Zna ktoś program do tworzenia grafiki 3D i filmów 3D tyle że program czerpałby zasoby z karty graficznej ?
1 primo blender nie korzysta z karty graficznej
2 primo przerabiałem już go
3 primo maya też nie korzysta z karty graficznej
4 primo to co nie korzysta z karty graficznej u mnie renderuje i sie całe tygodnie bo mam słabego procka
5 primo vray realtime wtf ?
a poza tym to dzięki
Te programy pozwalają na nie za dobre efekty graficzne no blender i maya całkiem całkiem ale ja potrzebuje czegoś lepszego.
Zdajesz sobie sprawe oczyscie, ze to nie od samego programu (maya, blender) zalezy wykorzystanie GPU w renderingu tylko od samego renderera? I nie chcialbym Cie martwic, ale GPU potrzebne do wydajnego renderingu to nie zwykly geforce, zwlaszcza jak ma ledwo 1GB RAM.
Możecie powiedzieć trochę więcej na temat rendera czy tez GPU bo w tej sprawie jestem zielony.
Te programy pozwalają na nie za dobre efekty graficzne no blender i maya całkiem całkiem ale ja potrzebuje czegoś lepszego.
przerobić rendering na taki który by korzystał z zasobów karty graficznej ?
W tej chwili rendering 10s animacji w dobrej rozdzielczości trwa 75-80 godz.
Znalazłem coś co się nazywa octane render. Ktoś z was musi się na tym renderowaniu znać pomóżcie mi to przyśpieszyć.
10 sekund animacji po 25 klatek na sekunde, czyli 250 klatek do wyrenderowania. 80 godzin to 4800 minut czyli wychodzi okolo 20 minut na klatke. Calkiem dobry czas jak na brak renderfarmy i zakladajac w miare rozbudowana scene. Renderowalem pojedyncze ujecia po 25 godzin, wiec naprawde nie rozumiem problemu. Puszczasz render, przerywasz kiedy potrzebujesz i pozniej wznawiasz od danej klatki. 3-4 dni i gotowe.
A Octane ponoc jest niezly, aczkolwiek sam nie uzywalem. Powiedz jaka masz karte graficzna i co chcesz renderowac.
[17] abstrahujac juz od tego, że koleś nie ma pojęcia o czym pisze.
octane...
on absolutnie nie ma pojęcia o czym pisze, szkoda czasu na jakąkolwiek dyskusje.
Octane jest przecież niezły, pomijając może fakt, że animacji to by tym nie pociągnął. :D