Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość System osłon, klasa Scavenger i kobiety w grze Bodycount

18.08.2011 17:26
Matysiak G
1
Matysiak G
154
bozon Higgsa

A ja się pytam po co w ogóle w shooterach system kontekstowego chowania za osłonami? Jest kucanie i strafe'owanie, a to wystarczy, żeby się schować. Wraz z autoregeneracją jest to jedna z tych rzeczy, które mi się w nowych shooterach nie podobają.

18.08.2011 18:38
Koktajl Mrozacy Mozg
2
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Demko jest dziwne, sporo rozpierduchy ale gra sie bez emocji. W dodatku sporo mialem zgonow bo nie uzywalem cover systemu wiec chyba jest on po cos :P

18.08.2011 20:35
3
odpowiedz
zanonimizowany76464
72
Senator

Jak dla mnie autoregeneracja to świetne rozwiązanie ale do pewnego momentu. Wg. mnie najlepszy jest miks. 50% się regeneruje, a resztę trzeba dobić apteczkami.

System osłon w fpsach faktycznie nie jest potrzebny, daje on sztuczną nieśmiertelność i sprawdza się jedynie na konsolach, gdzie reakcja na to co się dzieje, jest z reguły wolniejsza :).

18.08.2011 23:30
Apokalipsis
😉
4
odpowiedz
Apokalipsis
64
Senator

że chowanie się za przeszkodami wielokrotnie może pomóc ocalić życie

Argument wyssany z palca, ponieważ bez systemu osłon można się schronić na te kilka chwil. A to, że przyciągnie nas do ściany też za wiele nie da. Ale jeśli tak ma być.. niech będzie. ;)

Maxblack --> Zdaje się takie "coś" w Mafii II się pojawiło i się sprawdza. IMO najlepsze wyjście. ;>

Wiadomość System osłon, klasa Scavenger i kobiety w grze Bodycount