Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Torchlight II [PC] - Gramy w Torchlight II

21.08.2010 21:34
😃
1
chev gray
10
Legionista

21.08.2010 21:34
2
odpowiedz
MICHAEL schumacher
19
Centurion

Wygląda naprawdę świetnie. Czekam!

21.08.2010 21:35
3
odpowiedz
xD197
24
Centurion

torchlight 2 :D

21.08.2010 21:36
4
odpowiedz
hight_power
35
Generał

Pokazcie Assassyna!!!

21.08.2010 21:38
Bartimaeus
5
odpowiedz
Bartimaeus
108
Czyżyk

Świetny materiał(jak każdy wasz), świetnej gry.

21.08.2010 21:46
dante_sc
😊
6
odpowiedz
dante_sc
25
Centurion

Jedynka była dobrym "zapychaczem" wolnego czasu w niezłej formie, oby dwójka była nie gorsza to będzie dobrze, no i przydało by się by była dłuższa ;p

21.08.2010 21:46
Nolifer
7
odpowiedz
Nolifer
126
The Highest

Kurde , ja już jestem zmęczony oglądaniem tych filmików , a co wy tam musicie przeżywać :P
Co do gry to jak widać , stary dobry TL :)

21.08.2010 21:52
maslice
👍
8
odpowiedz
maslice
37
Shepard

Ja tam jestem zadowolony że tyle filmików jest jedynie mi Dela i Lordareona szkoda że tyle mają do roboty ja polecam żeby następny tydzień zrobić sobie wolny na całego.Obejrzałem wszystkie filmy i przeczytałem wszystkie recenzje tylko dlatego że zawsze można liczyć na profesjonalny i z dozą humoru komentarze także bardzo wam dziękuje(całej ekipie) za tak wielki wysiłek dlatego żebyśmy mogli zobaczyć wszystko co fajne , dzięki wam zobaczyliśmy jeszcze więcej.

21.08.2010 21:57
oOShinOo
9
odpowiedz
oOShinOo
15
Pretorianin

Niewiele się zmieniło. W pierwszą odsłonę przestałem grać przez niski poziom trudności i ciągłe podziemia, które z czasem mi się znudziły. W Torchlight II może pogram ze względu otwartego świata. W jedynce podobało mi się łowienie rybek i co za tym szło - przemienianie naszego zwierzaka. Albo umysł płata mi figla i źle słyszę, albo w 4:50 tłum w tle krzyczy Rej-za! (Ra-zer!). Kolejny dobry materiał o przeciętnej grze.

21.08.2010 22:03
10
odpowiedz
śmigli
37
Generał

Widzę szerzący swą popularność nick "Hajducek". Sam pozwoliłem sobie całkiem niedawno użyć go podczas mojej krótkiej przygody z betą gry Medal of Honor.

21.08.2010 22:09
WheZY
11
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

Zgadzam się z Nolifer'em, naprawde ja już się męcze oglądając a wy... no podziwiam was...

A co do gry, taka sobie :)

21.08.2010 22:15
12
odpowiedz
zanonimizowany748897
5
Pretorianin

Dobry materiał, a co do gry 7/10

21.08.2010 22:17
13
odpowiedz
Antos1990
23
Chorąży

Materiał fajny gra mniej. Prośił bym żebyscie pokazali ensalved i assassin's creed brotherhood w miare mozliwosci choc wiem ze z assassin's creedem moga byc problem ale enslaved raczej mozecie pokazac

21.08.2010 22:23
😊
14
odpowiedz
ALI3N_PL
9
Konsul

Świetny materiał !
4/5

21.08.2010 22:28
😊
15
odpowiedz
tomcio92
54
Konsul

bardzo dobre , jedynka była świtna jedna z nielicznych gier które zagrywałem godzinami ciesze się że zrobili coopa :)

21.08.2010 22:32
Mepha
16
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

ja już to chcę :(

21.08.2010 22:33
17
odpowiedz
CraYeR
9
Legionista

Właśnie w Poniedziałek zamierzam kupic torchlight-a w sklepie material super jak kazdy :)

21.08.2010 22:43
Placek89
18
odpowiedz
Placek89
115
GameAddict

Co do gry to niewiele się zmieniło. Jedyna większa zmiana tak naprawde to multi, ale jedynka była niezła więc dwójkę też raczej sprawdzę.

Co do jakości filmiku. Nieźle muza musiała łupać w otoczeniu skoro kamera wam się tak trzęsła :P

21.08.2010 22:45
19
odpowiedz
sokoł_
29
Centurion

rymnelo ci sie zacnie ... a propo diablo czy bedzie filmik z diablo III czy blizzard tam cos oferuje ?

21.08.2010 22:46
20
odpowiedz
Hosti
60
Konsul

Wy się martwicie dźwiękiem - a powinniście obrazem, bo tak naprawdę ja tam widzę jakąś postać z jakąś kolorową grafiką - nic więcej nie jestem wstanie wydobyć z tej pikselozy, żadnych napisów czy szczegółowej grafiki...

21.08.2010 22:53
Ezio339
21
odpowiedz
Ezio339
23
Konsul

Gra wygląda niemal identycznie jak pierwsza część, czyli w miarę, ale mnie takie klimaty nie kręcą. Czekam na AC Brotherhood.

21.08.2010 22:55
22
odpowiedz
Injector
27
Pretorianin

Gra jest swietnym klonem diablo:D A tak pozatym del ladnie zrymował ;D

21.08.2010 23:01
Rogal45_PL
👍
23
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Bardzo fajna gra :D w jedynke nie grałem moze w 2 zagram :)

21.08.2010 23:02
24
odpowiedz
balaclava
11
Legionista

Miodzio

21.08.2010 23:02
25
odpowiedz
korten
4
Legionista

ten handlarz był w jedynce

21.08.2010 23:05
Vanderhast
👍
26
odpowiedz
Vanderhast
47
Pretorianin

Cóż w pierwszej części Torchlight się świetnie siekało w drugiej jak widać będzie to samo ... czego chcieć więcej^^ . Pozdrawiam

21.08.2010 23:35
niko_b
27
odpowiedz
niko_b
40
Generał

fajny eRPeG

21.08.2010 23:39
iMMs
28
odpowiedz
iMMs
24
Pretorianin

targi są do jutra ?

22.08.2010 00:39
przemas478
29
odpowiedz
przemas478
102
Senator

zdecydowanie lepsze diablo ale na zabicie czasu to torchlight fajnie się prezentuję.

22.08.2010 07:50
😍
30
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

nuda

22.08.2010 08:47
31
odpowiedz
Krzysiekx27
13
Legionista

Siema wszystkim mam małe pytanie. Czy na tegorocznym gamescom jest TestDrive Unlimited 2? Jeśli tak to proszę o jakieś informacje o nim. Czekam na tą grę.

22.08.2010 09:21
👍
32
odpowiedz
Mortyfikator
20
Pretorianin

Fajne :D

22.08.2010 09:27
JOY
33
odpowiedz
JOY
132
Generał

Kręciliście to komórką?
Dźwięk trzeszczy, kamera lata, nie ma ostrości,.......

22.08.2010 10:30
kwiść
34
odpowiedz
kwiść
117
Generał

GRYOnline.plRedakcja

Musze przyznac, ze trochce sie zawiodłem :/ Nie powiedzieliście nic o nowych klasach, o nowych umiejetnosciach itp. Gdyby nie otwarte przestrzenie i fretka to rownie dobrze mogliscie opisywac Torchlighyta 1. Nastepnym razem wiecej info prosze ;)

22.08.2010 11:05
35
odpowiedz
Pizkes
42
Pretorianin

Ja przyłącze się do prośby 'Antos1990' żebyście pokazali gramy z "Enslaved".W jednym z materiałów,w waszej wypowiedzi było widać że kompletnie lekceważycie ten tytuł,kompletnie nie rozumiem dlaczego,zapowiada się naprawdę świetna gra.Pokazujecie takie gówno jak "DJ Hero 2" a "Enslaved" nie pokażecie? Jest to bardzo dziwne z waszej strony gdyż gra jest jedną z ważniejszych które mają wyjść w tym roku.Fakt,kampania reklamowa leży ale wypadało by pokazać jak gra wypada w akcji skoro jesteście na targach i byliście metr od stand'ów z grą a na początku było kilka informacji o grze na GOL'u.
Lubie 'gry-online.pl' oraz 'tvgry.pl' i uważam że odwalacie kawał dobrej roboty ale czasem mam wrażenie że jeśli nie jest zapłacone to o danej grze się na wyżej wymienionych stronach nie usłyszy.

22.08.2010 11:37
36
odpowiedz
Mrgreen
15
Centurion

Pierwsza część była tak monotonna że nie byłem w stanie jej przejść. po kilku godzinach mamy serdecznie dość.

22.08.2010 12:44
37
odpowiedz
Dominatorix
56
Pretorianin

dużo większa od świetnej jedynki

22.08.2010 13:40
Grooby_BCN
38
odpowiedz
Grooby_BCN
86
Konsul

Wygląda jak dodatek do Torchlight. Ale w sumie w h&s niewiele można zmienić;]

22.08.2010 16:31
😃
39
odpowiedz
Smaczny Serek
5
Pretorianin

Bardzo dobry materiał!Gierka jak dla mnie będzie hitem!

22.08.2010 18:15
helias16
40
odpowiedz
helias16
91
Glorious PC gamer

bez rewelacji, znowu to samo, coop dla 4 graczy to jak dla mnie za mało żeby było z tego coś tak dobrego jak battlenet z diablo 2

22.08.2010 18:28
victripius
41
odpowiedz
victripius
89
Joker

Materiał fajny, choc warunki rzeczywiście nie były najlepsze. Do wszelkiej maści rpgów podchodzę z rezerwą. W pierwszą częśc nie grałem, więc nie chcę oceniac kontynuacji. Tylko parę rpgów mnie przekonało do siebie i po tym filmiku zdecydowanie nie jest to Torchlight II.

22.08.2010 18:31
"AsSaMoN"
42
odpowiedz
"AsSaMoN"
18
Konsul

grałem w pierwszą część i dzięki wam zagram w drugą ale i tak czekam na diablo 3

22.08.2010 18:57
Harry M
43
odpowiedz
Harry M
141
Master czaszka

Fajna gra i materiał

22.08.2010 21:04
Vasto_Lorde
44
odpowiedz
Vasto_Lorde
35
Centurion

ale bym se w to zagrał XD bardzo fajny materiał.

22.08.2010 22:11
Dhel
45
odpowiedz
Dhel
12
Centurion

fajne

22.08.2010 23:49
STypoL9
46
odpowiedz
STypoL9
64
THRASH TILL DEATH

Ja się ostatnio zagrywam w pierwszą część (naprzemiennie z CoD4). Na dwójeczkę czekam z niecierpliwością (na Diablo 3 też, ale do premiery jeszcze daleko, a dobrego HNS nigdy za wiele). :D

23.08.2010 15:39
47
odpowiedz
RobsonAmbro
36
Chorąży

Bardzo czekałem na materiał poświęcony Torchlight II. Dzięki :) Gra zapowiada się super.

24.08.2010 00:24
48
odpowiedz
Roman Bellic
18
Chorąży

JOY ---> Jesteś głuchy czy głupi?

25.08.2010 22:30
Seba393
49
odpowiedz
Seba393
23
PRO

Nudna trochę ta gra, a przynajmniej to co zobaczyliśmy na filmiku. Kupowanie rzeczy w ciemno bez informacji jakie mają statystyki to najgłupsza rzecz jaką ostatnio widziałem. Nie jeden gracz delikatnie mówiąc wk**wi się, gdy po mozolnym zbieraniu kasy kupi fajnie prezentujący się dynks, który okaże się zwykłym chłamem.

26.08.2010 12:40
50
odpowiedz
pjotr3k
31
Pretorianin

Torchlight I + nowe lokacje, przedmioty, skille = Torchlight II

26.08.2010 13:08
frer
51
odpowiedz
frer
124
Legend

Seba393 --> Kupowanie w ciemno, to po prostu skopiowany z Diablo 2 hazard. Nie wiem jak w 2, ale w jedynce w którą gram obecnie, bardziej wkurza mnie to, że wiele lepszych przedmiotów łatwiej jest kupić od sprzedawcy niż znaleźć w lochach.

Sama gra wygląda na tak samo monotonną jak jej pierwsza część. Osobiście lubię tego typu gry, ale o ile w Diablo panował klimat, który zachęcał żeby brnąć dalej i mordować więcej silniejszych przeciwników, to w Torchlight jedyne co do dalszej gry zachęca, to nadzieja, że może jednak dalej będzie lepiej. :P

29.08.2010 18:10
😊
52
odpowiedz
Kalais
2
Junior

Trochę mało informacji w tym filmiku ;) Fajnie było zobaczyć lochy. Nie mogę się doczekać tej gry. P.S. Polecam pierwszą polską stronę o TL2 http://torchlight2.kalais.net/

29.08.2010 19:45
^Jumper
53
odpowiedz
^Jumper
19
Pretorianin

Mało info, ale i tak zagram. W 1 część się dosłownie zagrywałem :)

17.10.2010 18:56
👍
54
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Bardzo fajna gierka. Pierwsza część była bardzo dobra liczę że 2 dorówna jej.

tvgry.pl Torchlight II [PC] - Gramy w Torchlight II