupy, no i proszę - zamiast argumentacji dostaję łatkę "whinera" od totumfackich Blizza :). Spoko-loko, chłopaki - przecież ja Wam nie bronię mieć totalnie bezkrytycznego podejścia do każdej, nawet najbardziej idiotycznej decyzji dewelopera, natomiast ja takiego podejścia mieć nie zamierzam.
Pozostaje tylko mieć nadzieje, że takich marud jak ja, dostrzegających idiotyzm takiego akurat rozwiązania będzie więcej i Blizz zmieni to, w którymś z patchy - tak się stało zresztą przy dwójce, "immune" potworków w patchu (bodajże 1.07) wprowadzono także pod wpływem głosu community narzekającego, że przez piekło idzie się jak przez masełko - haha, no ale dla Was to też pewnie byli whinerzy ;-)
@Diobeuek,
Oby nie w dodatkach a w patchu, chociaż znając parcie Blizza na kasę to możesz mieć niestety rację ;-)
Nie liczac WoWa, czym objawia sie ich parcie na kase, wypuszczeniem, a raczej nadal nie wypuszczeniem dwa lata po premierze SC2 HotS? Czy tym ze ceny ich gier trzymaja wartosc bardzo dlugo?
lordpilot - chociaż znając parcie Blizza na kasę to możesz mieć niestety rację - no bez jaj, jakie parcie na kase? ile content patchy mialo WoW? Przez ile lat ukazywaly sie patche do diablo 2? O ile sie nie myle ostatni wyszedl rok temu? Nie przypominam sobie, zadnych info o platnych DLC do ktoregokolwiek z ich produktow.
Popieram w pełni lordpilota. A kto uważa inaczej to fanboy i follower Blizza. (bez sarkazmu - serio)
lordpilot - SŁYSZAŁEM, ale nie mam tekstowego potwierdzienia, ze grając na inferno bez zmiany skillów będzie rósł bonus do magic find. Może niekoniecznie jest to to samo co levelowanie, ale ciężkie długie granie na tym levelu będzie dawało bonusa.
"przede wszystkim warto będzie zainwestować sporo punktów w umiejętności defensywne (zwolnienie czasu, teleportacja itp.), czy ulepszenie obrażeń zadawanych pojedynczemu celowi"
Jakich punktów? Przecież w D3 nie ma rozwoju postaci. Są tylko gotowe skille i sety nic więcej. Główny producent nie wie co wprowadzili do gry?
Raczej ponownie autora newsa poniosla wyobraznia. Nie pierwszy i nie ostatni raz zapewne.
lordpilot, gralem w wow od poczatku, wiem co blizz robi zeby utrzymac zycie produktu. Nie wydaje mi się, żeby inaczej bylo w przypadku kolejnej ich dużej produkcji. whinerzy byli i beda, z czego najsmutniejsi to ci ktorzy wiedza lepiej zanim zobaczą. Ja sam na całe szczczęście nie wiąże jakoś specjalnie mojego życia z tą grą, raptem tylko poziom "trochę się rozerwę z kumplami" nie mam planów biznesowych podbijania AH, może sobie jednak na nim coś zakupię.
Blizzard dostarczał mi zawsze rozrywki na najwyższym poziomie, wiem że i tym razem będzie tak samo.
Ja pier**** ale jesteście tępi. Jay mówiąc punkty miał na myśli sloty na skille.
lordpilot - to że akurat masz ekipę 8 osobową do gry to nie znaczy że jeżeli gra jest na 4 osoby to jest z dupy bo tobie nie pasuje. Ta gra nie była robiona pod Ciebie. Blizzard dopracowywał grę tyle lat i widocznie taki system sprawdził się najlepiej by nie wprowadzać chaosu. Taki jesteś już znawca mówiąc że jest źle a nie grałeś nawet jeszcze. Twierdzisz że wejście na inferno od max lvlu to bzdura. Przecież nadal inferno ma 3 tiery nowych przedmiotów. Blizzard wyraźnie zaznaczył że inferno to poziom dla przetestowania graczy do granic możliwości, a nie do levelowania.
Ogólnie to świetne podejście macie twierdząc że Ci co się zgadzają z developerem to fanboye. Takimi textami pokazujecie że wasz poziom to gimnazjum..max. Gra wyjdzie to wtedy będziemy oceniać czy Blizzard spieprzył grę czy nie.
@lordpilot - jeśli dla ciebie wbijanie levelu od 94+ w d2 było przyjemne to widocznie inne mamy postrzeganie 'radości' jeśli chodzi o tą gre. Jak dla mnie było to mocno niepotrzebne - coś w stylu tanich gier mmo w których trzeba wbić po xxx leveli żeby tylko być silniejszym od reszty. Na szczęście w d3 ograniczyli poziom do 60 i gracze będą mogli się skupić na zbieraniu gearu co jest najważniejsze. Koniec z głupim łażeniem na Balla po 50 razy dziennie i traceniem czasu żeby tylko ten żałosny level wbić. Ci co mieli bota to sie cieszyli, ja wcale.
Pazerność Blizza na kasę. Proszę bardzo - zaporowe ceny gier, "wspaniała" cena z mounta do WoWa (ciekawe czy ktoś kiedykolwiek zażądał więcej ?), skandalicze ceny za dodatki (ostatni do WoWa, kosztuje tyle co niejedna premierówka na PC), prowizje na auction house za wirtualne przedmioty. Nie wiem jak Wy to nazywacie (nazywajcie sobie jak chcecie), ja to nazywam po imieniu - pazernością na kasę.
@Lutz,
Do tego jak Blizz supportuje swoje gry absolutnie nic nie mam - w tym względzie jest to absolutnie pierwsza liga, patche wychodzą nawet do jakichś przedpotopowych staroci. Uczepiłem się dwóch raptem zmian w Diablo 3 (naprawdę już przymykam oko na inne uproszczenia), bo akurat w Diablo 2 lubiłem grać na hellu i lubiłem grać w maksymalnej grupie - 95% moich gier równało się full opcja czyli ośmiu "wyjadaczy" ;-). Wierz lub nie, ale nie zamierzam też (serio, serio) się rzucać jak Rejtan- spoko to jest tylko gra ;-) Mimo wszystko warto chyba, żebym jednak delikatnie skrytykował coś co uważam za niezbyt fajne - tak to po prostu widzę :)
Ceny gier i dodatkow zawsze mieli wysokie. Za Diablo 2 dawalem w czasie premiery ~150zl, czyli tyle ile dalem teraz za D3. Mounta, no faktycznie az karabin mi do glowy przystawili zebym go kupil bo do zycia niezbedny. Link do info o AH?
mounta kupowac Ci nikt nigdy nie kazal :P do gry nic nie wnosi ponad to. Chcialbym zeby wszystkie "dodatki" wnosily tyle do gier co te od blizzarda mysle ze swiat bylby piekniejszy :)
Jedyne co blizz moglby zrobic to zmniejszyc abonament do wowa ( obecna cena sie juz dlugo trzyma). A wydanie 120 zl na SC2 ? Przeciez ta gra jeszcze przez lata bedzie zyc ( czego rowniez zycze innym wydawcom :P )
@Mitsukai w poprzednich newsach masz link do FAQ oficjalnego w sprawie AH. prowizja bedzie w zaleznosci od przedmiotu albo 1euro/+15% albo 15/15%.
No za AH gdzie wystawiasz za kase, z tego co pamietam ma byc tez AH za golda, oddzielne byty, czy tez cos sie zmienilo?
What’s the difference between the gold-based auction house and the currency-based auction house?
The gold-based auction house uses in-game gold for purchases and sales. With the currency-based auction house, players will be able to conduct these transactions using actual currency from an authorized payment method or from funds that have been added to their Battle.net account. Players can choose to participate in whichever version of the auction house they prefer, on a per-transaction basis.
http://www.diablowiki.net/Auction_House_FAQ#What_is_the_Diablo_III_auction_house_system.3F
Zakladam ze jest aktualne.
lordpilot--> Tyle, że na zachodzie ceny są zupełnie normalne, jak za każdą premierową grę, więc trochę słaby argument. Chyba, że blizz chce się nachapać na biednych polakach :<
lordpilot - naucz sie w koncu, ze mieszkasz w trzecim swiecie i porownywanie cen gier polskich z zachodnimi mija sie z celem. Wydajac gre po polsku dystrybutor ma jakies pole manewru w negocjacji, ale dystrybuujac zachodni tytul, z pudelkiem i papierami po angielsku, z kluczem, ktory umozliwia sciagniecie wszystkich wersji jezykowych manewru nie ma zadnego. Musi wydac w cenie zachodniej, ktora ty chcesz porownac potem do ceny polskiej.
I co to w ogole jest pazernosc na kase? To cecha, ktora moze okreslac osobe, ale nie korporacje, ktorej celem jest maksymalizacja zysku. I w ten sposob dochodzimy do dalszych absurdow takich jak potepienie firmy za sprzedaz mountow. Na kioskarza tez narzekasz, ze oprocz gazet sprzedaje jeszcze fajki, bilety i batony?
Koniec z głupim łażeniem na Balla po 50 razy dziennie i traceniem czasu żeby tylko ten żałosny level wbić
Teraz będziemy łazić 50 razy dziennie na "Baala", żeby zbierać przedmioty.
180zł za grę na PC ? no chyba sobie żartujecie.
Że tak dużo, czy że tak mało?
Moim zdaniem postacie na 60lv będą miały za mało HP - powinny mieć po kilka milionów, żeby liczby były jeszcze większe. Phi..
Jay mówiąc punkty miał na myśli sloty na skille.
HAHAHAHAHA - większego głupstwa w grach dawno nie widziałem. Ograniczenie ilości możliwych skilli do używania. LOL na maxa. Tak, damy wam kilka slotów a w dodatku będziecie mieli 1 dodatkowo. Do czego to dochodzi... Dobrze, że nie kupuję tej gry, bo bym się tylko wnerwiał. No i 60 poziom. Niezłe zejście. Przecież w tym wszystkim właśnie o levele chodziło. Powinni minimum dać 99 jak w Diablo 2, a optymalnie 199, żeby nie było - wtedy ten poziom najwyższy miałby większy sens WEDŁUG MNIE.
Pojecia nie masz o czym mowisz, ale wysmiewasz. W D3, masz wiecej skilli pod reka niz w D2. 6 zamiast 2 pod przyciskami myszki. Tak, mozesz je zmieniac, jak w D2.
@tybet2
"Phi.. Jay mówiąc punkty miał na myśli sloty na skille. HAHAHAHAHA - większego głupstwa w grach dawno nie widziałem. Ograniczenie ilości możliwych skilli do używania. LOL na maxa. "
Wyśmiewasz rzeczy które są dobre tylko przez to ze NIC nie widziałeś? Guild Wars ograniczało skille do 8 z 150+ i sprawdzało się to w pvp rewelacyjnie.. Inna sprawa, że niektórym sprawia to olbrzymie problemy
Czy tylko mnie ten film nie działa ? Kręci się bez przerwy te kółko w lewym dolnym rogu i nic...
mitsukai - ale skili, czy ich "zestawów" (uwzględniając runy) nie zmienisz jednym przyciskiem na klawiaturze. Musisz robić to przez menu.
To mi się BARDZO nie podoba. Cooldown po zmianie - zupełnie nie przeszkadza, ma sens.
W sekunde, wiadomo, nie zmieni sie. Ale nie jest to powod do takiego trolowania jak wyzej. Zreszta, wejscie do menu i zmienic szybko na skill jaki sie chce, az tak dlugo w becie mi nie zajmowalo :).
Przejebane :P
@pijkole - a ja się przyczepię. To, że Tobie nie odpowiadało latanie na Baala by poexpić do 99 to nie znaczy, że innym nie odpowiadało. Byli tacy zapaleńcy, co bez botów, na prywatnych serwerach ( głównie DoT) dobijali 99lvl, na HC i to parę razy. Pamiętaj, że każdemu może co innego sprawiać przyjemność.. i tak, dobicie 99 było tylko dla nielicznych i wytrwałych. Teraz, dla takich hardkorowców jest Inferno ;) I wg mnie to dobrze. Mogliby zrobić jeszcze na Inferno coś w rodzaju raidów jak w wowie -> w końcu już last lvl osiągnęliśmy.
Ale zmniejszona ilość ludzi aktywnych w grze boli, tu się zgodzę z lordpilotem.
Pazerność na kasę?
-Drogie ich gry są, owszem, ale są w 100% warte tej kasy (na większość dzisiejszych gier nie dałbym nawet paru % tego co kosztują, a i one nie kosztują mało). Poza tym, w przeciwieństwie do większości dzisiejszych gier, gry Blizzarda starczają na długie lata rozgrywki (!!), a nie maxymalnie paredziesiąt godzin, jak w przypadku większości segmentu AAA z obecnej generacji.
-Dodatki drogie? Blizzardowskie dodatki to jakby prawie cała nowa gra...no, przynajmniej jakby połączyć wiele DLC od wszystkich srajvisionów i ea
-AH? Przecież Blizzard wprowadził Auction House by zmienić formę sprzedaży, i przede wszystkim wyeliminować oszustwo w handlu. A kupowanie itemów (nierzadko zdupowanych) za realną kasę i tak było, tylko odbywało się via allegro/jd2jsp/whatever smthng
A co do zmiany skilli - w PvM nie ma to aż tak dużego znaczenia, ale już np. w PvP w dwójce używało się więcej skilli niż obecnie możliwe 6 skilli w trójce, a i jak ktoś miał pobindowane dobrze i był wprawiony to wychodziło to dużo szybciej(bo było potrzebne szybciej) niż teraz, jeszcze obciążone w dodatku CD. Teraz PvP przez to będzie musiało być dostosowane bardziej do takiego stylu, lub może Blizz zmieni ten Cooldown?
Z jednej strony mamy dostęp do szerszego spektrum możliwości, i nie musimy robić 10 postaci na każden build, a jednak z drugiej strony aż tak wszechstronni nie jesteśmy i tak łatwo zmienić się nie możemy..
EEE, tylko, że w Diablo 2 mogłem używać dowolnych skilli. Jeśli ktoś chciał to mógł nawet sobie makra porobić, nie widzę w tym problemu (sam nie robiłem w tej grze, bo nie przeszkadzało mi wciskanie 1 przycisku więcej). Poza tym grałem w betę D3 tak jak każdy z was i wiem tyle co każdy.
Nigdy nie napisałem, że GW jest spoko pod względem skilli i ich wyboru. Wyśmiewam, bo widziałem i porównuję zwyczajnie jak to jest zrobione w innych grach, a jest zrobione dobrze.
Cooldown po zmianie skilli rozumiem, inaczej tego nie mogli zrobić; nawet pomimo tego - ten pomysł z ograniczaniem specjalnie możliwości jest zwyczajnie słaby. Tak samo jak nie ma drzewka i statystyk. Nie da się zepsuć postaci. Gra dla casuali. Mimo wszystko miłej gry. Wiem, że będziecie w to grali - tak jak gracie i się zachwycacie co-nowymi Call of Duty, BF3, NFS i innymi grami:)
Dzieki, tobie pozostawiamy stare, prawdziwe gry, dla prawdziwych graczy, my casuale ich nie ogarniemy.
@€xis - jasne wiem o tym wyraziłem tylko swoją opinię, jestem świadomy bo dla wielu graczy może to być duży minus, że poziomy całkiem szybko wbijemy i wszyscy będą latać na 60 bez takiego męczenia jak diablo 2. Teraz za to poziom inferno tak jak wspomniałeś będzie robił za content dla graczy wytrwałych, hardcorowych i ma to sens (poziom trudności który może sie okazać trudniejszy z 5,6 razy niż hell to jest coś co postawi graczom wysoką poprzeczke), tutaj już trzeba będzie myśleć i dobrze dobierać team żeby od razu nie zginąć, co pewnie będzie standardem.
Dlatego sam chce grać ze znajomymi na inferno jako ten graczy wytrwały, za to wbijanie niepotrzebnej i zawyżonej liczby leveli jak dla mnie nie ma większego sensu(nie uważam tego za jakiś szczególny wyczyn, gdy hell w d2 w dobrym gearze przechodziło sie dość łatwo i bez większych problemów). Pewnie miało to sens w d2 na HC tak jak piszesz, bo było to wyzwaniem, ale ja na HC nie gram więc nie moja bajka.
r_ADM
Wydajac gre po polsku dystrybutor ma jakies pole manewru w negocjacji, ale dystrybuujac zachodni tytul, z pudelkiem i papierami po angielsku, z kluczem, ktory umozliwia sciagniecie wszystkich wersji jezykowych manewru nie ma zadnego. Musi wydac w cenie zachodniej, ktora ty chcesz porownac potem do ceny polskiej.
Tylko powiedz nam drogi inteligencie, KOGO to jest wina, ze dystrybutor musi wydac "zachodni tytul" w zachodniej cenie a nie, tak jak inni wydawcy, po polsku i z polskimi papierami? Bo chyba nie lordpilota. To nie jest NASZ problem, polscy klienci chca polskich cen a nie zachodnich i jakos inni nie maja z tym problemu, tylko ten "boski" blizzard.
I w ten sposob dochodzimy do dalszych absurdow takich jak potepienie firmy za sprzedaz mountow. Na kioskarza tez narzekasz, ze oprocz gazet sprzedaje jeszcze fajki, bilety i batony?
Twoj tok myslowy jest jakis dziwny. Czy jak kupujesz te fajki, bilety czy batony, to sprzedawca kaze ci doplacic do fajek za pudelko, do biletow za hmm papier a do batona za opakowanie ?
Dlaczego pazernosc nie moze dotyczyc korporacji? Jak jest chciwa na cos ( w tym przypadku na "kase") to czemu nie, a blizzard niestety taki jest.
Blizzard sam jest sobie wydawca i sam zajmowal sie lokalizacja i w sumie jaka jest rola CDP w tym wszystkim pojecia nie mam. Pelni pewnie role jedynie posrednika, ktory zajmuje sie dostarczeniem kopii do sklepow. Nie jest w tym przypadku dystrybutorem takim jakim jest przy innych grach. Tym samym Blizz wszedzie ustalil takie same ceny, nie patrzac na rynki.
Drogi Merccu.
Wina jest niczyja. Taki mamy w Polsce rynek i rozpatrywanie tego w kategorii winy byloby porownywalne z szukaniem winnego tego, ze wschodzi slońce. A, ze Polscy klienci chca polskich cen... czemu ograniczac to li tylko do gier. Idzmy dalej, zadajmy 'polskich' cen wszystkich produktow, ktore u nas kosztuja tyle samo co na bogatszym zachodzie.
Oczywista bzdura jest tez twierdzenie, ze jedynie Blizzard sprzedaje swoje gry w zachodnich cenach. Gry konsolowe kosztuja u nas tyle samo co tam. Kupujac gry na steamie (a przez to, ze Blizz daje mozliwosc sciagania dowolne wersji jezykowej sytuacja jest bardzo podobna) placimy tyle samo co Niemcy czy Francuzi.
Twoje rozwiniecie analogii o kioskarzu jest kompletnie nietrafione bo Blizzard nie kaze doplacac do swoich gier. To wszystko jest opcjonalne i nie poprawia samej gry. Tak jakby kioskarz do paczki fajek sprzedawal drugie ladniejsze pudelko. Papierosy nadal smakowalyby tak samo, tyle ze moglbys lansowac sie na dzielni ladniejsza papierosnica.
A pazernosc nie moze dotyczyc korporacji bo zarabianie jak najwiekszej ilosci pieniedzy jest sensem jej istnienia.
Nie da się zepsuć postaci. Gra dla casuali.
To, że nie da się zepsuć postaci nie jest żadnym wyznacznikiem casualowości i imo jest plusem. A dla casuali jest każda gra blizzarda z ostatnich 15 lat i prawie każde (każde współczesne) mmo.
Przecież w tym wszystkim właśnie o levele chodziło
Grałeś w to na tyle krótko, by nie zauważyć, że w grze nie chodziło o "levele", a o przedmioty.
przecież jak się już wbije ten 60 poziom to i zbieranie lootu nie będzie miało większego sensu, przecież statystyki przedmiotów będą praktycznie stały w miejscu, więc komu sie będzie chciało dalej cokolwiek zbierać ? tylko po to żeby zamiast +1 intelligence było +2 intelligence? lol
Coy2K - no właśnie o to chodzi, tylko może trochę inaczej, może będą przedmioty bardziej wyspecjalizowane (na najwyższych poziomach), które Blizz tak zaprojektował, aby nie mogły być uniwersalne?
Zakładam, że AH jest właśnie po to - że przedmioty będą miały jeszcze większe znaczenie niż w DII. Dlatego też właśnie system run wprowadza tak wiele wariacji, które będą mogłyby być różnie podnoszone przez różne przedmioty.
A propos cen. Na amazonie był okres, że DIII było za 28 funtów, czyli pi razy oko 140 zł. Podobnie było też w TESCO uk - można było zamówić za niecałe 29 funtów.
Problem Polski, jest taki, że polski klient jest mniej zasobny niż zachodni i jest go mniej. Stąd dystrybutorzy/sprzedawcy nie są w stanie wynegocjować lepszych cen dla nas.
Daję sobie głowę uciąć, że sam amazon (na UK na przykład) sprzeda więcej kopii DIII niż wszystkie kanały razem wzięte w PL.
Tuminure
Z pierwszym się zgodzę, a z drugim nie, ponieważ nie masz pojęcia ile ja grałem w Diablo 2 (a krótko nie grałem). Mało tego - w to się po prostu grało dla relaksu - fajnie było przechodzić grę w cooperative raz za razem a potem chodzić na bossów. Leveli było na tyle dużo i były na tyle wymagające do wbicia jeśli chodzi o farmę/czas, że każdy nowy cieszył
A w D3 bedziesz sie cieszyl z nowego przedmiotu i ubitego bossa - czego po pewnym czasie juz raczej nie miales w D2... naprawde wole zeby limit byl do 60 a zamiast wbijania kolejnego ubije wymagajacego bossa - i DO JASNEJ CHOLERY TO BEDZIE OGROMNA PRZYJEMNOSC :D
widze, ze jedyna przyjemnoscia grajac w diablo jest lvlowanie... jesus ile mozna ? :P a dobicie 60 lvla pewnie wam zajmie conajmniej polowe czasu ktorego musielibyscie poswiecic na powiedzmy 80-90 w D2...
POLECAM NAJPIERW DOBIC DO 60, ZOBACZYC CO OFERUJE INFERNO A DOPIERO MARUDZIC :) moze odlozymy w takim razie marudzenie o czyms czego nie wiemy na wrzesien ok ? Bo wtedy kazdy powinien juz sie wyrobic.
tylko po to żeby zamiast +1 intelligence było +2 intelligence?
Niestety rpgi, a także biedne h&s pokroju FATE, czy Titan Questa przyzwyczaiły ludzi do przedmiotów tego typu. Na szczęście w D2 przedmioty były bardzo zróżnicowane i myślę, że w D3 tego nie zmienią ;).
a dobicie 60 lvla pewnie wam zajmie conajmniej polowe czasu ktorego musielibyscie poswiecic na powiedzmy 80-90
Czyli jeden dzień? Nie sądzę.
"Na kioskarza tez narzekasz, ze oprocz gazet sprzedaje jeszcze fajki, bilety i batony?"
Ladne :) Ale taka prawda... W sklepie Blizza mozecie kupic 3 mounty, ktore kompletnie nie maja wplywu na rozgrywke, a w grze macie do zebrania ok 190, z tego wiekszosc o wiele ladniejszych. Coz za pazernosc :)
tylko po to żeby zamiast +1 intelligence było +2 intelligence?
Niestety rpgi, a także biedne h&s pokroju FATE, czy Titan Questa przyzwyczaiły ludzi do przedmiotów tego typu. Na szczęście w D2 przedmioty były bardzo zróżnicowane i myślę, że w D3 tego nie zmienią ;).
Stanę tu w obronie Titan Quest, bo się kolega chyba trochę zagalopował. Na necie można znaleźć już tabele z affix i suffix do przedmiotów do Diablo 3 i nie wygląda to wcale bardziej bogato niż w TQ. Zobaczymy co pokażą przedmioty legendarne ale powstrzymałbym się od nadmiernej gloryfikacji.
http://www.d3inferno.com/affixes/ItemAffixes.html
bo się kolega chyba trochę zagalopował
Podałem uzasadnienie. Wspomniana lista już wygląda lepiej, niż ta z TQ. Po wcześniejszych poczynaniach Blizzarda związanych z D2 (patche, dodatek) nietrudno się domyśleć, że lista zostanie zapewne rozbudowana.