Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Kolejna cześć Need For Speed w listopadzie 2011

02.11.2010 20:23
Koktajl Mrozacy Mozg
👎
1
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist
Image

=>

02.11.2010 20:24
Marcines18
2
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Co za dużo, to nie zdrowo.Serio.

02.11.2010 20:25
3
odpowiedz
zanonimizowany758687
6
Legionista

Mały błąd, w newsie znajduje się obrazek z Most Wanted a nie Undercover ;)

02.11.2010 20:27
4
odpowiedz
alhaszasz
110
Generał

ja jeszcze tego hot pursuita nie grałem a już nowej części

02.11.2010 20:29
👎
5
odpowiedz
zanonimizowany737870
70
Legend

w ostatnich latach NFS nie były za dobre, a wiadomość, że za pół roku wyjdzie shift 2 poprostu No
Coment , GT 5 zapowiada się rewelacyjnie ale niestety tylko na PS3

02.11.2010 20:31
Mortalking
😡
6
odpowiedz
Mortalking
133
Senator

Dobry Boże aż się w głowie nie mieści, szkoda gadać.

02.11.2010 20:31
raziel88ck
😁
7
odpowiedz
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

Narzekaliście na to, ze nfsy wychodzą co roku? Teraz wychodzą dwa razy do roku.

Cz3Cz3n - tak, Black Box mial robic World'a, jak widac... nie sa zdolni do robienia kolejnych nfsow, wydali 2 crapy, bo inaczej nazwac nie mozna

- Undercover
- World

2 najgorsze nfsy i teraz zrobia 3 najgorszego.

Grzesiek130 - hot pursuit 2 z 2002 roku tez robili, owszem stworzyli kilka fajnych odslon, ale ostatnie gry od nich to istne crapy w wersji beta.

02.11.2010 20:33
bogi1
8
odpowiedz
bogi1
128
The Best in the World

Wszystko tylko nie BlackBox. Po 2 fajnych NFS tzn HP i Shift 2 trzeci szykuję się nieciekawie.

02.11.2010 21:07
BOLOYOO
9
odpowiedz
BOLOYOO
88
Generał

Underground 3 jedyne co moze uratowac ta serie malo wymagajaca gierka od gracza i producentow. Wystarczy duzo opcji tuningowania i po prostu... Underground...

IMO powrot do "korzeni" nie wyjdzie, bo gre tworzy firma, ktorej korzenie sa zupelnie gdzie indziej.

02.11.2010 21:19
10
odpowiedz
Cz3Cz3n
26
Centurion

Przecież po nieudanej premierze Undercover była mowa o tym, że wyjdzie kilka nfsów i że nad jednym z nich będzie pracować BlackBox! Teraz moją więcej czasu na stworzenie gry, więc może coś z tego wyjdzie:) Skoro criterion games zaserwowało nam powrót do przeszłości w postaci HP, Slightly Mad Studios tworzy wyścigi po torze czyli nfs Shift, to nie miałbym nic przeciwko gdyby BlackBox zaserwowało nam Underground 3:)

02.11.2010 21:20
li_s
11
odpowiedz
li_s
30
Konsul

niestety ale ilość nie przekłada się na jakość :/

02.11.2010 21:21
12
odpowiedz
Grzesiek130
7
Junior

EA Black Box wydaje gry z serii NFS od 2003 - NFS HPII aż do 2009 - NFS U. Stoi też za MW, czyli najwyżej ocenianą częścią w ostatnich latach.

02.11.2010 21:40
Koktajl Mrozacy Mozg
13
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

9 - skonczyc z tuningiem, jego swietnosc skonczyla sie kilka lat temu. Powrot NFS to tylko powrot do korzeni, czyli NFS2 bo HP nie nazwe powrotem bo to Burnout. Tak jak MK, 2d, szybka nawalanka, klasyczne postacie. Czas aby powstala jakas gra wyscigoa ale normalna, bez tuningu, nitro, z wiekszym nastawieniem na osiagi aut, zbalansowac wyscigi, dlugie trasy w swietnych lokacjach, 0 otwartosci w dodatku smiesznej, NFSU i pozniejsze to mialy ale co to byla za otwartosc? Ghost Town z 3 autami co 2 minuty. Powrot lub smierc, nie zadne Shifty i Undergroundy

02.11.2010 21:42
14
odpowiedz
HPV
34
Centurion

Najwyraźniej NFS zmierza w kierunku gier sportowych... Co roku nowa gra z serii.. jest przesada ; D

02.11.2010 21:47
😊
15
odpowiedz
zanonimizowany560900
36
Konsul

A wg mnie seria NFS i tak nigdy nie umrze, chyba że producenci przestaną robić NFS-y. Bo to jest seria zbyt stara żeby tak po prostu z nią "zerwać". Tak jak dziewczyna albo żona w ciągu związku przechodzi zmiany - czasami na lepsze, czasami na gorsze - ale finalnie to wciąż ta sama osoba.

02.11.2010 21:54
thaalt
16
odpowiedz
thaalt
41
Centurion

Co za dużo to niezdrowo... Mnie już ta seria się przejadła i nie mam zamiaru kupować gier spod tej marki. EA nie wie kiedy skończyć 20 gier w ciągu 15 lat to trochę za dużo

02.11.2010 22:05
17
odpowiedz
zanonimizowany407138
55
Konsul

moim zdaniem jedynym ratunkiem byłaby reinkarnacja Porsche lub coś pokrewnego(np. NFS: Mercedes)...ta gra miała po prostu to coś

02.11.2010 22:08
18
odpowiedz
zanonimizowany649085
20
Konsul

Czyli przyszłość NFS to:
- seria Shiftów, pół symulacji
- seria most wantedów, unmdercoverów - czyli arcade w mieście z otwartym swiatem
- seria hot porsuitów- czyli po prostu korzenie NFS, długie, szerokie rasy bez żadnych centr, kilka skrzyżowań,

Hmmm, biorę wszystkie ;] EA mogę sypać pieniądze, bo przynajmniej ich gry nie ssą w wersji na ps3 (o fuck, zapomniałem, ze Undercover klatkował).

02.11.2010 22:24
Koktajl Mrozacy Mozg
19
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

I skonczy tak jak TH - NFS Move i NFS Kinect... Tonego z deska malo kto kupil ale zrobili druga gre na deske... Obok jest tyle dobrych marek tylko ten NFS,NFS - to nie 2000r ze konsola = PS2 mimo ze byly 2 inne.

02.11.2010 22:53
📄
20
odpowiedz
MatteoDA
78
Generał

Zakładam, że EA nie dopuści do powstania czegoś gorszego od NFS Undercover i NFS Pro Street ;)
Posypali głowę popiołem, znaleźli złoty środek (różni developerzy) i zobaczymy czy się nie przejadą...
Szczególnie, że przy takim planie wydawniczym mogą szybko zarżnąć serię, którą przywrócili do żywych.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Shift mi się podobał mimo, że nie lubię jazdy po torach, a HP zapowiada się na całkiem fajną zabawę :)
Czego chcieć więcej? Ja naprawdę nie wymagam od tej serii "niewiadomoczego" i w zupełności wystarczy
mi arcade'owa gra wyścigowa z bardzo dobrą oprawą audiowizualną i udanym system kariery. Serio.

Inna sprawa, że wydawanie dwóch "enefesów" rokrocznie nie jest zbyt dobrym pomysłem, bo najnormalniej
w świecie brakuje otoczki w którą można by je wrzucić. Mamy (imho) udanego Shifta i można pokusić się
o drugą odsłonę tego "arcade'owego symulatora", jednak w przypadku kolejnej części Hot Pursuit... mówię pas.
I tutaj właśnie pojawia się problem, bo co można zaserwować zamiast ulicznych wyścigów czy wyścigów po torach?
Underground 3.

P.S. Drenaż Naszych portfeli trwa w najlepsze! ;)

03.11.2010 00:16
😊
21
odpowiedz
zanonimizowany560900
36
Konsul

Najlepsze będzie Need for Speed: Fiat. Czujecie ten klimat ? Polska, lata 80 i pomykanie kaszlem między zomowcami ? To przecież połączenie Hot Pursuit z Porsche. Ja to zgłoszę do EA !

03.11.2010 00:22
rog1234
22
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

Mam zdecydowanie... gdzieś. Jeśli gra będzie mi się podobać, to ją kupię i będę w nią grał, choćby była 10 NFSem w jednym roku.

03.11.2010 00:57
😍
23
odpowiedz
zanonimizowany515377
45
Pretorianin

NFS Undercover był słaby, a EA znowu powierza kolejną cześć temu producentowi.... Gdzie tu logika? Chyba tu $$$.
P.S Od 2008 wyszły/wyjsą: NFS Undercover, NFS Shift, NFS World, NFS Nitro, NFS Hot Pursuit, NFS Shift 2, i kolejny NFS za rok! Lekka przesada.

03.11.2010 08:57
adamk1
24
odpowiedz
adamk1
65
Noob Gamer

oby tym razem gra była skończona (w co wątpię) :/

03.11.2010 08:59
25
odpowiedz
zanonimizowany686307
46
Pretorianin

@Koktajl MM w czasach, w których prawie każdej grze customizacja i levelowanie jest podstawą w multi(i często w singlu), a w nowych strzelankach da się nawet robić kolorowe bronie z vinylami, brak tuningu wizualnego wydaje się sporym krokiem wstecz. Mi, jako osobie zupełnie nie interesującej się autami i grającej w samochodówki okazjonalnie (głównie coliny, niektóre nfsy) te patenty akurat się na tyle podobały, że mogłem spędzić na samym rzeźbieniu auta kupę czasu i grać w nfsy, które prawie się od siebie nie różniły i serwowały to samo co roku. Szczerze, to właśnie brak tej opcji i dziwny model jazdy zdecydowały o tym, że sobie odpuszczę nfs hot pursuit z tego roku.

W końcu to tylko gry i mają dawać frajdę jak największej ilości osób, a nie serwować maksymalny realizm dla kilku % odbiorców gry, jakimi będą samochodowi puryści. Jeszcze dodajmy do tego brak nitro i długie trasy, tak, aby jeden błąd oznaczał brak możliwości na wygraną i już widzę te tabuny sfrustrowanych graczy, które odstawią grę w kąt po 3 wyścigach. Ew. doprowadziłoby to do takiej sytuacji, jak w Dircie2, że najtrudniejsze do zdobycia było trofeum z ukończeniem w multi wyścigu ze wszystkimi uczestnikami w grze(przy okazji na pierwszym miejscu, co było jeszcze w miarę proste), bo ludzie po prostu odłączali się, gdy wiedzieli, że nic już nie zdziałają. Są serie samochodówek, które operują taką mechaniką - np. Gran Turismo i proponuję tam szukać realizmu, natomiast arcadówkę nastawioną na fun zostawić w spokoju.

03.11.2010 09:21
.:Jj:.
26
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Korzenie to otwarta droga i pedał gazu Lotusa Espirt czy F50 pod stopą.

03.11.2010 09:51
moro.
27
odpowiedz
moro.
113
Konsul

Wciąż nie mogę wyjść z podziwu, że studio BlackBox, potrafiło stworzyć taką dobrą serie jak Skate. A z drugiej strony, stworzyć taką kaszkę jak Undercover...

03.11.2010 10:13
Pvt. Creak
28
odpowiedz
Pvt. Creak
103
Criav

Jak dla mnie undercover to najgorsza część NFSa, także nie jestem zbyt rozentuzjazmowany... :P

03.11.2010 19:41
Koktajl Mrozacy Mozg
29
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

25 - strzelaninki dopiero zaczynaja kustomizacje a tuning w NFS byl kilka lat. Najweksza wada tego tuningu jest to ze kupujemy ten ktory sie nam podoba, 0 wplywu na osiagi (FM3 ma takie cos, wizualia a osiagi). Kustomizacja w postaci edytora jak w FM3 jak najbardzej tak, powstaja dziela niczym w Photoshopie niz durne 2-3-4 rury wydechowe, 1-2 wloty na masce. Undercovera skonczylem calego nie tykajac auta poza tuningiem mechanicznym. Bylo kilka gier ktore mialy wiekszy tuning niz wybor zderzaka, progu np. Juiced, rozni odstawcy,rozne osiagi. TDU2 nie ma tej opcji a ludzie wyczekuja gry.
A co da ci nitro jesli musisz cofnac bo przywaliles w murek, nie uratuje cie. Kiedys tego nie bylo i gry byly grywalne.

03.11.2010 22:34
30
odpowiedz
zanonimizowany686307
46
Pretorianin

@koktajl MM To da nitro, że jak przywaliłem w murek, to szybciej się rozpędzam, szybciej dzięki niemu wracam do gry i nie tracę tyle czasu - gdy miało się skilla, dryftowało na zakrętach, itd - nitro rosło i można było wciąż dogonić resztę (w nowym NFS widzę że nitro rozdają za darmo non stop, więc równie dobrze mogło by go nie być i na jedno by wyszło). Odpowiednio zrobiona funkcja "reset car", jak w starych NFS też by w sumie załatwiła sprawę.

Tuning wizualny, nawet nie wpływający na osiągi byłby przecież czymś na kształt własnego avatara, czy własnej facjaty w RPGu i chyba nie trzeba tłumaczyć, w jakim stopniu pogłębia to radochę z gry.

Co do "kiedyś tego nie było i gry były grywalne", to powiem szczerze, że oldschoolowo-hardcorowe rozwiązania sprzed lat, typu przejdź resident evil 2 na max dwóch sejwach i poniżej 2h w dzisiajeszych czasach po prostu się nie sprawdzają. Mnie samego, mimo, że zdobyłem i skończyłem scenariusz Hunka w re2 i bawiłem się w gry od czasów prince of persia na 486(to był hardcore -1h na wszystko), wkurzało niedawno w Dead Rising 2, czy Demon's Souls to, że po śmierci miałem godzinę grania w plecy, bo sejwa się po prostu nie dało zrobić. Zwłaszcza, kiedy np. wracam po pracy do domu i mam akurat 1h żeby coś odpalić. W dzisiejszych czasach gry zostają jechane w recenzjach nawet za nieskładne menusy i ciężko dostępne statystki(np. fable 2). Wraz z postępem, formuła gier, interfejs, ich budowa i przystępność są coraz bardziej ulepszane i przyjaźniejsze dla użytkownika i jeśli nagle robi się grę, w której nie można sejwować, występuje uciążliwy backtracking, irytujący limit czasowy, tylko 3 sloty na sejwy, czy jeden błąd kosztuję wygraną i nie ma sensu już jechać ostatnich okrążeń, to taka gra po prostu przestaje spełniać swoją funkcję - nie bawi.

Oczywiście są przesadzone patenty też w drugą stronę, typu nieśmiertelność w Bioshocku 1, czy Prince of Persia z (bodaj)2007r., które także psują zabawę, bo jest po prostu za łatwo, ale nie zmienia to faktu, że przystępność w grze typu NFS, czyli w arcadowych wyścigach dla mas, powinna być duża. Gran Tusrismo, Toca, Dirt niech sobie mają dłuższe trasy, brak nitro i realistyczny model jazdy (chociaż np. w grach Codemasters występuje cofanie czasu, które także sprawia, że nie trzeba dawać "restart race" przy każdym błędzie).

03.11.2010 23:56
Koktajl Mrozacy Mozg
31
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Problem ze auto to twoj avatar malo sie sprawdza bo walka odbywa sie jednie w pierwszych sekundach potem tylko przewaga i trzymanie sie trasy. Edytor ala FM lepiej sie sprawdzi jako avatar niz zmienne spoilery.
Mowimy o wyscigach ;) - jesli gra nie sprawia zadnej trudnosci to po co w nia grac skoro wygrac mozna sluchajac muzyki z mp3 i kierujac autem nie puszczajac gazu.
To sie nazywa rywalizacja - wygra ten co lepiej gra, moze byc w COD4 sytulacja ze mecz jest do 30 fragow, i 2 graczy ma 29, ty przypadkiem spadles zbyt wysoka i sie zabiles przez co masz 28 i przegrywasz mecz. Jeden blad i po tobie, tak samo jest w rtsach, strzelaninkach,itp - wygra lepszy, im dluzej grasz tym lepiej poznajesz gre i twoje szane rosna. Rok temu dolaczylem sie do TDM w COD4, swieza gra bez backupu, polowa graczy ma 55lvl i ja bylem na 1 miejscu majac 3lvl.

04.11.2010 22:57
przemas478
32
odpowiedz
przemas478
103
Senator

Jak black box znowu stworzy shita na poziomie undercovera to ja dziękuję. Ja chce z powrotem do MW.

05.11.2010 15:41
33
odpowiedz
zanonimizowany686307
46
Pretorianin

@koktajl MM
O co kaman? "Problem ze auto to twoj avatar malo sie sprawdza bo walka odbywa sie jednie w pierwszych sekundach potem tylko przewaga i trzymanie sie trasy" Auto jako avatar sie nie sprawdza, bo w trakcie wyscigu odstawia się przeciwnika i potem trzyma dystans innymi słowy? Chodzi o to, że z daleka auta przeciwnika nie widać, tak? Od tego są intra przed wyścigiem i replaye, w niektórych grach wyścigowych można także się wymieniać autami, w innych leaderboardy pokazują avatara, więc nie widzę problemu. Tak samo można powiedzieć, że w grze fps wybór modelu/klasy ma znaczenie tylko w tych momentach, w których widzimy się z innymi graczami, albo, że w RPG wybór facjaty nie ma sensu, bo przez całą grę widzimy zazwyczaj plecy bohatera(poza przerywnikami), co jest bez sensu.

Poza tym, tak samo wcześniej pisałem, że są gry, które są za łatwe (np. nieśmiertelność w POP) i także nie widzę sensu grania w gry, które przechodzą się same, ale w multi w wyścigach jest inaczej - jeżeli typek cię odstawi na początku, bo się rozbiłeś i przez kolejne 3 okrążenia nie masz najmniejszych szans na wyprzedzenie go i zostaje tylko liczenia na to, że typek też popełni błąd, to dużo ludzi będzie szybko rezygnować i np. wychodzić gry, jak miałem w multi w dircie 2. Jeżeli dostaną chociaż iluzję możliwości dogonienia typa dzięki pomocy dopalacza, to mogą walczyć dalej. W końcu typek z przodu ma określoną prędkość maksymalną, której dzięki nitro nie przekroczy, natomiast dzięki nitro szybciej się można pozbierać po kraksie i dogonić resztę - przynajmniej ja tak to widzę.

Btw - spoko, mnie też wyzywali od hackerów z aimbotem, gdy zaczynałem w niektórych fpsach i musiałem się tłumaczyć, że grałem 8 lat w CSa i Q3, bo mnie inaczej z każdej gry wyrzucali, co nie zmienia faktu, że wciąż można spierdzielić grę używając archaicznych rozwiązań.

05.11.2010 15:59
34
odpowiedz
zanonimizowany737664
16
Konsul

Już wolę poczekać 2 lata i grać w na prawdę dopracowanego nfsa.

06.11.2010 15:22
😍
35
odpowiedz
zanonimizowany538330
4
Junior

Zabierzcie już im te komputery i odetnijcie dostęp do internatu.

06.11.2010 23:00
vojak_2
36
odpowiedz
vojak_2
40
Generał

może być dobre a nawet najlepsze..

08.11.2010 00:19
37
odpowiedz
ManiekMRS
25
Chorąży

Ja podzielam zdanie BOLOYOO żeby odnowić serie Underground. Z dzisiejszymi możliwościami to można by było zrobić świetny NFS: Underground 3. Oczywiście żeby twórcy "nie zapomnieli" o NEONACH, jak to miało miejsce w NFS: Carbon, by dali jeśli już maja taki zamiar dać policje to normalną, a nie SUV-y które jadą ponad 350 km/h i maja 100 % przyczepność. I myśle że dodanie przechodni na ulicach ożywiło by miasto, co sprawdziło się między innymi w serii Midnight Club.

Wiadomość Kolejna cześć Need For Speed w listopadzie 2011