Minecraft - sprzedano już prawie milion egzemplarzy
Milion sprzedanych kopii gry daje ok. 20+ milionów zielonych, i to jest właśnie siła dobrego pomysłu z dnia na dzień autor i twórca stał się milionerem :] Tylko gratulować :]
Pokazuje to również że gry niezależne można sprzedawać drogo, a także że nie trzeba się zyskami dzielić.
Trzeba tylko zrobić dobrą grę.
oczywiście, choć jeśli mówimy o świetnych grach tego "typu" to Shanka wydało EA (i jest świetny), co do Super Meat Boy'a to nie wiem, ale właśnie to SMB jest dla mnie sam klasą w sobie do jego skończenia potrzebowałem aż 4 dni zabawy i potem musiałem palce chłodzić w lodzie
Milion sprzedanych kopii gry daje ok. 20+ milionów zielonych, i to jest właśnie siła dobrego pomysłu z dnia na dzień autor i twórca stał się milionerem :] Tylko gratulować :]
Tylko ze niestety co tydzien w totolotkach z dupy wzieci zwyciezcy wygrywaja duzo wiecej kasy. A czemu taki przyklad ? Zeby uzmyslowic, ze niestety w totka latwiej wygrac ;)
(~850k x ~10e = 8,5mln euro) + (~100k x ~15e = 1,5mln euro) = ~10mln euro co nijak nie rowna sie 20+ mln $, poza tym odjac podatki i bida, ledwo na waciki starczy ;)
Morgul Misiu, mowisz o totolotku w polsce ? w tym tygodniu ? polecam wrocic do szkoly pouczyc sie geografii i matematyki.
grzybmaister
Notch już miał propozycje od Steama, ale odmówił, więc sie zamknij plx, jak nie wiesz o co chodzi : [
Gra może i jest fajna ale cholernie droga jak na taką gierke z neta napewno jej nie kupie. Nie jestem bogaczem i dla mnie 15 zielonych to drogo za takie coś.
Da się zrobić grę dobrą i nie narzekać na piractwo? Da się! Gra ma praktycznie każdą wersję piracką w necie, a kupiło prawie milion osób.
Lutz w totka łatwiej wygrać ? :)
proponuje pouczyć się matematyki skoro tak innych zachęcasz do nauki, bo o metodzie prawdopodobieństwa chyba nie słyszałeś :)
a jak nie chce Ci się tyle czytać, to krótki i ciekawy artykuł o trafieniu szóstki w totka :)
http://www.multipasko.pl/news41/
to tak w razie gdybyś nadal obstawał przy tym łatwym trafieniu "6" ;)
grzybmaister
autor dostal juz propozycje dolaczenia do Valve ale odmówił :). Mówi ze woli byc niezalezny
Kisp - dziwisz się?
Gra rozprowadza się świetnie, zarabia na niej bardzo dobrze i nie ma ryzyka że valvo go w paczce 10 indie games za 2$ sprzeda :D
Morgul Maugoth--->Podatki? Jakie podatki? Z watem to mu wyjdzie z 25 procent - po prostu podniesie cenę i wyjdzie na to samo.
Lutz jaki totolotek, co w tym tygodniu? jaka geografia? o czym ty do mnie piszesz? I jaki kur.. misiu?
Napisze to samo krocej: ~10mln euro to nie 20+mln usd, tyle.
Nie wiem czy ktoś z twórców się spodziewał takiego sukcesu. Jak widać ciągle liczy się grywalność a nie tylko oprawa. ;) A twórcom można tylko pogratulować.
Gra ma praktycznie każdą wersję piracką w necie, a kupiło prawie milion osób.
Tutaj nie chodzi o piractwo. Gra jest tania więc warto ją kupić. Gdyby ta sama gry wyszła za 130zł to raczej niewiele osób by ją kupiło.
Nie wiem czy ktoś z twórców się spodziewał takiego sukcesu
Gre zrobila jedna osoba :)
Gra może i jest fajna ale cholernie droga jak na taką gierke z neta napewno jej nie kupie. Nie jestem bogaczem i dla mnie 15 zielonych to drogo za takie coś.
Trzeba bylo kupic jak byla za 10 ojro. Jesli dla ciebie te 15 euro to "cholernie duzo" to wspolczuje.
Pokazuje to również że gry niezależne można sprzedawać drogo, a także że nie trzeba się zyskami dzielić.
Chyba nie myslisz ze gry Indie chodza po 1$? Gry indie potrafia byc w cenie i potrafia byc drozsze od minecrafta :)
Nie ma co sie dziwic z sukcesu Notcha. Koles mial pomysl, umiejetnosci i dobra taktyke oraz "odrobine" checi i czasu to teraz ma :)
może nie zamknij się ;) bo sos robi swoje , po uj mialby sie blizzard z massiv sellerem activison łączyć , a jednak ... a mysl , ze i tak zarabia duzo odpada , bo nie wazne ile jest na koncie zawsze chce sie miec wiecej. (tak , bez alt'a nie chce mi sie ;) )
Petron900 co ma znaczyć "za takie coś"? A żeby dać za takiego CoD'a to 100 zł to jest ok? To jest dopiero "za takie coś". Po drugie nie ściemniaj, bo gra jeszcze z miesiąc temu kosztowała tylko $9. Ale Ty dalej byś płakał, że nie masz $9 (przy okazji kupując 10 paczek fajek w kiosku...).
Twórcy gier często narzekają na piractwo i wydają niepotrzebne miliony na wiele zabezpieczeń pirackich które po pewnym czasie i tak zostają złamane. Moim zdaniem gdyby wszystkie gry dla przykładu kosztowały 30 zł to ludzie nie robili by pirackich wersji a twórcy gier zarobili by podobne albo i może większe pieniądze.