Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Kinectimals [360] - Gramy w Kintectimals

22.08.2010 01:13
1
alexior
21
Pretorianin

OMFG....

22.08.2010 01:22
2
odpowiedz
..:UsIoRM:..
25
Chorąży

jakie to słodkie :)

22.08.2010 01:23
Jozin23
3
odpowiedz
Jozin23
36
Pretorianin

Nawet fajna zabawa

22.08.2010 01:23
4
odpowiedz
frankie08
16
Chorąży

Hmmm :D Właściwie nic nie mówiliście o nowym Assassin's Creed? Dlaczego ;> :P

22.08.2010 01:29
😊
5
odpowiedz
danio38
8
Legionista

rozwalił mnie tekst ,,czuje się jak totalny idiota"

22.08.2010 01:30
6
odpowiedz
HPV
34
Centurion

Krótko mówiąc, zaiste za***iste :D

22.08.2010 01:32
oOShinOo
7
odpowiedz
oOShinOo
15
Pretorianin

Gra prezentuje się na pierwszy rzut oka słodko i w ogóle. Zwierzaczek super, grafika przyzwoita, ale niestety Kinectimals ma jedną słabą stronę. Komu będzie się chciało odpalić ją więcej niż 2-3 razy? Chyba tylko młodsi użytkownicy mogą czerpać przyjemność z tego typu gry. Delowi nieźle poszło podczas wyścigu(?) jak na pierwszy raz. Podziwiam Was za odwagę. Od tłumu ludzi oddziela Was tylko szklana szyba, a narażacie się na ośmieszenie. Na szczęście Kinectimals nie sprawiło Marcinowi problemu. Z dwojga złego wolę chyba jednak Dance Cental. Czekam na następne materiały. Zdjęcie zamieszczę później. Do kiedy mamy czas?

22.08.2010 01:43
_MaZZeo
8
odpowiedz
_MaZZeo
41
Legend

Śmiechem żartem, można drwić z Kinecta itd ale taka gierka dla małolata to może być naprawdę mega atrakcja. Byleby ten tygrysek czy inny kotek w jakiś sposób się uczył a jego ruchy nie ograniczały się do paru zagrywek.

22.08.2010 01:47
Karso
9
odpowiedz
Karso
29
Pretorianin

Gdyby Sony wziął się za większą reklamę EyeToya w 2003 roku, to Wii i Kinect mogłyby się dzisiaj schować. ; d
Zresztą kinect to kopia jeden do jednego EyeToya... Ja pierdzielę xD
A najlepsze z tego wszystkiego, że minęło 7 lat od premiery EyeToya, a Kinect specjalnie lepszy od EyeToya nie jest. xD
Ale i mean come on... 7 lat ! : D

22.08.2010 01:50
Egzek
10
odpowiedz
Egzek
44
Harbinger

Karso - SONY już wiele razy wyprzedziło swoją generacje. Nie mówie oczywiście tu tylko o branży gier.

22.08.2010 02:09
Ychos
11
odpowiedz
Ychos
43
Pretorianin
Image

A Krzysztof ciągle docinki :) Osobiście to nie wygląda w moich oczach najlepiej, jak się nad tym zastanawiałem to przecież poskakać mogę sobie jak włączę "domowe przedszkole" tyle że nie będę mieć punktacji, ale sobie poskacze z 600 zł w kieszeni! Ale wasze wyczyny przed kinectem są po prostu świetne. A przy niektórych grach na kinecta mogę (mógłbym) wyglądać dość podobnie. Trudno by było zrobić precyzyjny jak move taki system jak kinect.

22.08.2010 02:13
Oran00
12
odpowiedz
Oran00
26
Jestem fajny

-Szczerze mówiąc czuję się jak totalny idiota...
-Tak wyglądasz!

22.08.2010 02:15
13
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

@Karso
"Zresztą kinect to kopia jeden do jednego EyeToya... Ja pierdzielę xD"
Zerowe pojęcie masz, ale oczywiście jesteś kolejnym znawcą jakich w necie tysiące.

To, że Kinect działa słabo w praktyce i Microsoft dał ciała to fakt, ale nie porównujcie tego sprzętu do EyeToya, bo to zupełnie inny hardware. EyeToy niczym się nie różni od zwykłej kamerki internetowej (+ algorytmy). Kinect to już bardziej zaawansowane urządzenie (podwójna kamerka stereoskopowa do triangulacji obrazu i infrared do pomiaru głębi), co wg zapewnień Microsoftu miało umożliwić coś w rodzaju motion capture na dynamicznym "szkielecie" gracza. Wygląda na to, że psinco wyszło z ambitnych planów. Nie mniej plany te były w pewnym stopniu sensowne, co w przypadku EyeToya jest niewykonalne, no chyba że Sony opracuje sztuczną inteligencję, która w genialny sposób będzie analizować obraz z kamerki...

22.08.2010 02:43
Karso
14
odpowiedz
Karso
29
Pretorianin
Wideo

Egzek- I zawsze im to na niekorzyść wychodziło... No cóż ; o
Kazioo- http://www.youtube.com/watch?v=vw7vihQoNV8 zobacz sobie ten filmik :)
Musisz pamiętać, że od premiery EyeToya minęła kupa lat, a Kinect jeszcze nie wyszedł.
Popatrz do tego na to, że jednak EyeToy tak bardzo się nie zestarzał, jeżeli można grać choćby w taką grę jak EyePet... (Taka wersja Sony Kinectimals)
BTW: Ps move swoją pierwszą reklamę też miał w 2003 roku ;3

22.08.2010 03:27
15
odpowiedz
MacekDoJajek
9
Legionista
Image

wizyta w barze, GTA 4 :P

22.08.2010 03:30
16
odpowiedz
MacekDoJajek
9
Legionista
Image

Gram w ... Guitar hero 100: Warriors of foot ! ps. dziękuję mojej dziewczynie za użyczenie nogi, a raczej stopy xD

22.08.2010 03:52
Baron Samedie
17
odpowiedz
Baron Samedie
9
Generał

Samo urządzenie ma przyszłość, nie wiem czy w grach, ale np. w interface jak w "Raport Mniejszości" czemu nie? Gierka o zwierzakach słodka dla dzieci - ale dzieci nie są aż tak głupie i jak sterowanie nie będzie intuicyjne, to raczej się nie spodoba. Z samego filmiku wynika, że jest spory "lag" pomiędzy czynnością wykonaną przez Dela a zachowaniem tygryska.

22.08.2010 04:40
18
odpowiedz
Black_ToxicPro
13
Chorąży

Nie będziemy tego porównywać do EyePet'a bo pan tutaj usłyszy Haha i tak usłyszał.

22.08.2010 05:30
👍
19
odpowiedz
Black_ToxicPro
13
Chorąży
Image

Haha oto moje, pewnie i tak nie wygram (nigdy niczego nie wygrałem)...

22.08.2010 06:01
20
odpowiedz
Injector
26
Pretorianin

Haha you teach him jumping^^ hahah +5 to strenght ^^ :P Nie no Del Krzysiek już tańczył w Dance Central:D Teraz czas na ciebie^^ Stop.. and now jump!^^ Nie no ta gra jest dobra na pare godzin zabawy, ale nie na dłuższą mete:)

22.08.2010 06:43
21
odpowiedz
lupusalpus
23
Centurion

zaje*iste np. dla dzieci to super zabawa

22.08.2010 08:30
annihiluzz
22
odpowiedz
annihiluzz
49
Annihilator

ale idiotyzm asdasdasa

22.08.2010 08:50
Rogal45_PL
23
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

no to raczej bedzie pozycja dla dzieci, beda mialy kupe frajdy (bedzie trzeba je nauczyć angielskich komend bo raczej nie bedzie tej gry w polskiej wersj jezykowej) Nadal czekam na jakąś godna, dobra gre na Kinecta bo bardzo chciałbym go kupic ale jak nie bedzie fajnych gier to lipa ;/

22.08.2010 09:05
😊
24
odpowiedz
ceville15
18
Chorąży
Image

Dante's inferno na kinecta

22.08.2010 09:27
25
odpowiedz
Niebieski_Jeż
4
Centurion

Del też poświęcił się przy Kinect ;) Del woli tygryski niż taniec. :) Fajne.

22.08.2010 09:28
Marecki_KG
26
odpowiedz
Marecki_KG
86
Konsul

nie jest złe :D

22.08.2010 09:29
maslice
😜
27
odpowiedz
maslice
37
Shepard

Gra jest dość dziecinna ale myślę że będzie po Polsku przecież XBL już u nas będzie.

22.08.2010 09:31
28
odpowiedz
mikoz498
23
Chorąży

Del ty czujesz się jak idiota a co miał powiedzieć Lord jak tańczył ;D

22.08.2010 09:36
XineX
😁
29
odpowiedz
XineX
68
Professor Chaos!

Teeeż chcę takiego! :D

22.08.2010 09:41
😃
30
odpowiedz
Mortyfikator
20
Pretorianin

O Natal :D

22.08.2010 09:44
31
odpowiedz
heniu :D
7
Legionista

zal zamiast pokazywac lepsze gry to takie, emm dla dzieci -.-

22.08.2010 09:46
32
odpowiedz
ceville15
18
Chorąży
Image

kincet fight

22.08.2010 10:01
33
odpowiedz
ceville15
18
Chorąży
Image

brutal legend na kinecta

22.08.2010 10:02
34
odpowiedz
ceville15
18
Chorąży
Image

Jozin Z Bazin na Kinecta

22.08.2010 10:02
35
odpowiedz
giga
9
Legionista

bardzo czekam na kinecta bardzo fajne urządzenie

22.08.2010 10:14
Nolifer
36
odpowiedz
Nolifer
120
The Highest

Dla małych dzieciaków , będzie fajna zabawa , jedna dla hardcorów , hmm zabawa na raz , może 2 razy .

22.08.2010 10:20
👍
37
odpowiedz
ALI3N_PL
9
Konsul

Cóż fajna zabawa.
5/5

22.08.2010 10:22
38
odpowiedz
soldium
14
Centurion

fane gramy
powala mnie tekst
czuje sięjak idiota hahahaha

22.08.2010 10:25
39
odpowiedz
sTeeLpl
2
Junior
Image

Call of Duty, Battlefield for kinect ;D

22.08.2010 10:46
przemas478
40
odpowiedz
przemas478
102
Senator

Fajna zabawa szczególnie dla młodszych graczy.

22.08.2010 10:52
😐
41
odpowiedz
hight_power
35
Generał

o ja cie, ale dell pajaca robi :P ten kinekt to porazka przynajmniej ta gra :/ Lepiej mieć prawdziwego psa czy kotka :) O konkurs zrobi sie zdjecie :]

22.08.2010 11:01
42
odpowiedz
SZYEMEK LOST
43
Pretorianin

hight --> A najlepiej swojego tygryska ;). Mi się tam gra podoba.

22.08.2010 11:09
43
odpowiedz
Tieu
11
Legionista

Nie pociąga mnie ten kinect, ale maskotka fajna ;D.

Zaraz coś wrzucę.

22.08.2010 11:11
Apokalipsis
👍
44
odpowiedz
Apokalipsis
59
Senator

Fajna gra xD Sympatyczna i można przy niej spalić trochę "kalorii".

22.08.2010 11:12
45
odpowiedz
Tieu
11
Legionista
Image

Przeskakiwanie przez osłonę w Gears of War / kradnięcie ławki w GTA IV! a, bo samochody są już nudne / wyrywanie ławki w Left 4 Dead przez tanka (tam była skała, ale mały szczegół)

22.08.2010 11:14
Interista
😍
46
odpowiedz
Interista
15
Legionista

Troszkę... idiotycznie sie wygląda głaszcząc wirtualnego psa ;)

22.08.2010 11:19
snopek9
47
odpowiedz
snopek9
179
Pogrubiony stopień

Dlamalych dzieciakow fajna zabawa...a i tak po premierze 80% kupi to i bedzie w to grac a na forach bedziecie pisali, ze gra Wasze dziecko/siostrzeniec a Wy tylko sprobowaliscie :)

IMO gra moze byc zarabista, a Kinect oraz Move sa genialnymi technologiami ktore przewyzszaja WII i na pewno kupie oba te urzadzeni8a bo juz zwykle gry na konsolach mi sie znudzily z powodu braku postepu w grafice. Ja chce nowe konsole bo te juz sa przestazale.

22.08.2010 11:20
48
odpowiedz
hight_power
35
Generał
Image

Ja bym zagrał w bardziej hartkorowe gry na kinekta (o ile mozna to tak nazwac)
Oto kilka z nich
pierwszy Assassin Creed :)

22.08.2010 11:21
49
odpowiedz
Pizkes
42
Pretorianin

W Porównaniu do "PS Move" przełożenie prawdziwego ruchu na ruch w grze jest strasznie słabe,w "PS Move" nie ma żadnego opóźnienia a tutaj...
Ogólnie jakoś mnie te kontrolery ruchu słabo interesują,jeśli już,to interesowało by mnie coś takiego co przekłada ruch nawet małego palca u stopy no ale na coś takiego to przyjdzie nam poczekać jeszcze ze 40 lat aż wynalezione zostaną pokoje w których tworzy się iluzje całego wirtualnego świata:)

P.S żeby nie było że jestem fanboy'em ps.To "Kinectimals" prezentuje się całkiem nieźle,fajny pomysł i dość ciekawie to wygląda ale jednak nie dla mnie takie gierki,ja lubię wpaść w przeciwników i zrobić sobie z ich jelit szalik a to jest dla mnie zbyt "słodkie".

22.08.2010 11:26
50
odpowiedz
hight_power
35
Generał
Image

oto kolejne moje wygłupy ;p
tym razem padło na H.A.W.X.

22.08.2010 11:28
51
odpowiedz
hight_power
35
Generał
Image

jeszcze jedno z HAWXa
troche trudniejszy manewr ;p

22.08.2010 11:30
matiyyy
52
odpowiedz
matiyyy
22
Pretorianin

Jak już napisałem w filmiku z gramy w Dance Central, przypuszczałem że Kinect to będzie badziew do gier dla dzieci i widzę że moje przypuszczenie się sprawdzają, według mnie Move jest jak na radzie lepszy, ponieważ obsługuję normalne gry ( np. Heavy Rain, SOCOM 4) a Kinect to głaskanie jakiś zwierząt i głupie gry taneczne itp.
Według mnie nawet dzieci nie będą w to chciały w to grać bo im się szybko znudzi.

22.08.2010 11:45
53
odpowiedz
ist3k
11
Chorąży

na pewno jest to lepszy od mova bo nie potrzebuje jakiś śmiesznych kolorowych wibratorków.. co z tego że move obsługuje "normalne gry" jaki i tak nikt nie będzie na tym grał bo pad do tego nadaje się lepiej, a po za tym od tego machania się ręka męczy, więc pograć na tym będzie można GÓRA 2h

22.08.2010 11:49
Shiro D. Ace
54
odpowiedz
Shiro D. Ace
34
Centurion

Na moje oko to się sprawdzi w USA... Będzie wielkie odchudzanie narodu stanów zjednoczonych za pomocą Kinecta. Spasione dzieciaki zamiast klepać na padzie, będą zbijać kalorie przed ekranem telewizora.

Osobiście uważam, że to głupie. Jak chce zwierzaka to wole realnego psa czy kota, którego mogę normalnie pogłaskać, a jak chce potańczyć to idę na imprezę - proste.

Może Kinect to początek czegoś lepszego? Na początku myszki i klawiatury też były beznadziejne, a rozwinęły się świetnie, nie wspomnę o innych elementach PC i konsol. Może za kilka lat, dostaniemy Kinecta 2. który będzie czytał ruch całego ciała? IMO i tak ciężko, bo bieganie w miejscu jest debilne -.-

To się nadaje do klubu fitness dla graczy.

22.08.2010 11:56
TheMr Starkiler
55
odpowiedz
TheMr Starkiler
8
Pretorianin

ciekawe co by było gdyby a kinekcie (nie wiem czy dobrze napisałem) włączyć star wars the force unleashed II :O

22.08.2010 12:02
bisfhcrew
😃
56
odpowiedz
bisfhcrew
116
oversteer

Oby Kinect nie miał zbyt dużego opóźnienia.

22.08.2010 12:04
57
odpowiedz
zanonimizowany462041
40
Konsul

To wygląda naprawdę fajnie!

22.08.2010 12:06
Shiro D. Ace
58
odpowiedz
Shiro D. Ace
34
Centurion

TheMr Starkiler z taką precyzja, to byś w 10m2 ścianę nie trafił :P

22.08.2010 12:19
59
odpowiedz
knowing
56
make believe

Hmm, dzieciom się pewnie spodoba :)
Widać dużą niedokładność i opóźnienia, kinect sprawdzi się tylko w takich po pierdółkach.
Szkoda, że nie pokazaliście Enslaved tylko takie coś..

22.08.2010 12:35
👍
60
odpowiedz
zanonimizowany734596
4
Chorąży

Chętnie pograłbym. Na dłuższą metę zapewne nudne ale ze znajomymi niezła brechta musi być ;))

22.08.2010 12:37
61
odpowiedz
Chav3zPL
3
Junior

Fajnie jakby na Kinecta było Call of Duty Black Ops xD Przy kupnie dostawalibyśmy taką replikę broni :D W sklepach byłyby dostępne dodatki np. granatnik celowniki. Byłby to tryb obok multi i kampanii gdzie można by było zagrac z kolegą biegając i strzelając do telewizora :D

22.08.2010 12:50
62
odpowiedz
Dominatorix
56
Pretorianin

ale słodziaak

22.08.2010 12:52
63
odpowiedz
Dominatorix
56
Pretorianin

ciekawe, czy jakbyś zrobił salto, to zwierzak też by zrobił

22.08.2010 12:54
64
odpowiedz
bub666
7
Legionista

-czuję się jak idiota
-bo tak wyglądasz :)

22.08.2010 13:00
j.a.c.k
65
odpowiedz
j.a.c.k
56
u wot m8

No cóż, to mnie tylko utwierdza w przekonaniu, że to będzie doskonała zabawa jedynie dla dzieci. Gracze nie mają tu czego szukać.

22.08.2010 13:00
66
odpowiedz
chudy102
18
Centurion

Piekielnie się wygłupiłeś.

22.08.2010 13:17
Mepha
67
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

hmm, mi gra wydaje się ciekawa

22.08.2010 13:37
68
odpowiedz
wuja3d
33
Pretorianin

widać że Kinect na swój sposób działa i można bawić się świetnie i nie ma obaw że popsuje się kontroel

22.08.2010 13:39
rybatychy23
69
odpowiedz
rybatychy23
38
Pretorianin

jeśli o mnie chodzi to wole tradycyjnie rozsiądź na kanapie wygodnie z padem w reku i pograć;]

22.08.2010 13:42
snopek9
70
odpowiedz
snopek9
179
Pogrubiony stopień

Shiro D. Ace -> ale zdajesz sobie sprawe, ze to tylko jedna z xxx gier na ta maszynke? Bo Twoja wypowiedz jakby co innego "mowila".
Beda gry dla harcorowcow i dla dzieci, to naturalne. Kwestia opoznien, bedzie pewnie poprawiana chyba to jest logiczne.
Pewnie w warunkach domowych grac sie bedzie inaczej niz w hali pelnej ludzi...

22.08.2010 13:53
Mortalking
😉
71
odpowiedz
Mortalking
107
Senator

Sam kociak prezentuje się słodziutko,ale jeśli chodzi o całość no to wydać kasę po to by głaskać tygryska i skakac przed ekranem po to by on mógł upgrejdować swoje umiejętności no to trochę to żałosne i mało interesujące.

22.08.2010 14:11
72
odpowiedz
sokoł_
29
Centurion

ze nie biore udzialu w konkursie to moge powiedziec ze ktos moze zrobic zdjecie jak gra w tetrisa przy czym on udaje owe klocki :D wystawia rece na boki i jest Tblock :D moze wugladac ciekawie ;p

22.08.2010 14:14
73
odpowiedz
Duqq
14
Legionista

Fajne na piec minut potem sie pewnie nudzi, bo ile mozna skakac przed telewizorem :)

22.08.2010 15:11
Ezio339
74
odpowiedz
Ezio339
23
Konsul

Nie można było go uderzyć, gdyby było można na pewno bym już to miał, oczywiście żartuje. Zastanawiam się, czy to się nie znudzi. Bo ile można biegać skakać i bóg wie co robić, ja potrzebuje fabuły albo jakiegoś sensu gry. Heh chciałem zrobić sobie zdjęcie jak stoję do góry nogami ale nie potrzebuje takiej zabaweczki, no chyba że dla mojego kotka, taka zabaweczka.

22.08.2010 15:14
75
odpowiedz
Yog-Sothoth
181
Generał
Image

Czochranie tygrysa ;)

Odnośnie Kinecta, to ciężko powiedzieć czy będzie to hit/niewypał. Podejrzewam że początkowa sprzedaż może być niezła, ale jeśli MS ograniczy bazę gier tylko do tytułów casualowych (a narazie nie zapowiada się na coś innego) to sprzęt bardzo szybko może odejść w zapomnienie.

22.08.2010 15:29
Sirsimon
👍
76
odpowiedz
Sirsimon
34
Blade in a crowd
Image

Red Dead Redemption i Kinect :]
(Pod monitorem widać kamerkę, EyeToy, który gra rolę Kinecta :P)

Kotki są milutkie, gdy kupię Kinecta, sprawię tą grę siostrze na urodziny, a jeśli wygram to będzie miała jeszcze kod na dodatkową zawartość :P

Mam nadzieję, że mój pomysł się spodobał xD

22.08.2010 15:29
ToxicBreath
77
odpowiedz
ToxicBreath
20
Chorąży

Dziwnie to jest dotykać coś czego nie ma... Zatracamy nasze człowieczeństwo;p

22.08.2010 15:51
niko_b
78
odpowiedz
niko_b
40
Generał

Podobne do EyePet

22.08.2010 16:16
79
odpowiedz
LordRPG
11
Legionista

Przyczajony tygrysek ukryty Del

22.08.2010 17:25
80
odpowiedz
kordofon
7
Legionista

ciekawe co by było gdy tak go pięścią walnąć xD

22.08.2010 17:30
bone_man
81
odpowiedz
bone_man
173
Omikron Persei 8

Gratuluję odwagi. :) Ja chyba bym się spalił ze wstydu.

22.08.2010 18:31
victripius
82
odpowiedz
victripius
89
Joker

Dla młodszych graczy rzeczywiście ok. Dla hardcorowców raczej nie. Mam nadzieję, że i takie gry się pojawią, bo nawet socom 4 z wykorzystaniem Move nie prezentuje się tak źle. Widac ogromny potencjał w Kinectcie, zobaczymy, co z tego będzie.

22.08.2010 18:31
😃
83
odpowiedz
callofduty
23
Chorąży

mam 2 pytania
1. do kiedy ten konkurs
2.mam pomysł na ten konkurs buhahahaha

22.08.2010 19:04
Harry M
84
odpowiedz
Harry M
134
Master czaszka

Przytul tygryska :) hahah. Ale to wygląda idiotycznie. Hahhah jaka gra. Haahaha jaka z ciebie Menda przewróciłeś tygryska. Lord podczas kamerowanie pewnie nie mógł wytrzymać ze śmiechu. Biegnij Del. Miły ten koleś dał ci tygryska. Nawet fajna gra. Eee tam nie mam XBOX'A. Fajny filmik

22.08.2010 20:29
Vasto_Lorde
85
odpowiedz
Vasto_Lorde
35
Centurion

nie no bomba ubaw po pachy, tak się wygłupiać XD

22.08.2010 21:43
86
odpowiedz
djwolf31
8
Legionista

mam 14 lvt a chyba kupie

22.08.2010 21:48
niezny_95
87
odpowiedz
niezny_95
53
Airborne

Nie ma co, kinect chyba głównie polega na wydurnianiu się :)

22.08.2010 23:14
Sasori666
88
odpowiedz
Sasori666
132
Korneliusz
Image

to i ja dam
nie jest to o co dokładnie chodzi ale może sie spodoba

22.08.2010 23:34
WheZY
😊
89
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

Polewkowe :D

23.08.2010 01:27
andd
90
odpowiedz
andd
21
Legionista
Image

Trochę niezgodne z poleceniem, ale dopadła mnie wena i nie mogłem tego nie zrobić :P

23.08.2010 08:59
👎
91
odpowiedz
MarcusFenix
56
Generał

ja rozumiem ze M$ celuje w casuali no ale bez przesady, ta gra co najwyżej nadaje się na App Store, a nie na duże konsole bo żaden hardcorowiec w to nie zagra
big epic fali

23.08.2010 09:03
92
odpowiedz
Kosiorsky
22
Konsul

Jestem pełen podziwu dla twórców KINECTA. Kamerka łapie dłonie bez żadnych lagów !

23.08.2010 12:59
"AsSaMoN"
93
odpowiedz
"AsSaMoN"
18
Konsul

szczerze to trzeba powiedzieć że trochę mało tego kintecta
a tera ocena tych wygłupów
jak lord tańczył śmiałem się jak nigdy
gdy Del się bawił zastanawiałem się czy on nie jest na to za stary
ogólnie uważam że sony ma lepsze niż Microsoft chociaż sony move to tylko kopia wii

23.08.2010 14:48
😉
94
odpowiedz
zanonimizowany627706
66
Senator
Image

hmmmm... --->

23.08.2010 18:44
95
odpowiedz
Sznajder13
16
Chorąży

"Czuję się jak kompletny idiota" "bo tak wygladasz" hahaha ^^

24.08.2010 08:29
96
odpowiedz
pjotr3k
31
Pretorianin

Ale słooodki :*

24.08.2010 13:21
97
odpowiedz
Gierappa13
12
Legionista

glaskac zboku xD zboczek xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

24.08.2010 14:34
Radanos
98
odpowiedz
Radanos
85
Tytanowy Janusz

Lord i Del się pokłócili, że Lord tak mu tak wrzuca? I te polecenia?? Znaczy, wrzuca to trochę zbyt mocne słowo, no ale niech jest.

25.08.2010 02:30
99
odpowiedz
Nekrołuk
55
Pretorianin

Ten tygrys to mi bardziej młodego lwa przypomina a patrząc na ciebie Del i twoje odruchy to chyba rzeczywiście na tym filmiku wyglądałeś jak jakiś idiota Haha. tylko się nie obrażaj

25.08.2010 07:41
kubutek_er
100
odpowiedz
kubutek_er
6
Legionista

Del: czuje sie jak idiota
Lord: tak wygladasz

hahaha :D

25.08.2010 10:34
101
odpowiedz
JackPL
2
Junior

hahaha kucać ciężko;p

25.08.2010 15:52
😱
102
odpowiedz
Creedo
4
Junior

powiem tyle DZIWNE!

25.08.2010 19:50
103
odpowiedz
bons
13
Chorąży

bardzo to mie ciekawi chcialbym zobaczyc ciag dalszy

25.08.2010 23:16
Seba393
104
odpowiedz
Seba393
23
PRO

Już widzę te dzieci, które po 3 dniach będą się skarżyć, że mają zakwasy, a po tygodniu będą się bały to włączyć, bo sama myśl o wysiłku je odstraszy ;) Btw konkurs fajny, ale nie mam pomysłu na "pracę" konkursową.

26.08.2010 16:34
105
odpowiedz
Larone
41
Chorąży
Image

Kinect mobile ( Raging thunder 2)

26.08.2010 18:21
106
odpowiedz
kredzioslawa
9
Legionista
Image

Apokalipsa, misja na bieganie z książką w ręku :)

26.08.2010 18:24
107
odpowiedz
kredzioslawa
9
Legionista
Image

Kopiowanie postaci :)

26.08.2010 19:18
Ghoust96
108
odpowiedz
Ghoust96
15
Legionista
Image

Prince of Persia

26.08.2010 19:22
109
odpowiedz
Shadow88
4
Junior
Image

Assassin's Creed

27.08.2010 01:32
110
odpowiedz
skowyr
6
Legionista

Ale wstyd ....

28.08.2010 11:54
111
odpowiedz
Robson939
5
Junior

Skoro rozstrzygnięcie w przyszłym tygodniu...
Można jeszcze się zgłaszac?

30.08.2010 17:42
112
odpowiedz
mik18
81
Generał
Image

auto

30.08.2010 17:48
113
odpowiedz
mik18
81
Generał
Image

pise gra w PSP

31.08.2010 01:01
114
odpowiedz
kry115
23
Chorąży

spider-man shattered dimensions (Noir)

31.08.2010 01:21
115
odpowiedz
kry115
23
Chorąży
Image

spider-man shattered dimensions (Noir)

31.08.2010 01:29
116
odpowiedz
kry115
23
Chorąży

Troche za duże dałem to zdjęcie

18.10.2010 16:05
117
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

a czy ja wiem....;/ wolę mova:)

29.10.2010 18:23
👍
118
odpowiedz
DarnokOk
27
Legionista

mam 11 lat i se kupie dla tej gry i wyścigów :D za swoją kasę bo mi została z komunii :D a co do call of duty itd to dobry pomysł bo by se mój tata zagrał :D

16.01.2011 20:09
😊
119
odpowiedz
niejak
1
Junior

Kinectimals to spoko gra.Mam 11 lat i może to dlatego dla mnie taka frajda.

tvgry.pl Kinectimals [360] - Gramy w Kintectimals