Wiedźmin 2: Zabójcy Królów [PC] - gameplay #1
Na taki trailer czekałem - w dobrej jakości i z dopracowanym montażem. A co najlepsze, w toku nieliniowej fabuły można do tego krasnoludzkiego miasta w ogóle nie trafić. Wiedźmin 2 pozamiata :)
wyglada cudnie. aczkolwiek moim zdaniem pierwszy mod bedzie jakis "cyckowy" a drugi to bankowo "alternative witcher fryzuren". ten kolyszacy sie kuc to "troche" katastrofa.
Graficznie miażdży...
nowy gmaeplay (z gejowską muzyką niestety) ale sama oprawa graficzna prazentuje się świetnie
system wybierania czarów też super
http://www.youtube.com/watch?v=FVJw8Cqc-zE
Wiesiek na szlaku :] super wygląda.
Szkoda, że nie pociągnę tego na maxa :/
@dia8el - no niestety dla Ciebie to nie do każdej gry pasuje techno - czasem potrzebny np The Bard's song - Guardiansów, Loreena Mckennitt czy inny Clannad.
Klimacik ma, zobaczymy co w praniu z tego wyjdzie ale wygląda na must have i kolejne powody do dumy, ze Polacy też nie gęsi...
07:36 - w trakcie bijatyki pojawia się z lewej strony ikona "A". Czy t oznacza, że wersja na konsolę już niebawem ujrzy światło dzienne? Oby tak, a wtedy wciągam ją w dniu premiery.
@Ace_2005 problem w tym, że na PieCyku też jest literka "A" :D
Co może oznaczać np zrób zwód w lewo czy wyprowadź lewy cios czy cokolwiek.
Gdyby tam był kwadracik czy trójkąt... no to wtedy byłoby pewne :)
Nie ma się co też oszukiwać, że na konsole to by to raczej tak nie wyglądało bo one już swoje lata mają a kompy poszły do przodu. Czas na nowe next geny.
Hmm... fajnie tylko dlaczego podczas walki z większą grupą przeciwników wszyscy z nich stoją zamiast rzucać się do walki? Czy wynika to z niskiego poziomu trudności w trailerze?
@Ebert - też to zauważyłem właśnie.
Mam nadzieję, że to albo pre Beta albo są pod działaniem czarów czy innych paraliżujących gadżetów.
spoiler start
Fajna grafika ciekawy klimat Na taki trailer czekałem - w dobra jakośc montazu głupio troche wygłada tryp medytacji a i walka jakas taka ale jest ok !!
Gierka nawet fajnie się prezentuje choć graficznie nieco za kolorowo. Narazie poczekam na więcej konkretów, mam nadzieje że redzi nie zawiodą i że gierka będzie spoko.
za kolorowo
"ciasne" lokacje
przeciwnicy wiekszosc czasu nic nie robia
wiedzmin = 90% magii + 5% przewrotow + 5% miecza?
W tej grze jest wskazane chodzić po miastach i okolicach powili i dostojnie podziwiając piękne okolice i widoki, bo one prezentują się fenomenalnie.
A co do rozgrywki i tym podobnych to można być spokojnym.
to wersja PC, bo widać kursor myszki przy kościanym pokerze, poza tym w grze ma być zaimplementowana obsługa pada z xboxa 360 :P
Graficznie miażdży... nowy gmaeplay (z gejowską muzyką niestety)
Z gejowską muzyką? A jaka to jest gejowska muzyka, wytłumacz mi proszę.
A tak poza tym to gameplay robi wrażenie, chociaż ten kucyk troszkę na początku denerwuje ;)
Bardzo ładna grafika, chociaż trochę mi brakuje tej szaroburości charakterystycznej w oprawie graficznie. O dziwo dopiero teraz zauważyłem, że Geralt już nie ma białych włosów (tylko szare). Trochę to nie zgadza się z jego przydomkiem (Biały Wilku lub Białowłosu), ale to tylko taka dygresja.
Wszystko wygląda i brzmi bardzo ładnie ale ten system walki...ja piernicze połączenie Arcanii/ Fable(przewroty) z AC(system finisherów, kółko z wyborem broni)...wygląda to poprostu...słabo. Boję się, że każda walka będzie wyglądała tak: przewrót, przewrót, igni, przewrót, aard, przewrót, dwa ciosy mieczem, przewrót, igni...Wiedźmin to wiedźmin a nie jakiś czarodziej...Nie wspomnę o tym, że znaki wiedźminów były dosyć prymitywną i słabą formą magii a to co widze na tym filmiku to jakieś wielkie fajerballe..
@Qverty
A kto Ci każe używać czarów? Nie ma tutaj nic narzucone, że musisz użyć tego i tego znaku x razy na walkę. Wyobraź sobie, że to TY masz wybór jak rozegrasz daną walkę. Wiem, to jest nowość w grach.
Gejowska muzyka? A co to do cholery znaczy gejowska muzyka? Gdzie ty taką słyszałeś? A co do gameplaya, to jak wcześniej nie miałem do wieśka żadnych obaw to już jednak zapaliła się jakaś lampka niepokoju: Walka w pierwszym wiedzminie byla naprawde spoko, a tutaj? Same znaki i na dodatek przeciwnicy atakują pojedyńczo. No i jeszcze troche zbyt kolorowo jest jak dla mnie.
Nieźle.
W wiedźminie 1 przeszkadzał system walki to go zmienili.
W wiedźminie 2 pokazali coś innego to też psioczą.
Może ten grajek gra wiedźminem skoncentrowanym na znakach? W wiedźminie 1 też można było tak go ułożyć.
Według mnie za duzo przewrotow w tej walce.
W W1 system walki mi sie podobal, nie wiem komu on przeszkadzal.
Mam nadzieję, że to albo pre Beta albo są pod działaniem czarów czy innych paraliżujących gadżetów.
Proponuje ci włączyć ten filmik jeszcze raz i spojrzeć w prawy dolny róg...Pomogę ci
---------------->
MaikiPL --->
Albo wolałby muzykę dla takich twardzieli jak on, czyli disco polo -_-^
A tak na serio, to o co ci dia8el chodzi z tą gejowską muzyką? Według mnie jest bardzo dobrze dobrana do lokacji, a ta muza pod czas walki, jest chyba jeszcze lepsza :-)
Qverty wiedźmin na potrzeby gameplayu jest wymaksowany, poza tym ty wybierasz jak chcesz grac, wcale nie musisz się turlać tak często ani tak często znaków używać i nie zapomnij że to filmik z pre-bety, zluzuj poślady waszmość
Wydaje mi się, że na grę warto będzie wydać parę groszy, chociaż z tego co widzę na gameplayach troszkę się na paru aspektach zawiodłem.
Wg. mnie na plus należy dać m.in.
- Muzykę, ciekawa, raz ballady a raz ostry metal :) (to właśnie lubiłem w walce z bossami w 1 części)
- Klimatyczne miasto
- Czytając sagę właśnie tak wyobrażałem sobie ubranie Geralta, w ogóle w tej części wygląd postaci idzie na plus
- Cud miód grafika, szczególnie klimaty szarości na pierwszych gameplayach ze smokiem i zabójcą królów
Ale są też wg. mnie minusy :(
- Na minus u mnie idzie też grafika, dlaczego? W pierwszej części to było jakieś takie...magiczne, to Kaer Morhen, 4 akt i jego słowiański klimat, tutaj już nawet potwory (mimo zapewnień twórców, że będą typowo słowiańskie i bliskie nam Polakom)wydają się mi takie Amerykańśkie.
- Takie małe szczegóły jak włosy Geralta, jak ktoś wcześniej zauważył
- skopany kompletnie w moim skromnym mniemaniu interface, który w porównaniu do tego z pierwszej części może przejrzystszy ale brzydszy.
- zbyt bajerancko, zbyt dużo czarów wybuchów. Wygląda mi to nie dokońca na wiedźmaka.
No to sie zabawiłem w recenzenta :D
Khalen ty zdajesz sobie sprawę, że ta muzyka jest podstawiona i ma się nijak do OST'a?
Do psioczących na walkę - obejrzyjcie sobie gameplay z konferencji CDP, w pierwszej potyczce Geralt sporadycznie używa znaków.
A co najlepsze, w toku nieliniowej fabuły można do tego krasnoludzkiego miasta w ogóle nie trafić.
To ciekawe. Jakieś źródło?
Po dotychczasowych filmach wnioskuję, że gra jednak będzie w korytarzach. Szkoda. Wolałbym open space jak w Oblivionie lub RDR.
Walka też jakaś taka jak z manekinami trochę. Oby w końcowej wersji przeciwnicy wykazywali trochę więcej inicjatywy.
@Qverty™ Wiedźmin to wiedźmin a nie jakiś czarodziej...
Mi też to się nie podoba. W książce Geralt ignim przepalał sznurki, spawał rondle i odpalał fajki :) a w grze pod koniec już nawet miecza nie wyciągałem :/ Ale Ci co wychowali się na Gothicu, a nie na sadze Sapkowskiego będą zadowoleni.
Tak, ale mówię, ukazali to wszystko na potrzeby gameplayu, a nie zapomnijcie ze ta gra trafi też do tych którzy sagi nigdy na oczy nie widzieli
BossManPL - szukałem pobieżnie, ale nie chce mi się znowu czytać kliku zagranicznych opinii z hands-on, a nie jestem pewien czy to było w tekście czy w wywiadzie. W każdym razie z palca tego nie wyssałem :)
edit:
"The demo opens with the protagonist, Geralt of Rivia, in the middle of a dwarven town, presumably on his way to a tavern – though, that’s entirely up to the player. What transpires is completely optional, “Not all players will actually get to see it, because of the non-linearity that we have in the game,” says Gop. “The locations are just one of the aspects of [the non-linearity]. So depending on how you play, you go here or there, some things are only shown to you if you choose this or that.”"
http://pc.gamezone.com/previews/item/the_witcher_2_hands-on_and_interview_with_producer_tomasz_gop/
Dla mnie żenująco idiotyczne jest, że użycie znaku Igni zamiast ognia i iskier daje jakieś pomarańczowe błyskawice - WTF?! kto to zatwierdził w ogóle?!
Choćby to była alpha - kto na tak durny pomysł wpadł?
W jedynce były piękne iskierki - teraz mają silnik lepszy to spartolili kompletnie znaki... paranoja.
Wygląda świetnie. Szczególnie noc wyglądała bardzo ładnie, ten księżyc to pełna profeska. Martwi mnie trochę ten system walki według mnie te ciągłe obroty wygladają komicznie.
@EgonBnody - nie no luzik :) Niczego Ci nie zarzucam. Po prostu sam chciałem sobie coś o tym poczytać/posłuchać. Dzięki za linkę :)
Wiem, że zanim gra nie wyjdzie do sklepów nie ma co jej pochopnie oceniać ale na te\ę chwilę czuje się rozczarowany. Włosy faktycznie powinny być białe a Igni jest lekko mówiąc przesadzone, wiedźmini nie palili na popiół to rola czarodziei. Walka w 1 była moim zdaniem ciekawsza od tej zaprezentowanej powyżej. Ten rok należał chyba będzie do Skyrim.
Hehe, wszyscy teraz gadają o Skyrim :]
Genialnie zmontowany trailer nie wyznacza jakości gry...
Graficznie miazga. Co do gameplaya - mogliby dodać więcej animacji finiszerów, bo dość często się powtarzały i w ogóle jakiś strasznie "czarujący" :P się zrobił ten Wiesiek. Ja wiem że już w jedynce były znaki, ale tutaj zmienił się z wiedźmina w maga. Poza tym bardzo klimatyczne lokacje i dynamiczna walka. Szkoda że nie będzie mi dane w to pograć, bo jakoś nie wierzę że kiedykolwiek doczekam się wersji na PS3
No fakt grafika bardzo ładna i dla mnie klimatyczne pomimo tych nałożonych "świecących" filtrów.
Do systemu walki podchodzę dość sceptycznie, ale mam nadzieje, że tak jak w jedynce-na pierwszy rzut oka tak nie bardzo a potem byłem zadowolony.Czekamy i oby do maja.
Dzięki, wiem, że to wczesna beta ale animacja turlania jeszcze musi zostać dopracowana bo sztucznie to wygląda. Oby ten element poprawili.
coś mi nie podpadł ten filmik. Całkieim inna gra niż wiedźmin jedynka a co gorsza wygląda tak jakby z bardzo fajnej oryginalnej gry zrobili typowego crpg'a ale pożyjemy zobaczymy
Obejrzałem trailer w jakości HD i muszę powiedzieć, że grafika nie prezentuje się tutaj już tak rewelacyjnie jak na tych screenach sprzed kilku dni. Widać to zwłaszcza w karczmie, postacie są tam bardzo rozmyte a parę dni temu na obrazkach wszystko było ostre jak żyleta. Krótko mówiąc - szału nie ma.
@Rick24
Jak ty chciałeś zobaczyć taką samą jakość grafiki jak na screenach?! By w 100% oddać jakość gry w 10minutowym filmie musiałby on zajmować z 10GB!!
Po raz pierwszy oglądając widzemina 2 czuje rozczarowanie. Na jednym z filmów jakie mogliśmy oglądać, było mówione, jak autorzy przyłożyli się do detali, w tym wiedzmina włosy. Z tego co pamietam miało być widać jak każdy znich osobno faluje. Podczas gdy ja na tym filmiku widzę jedną bryłę na głowię, a druga kitka. Otoczenia niby ok, ale jakoś na filmach jakie prezentowali autorzy wyglądało to znacznie lepiej. Do tego ten system walki, wolałbym bardziej RPGowy, a tutaj to wygląda nieco jak zręczniościówka, takie Action RPG.
William_Wallace - każdy oddzielnie? No bez przesady :) Ale fakt, że nie wyglądają za dobrze, choć to rzekomo poprawią jeszcze.
MaikiPl a ty sobie zdajesz sprawe, że zwyczajowo daje się do gameplayów soundtrack pochodzący z gry??
Ja tam problemu nie mam, wiedźmina pierwszego kupiłem w ciemno nie grałem w pirata widziałem tylko zdjecia i filmiki. I nie żałuje. Teraz wiedźmina 2 juz kupiłem w grudniu jak ruszyła sprzedaż i TYlko czekam do maja :) az kurier zawita do drzwi. Wtedy woczas sam ocenie gre bez niczyjej pomocy czy fajna czy nie. A gust ma kazdy inny i nie da sie wszystkim dogodzic, zawsze bedzie grupa ktorej cos sie nie spodoba i to jest normalne:)
Walka wygląda wyjątkowo żałośnie, i nie pierdzielta mi tu, że "wczesna wersja". Wczesna wersja niecałe 2 miesiące przed zakończeniem prac?
@ Kreek
Facepalm... Wiesz, że wersja pre-beta może być wersją gry sprzed, powiedzmy, pół roku? Serio, takie to trudne jest żeby pomyśleć?
[55] Taa i myślisz, że oni zmienili model walki z pre-bety? Jaki jest pokazany na tym filmiku taki zostanie...
O jezu ale macie problemy, to nie kupicie gry i tyle, kupicie inna, jaka wam się podoba, od tego jest wolny rynek :)
Hofmonek ---> Nie, nie chciałem, ale nie mogę zrozumieć tych wszystkich "ochów i "achów" na jej temat które to tutaj się pojawiają. Jakby nie patrzeć we wspomnianej chociażby już przeze mnie karczmie grafika z Wiedźmina 2 to jeden wielki kisiel.
W pierwszym Wiedźminie spędzałem całe godziny na grze w kości. Można było się na tym sporo dorobić :) Widzę jednak, że kości nie mają już kropek tylko symbole. Naszczęście nie zabrakło obijania twarzy w karczmie z jedynki. Fajnie, że dodali siłowanie się na rękę. Swoją drogą ścieżka dźwiękowa jest świetna!