Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Medal of Honor [PS3] - Gramy w Medal of Honor

12następnaostatnia
02.07.2010 21:07
STARKILLER22
1
STARKILLER22
60
LVL 90 SCRIBE

First. Do wszystkich którzy nie czytają facebooka tvgry. Przegląd będzie poprostu opuźniony :P

02.07.2010 21:09
2
odpowiedz
Qwik15
21
Pretorianin

Przegląd tygodnia gdzie?

02.07.2010 21:09
3
odpowiedz
Seriousq
17
Pretorianin

Mmmm gramy z MoH'a ciekawe... :D

02.07.2010 21:10
Nolifer
4
odpowiedz
Nolifer
132
The Highest

Gramy może być mi się już beta znudziłą ; <

02.07.2010 21:11
Dracer
5
odpowiedz
Dracer
33
Imperator

będzie przegląd dzisiaj ?

02.07.2010 21:11
6
odpowiedz
skwarekgame
28
Pretorianin

nawet spoko gra według mnie lepsze od gta 4 w ieci

02.07.2010 21:11
7
odpowiedz
Miszczu123
9
Legionista

mnie sie bardzo podoba

02.07.2010 21:12
8
odpowiedz
ulik10
19
Legionista

ludzie, nie zadawajcie pytań o ten przegląd cały czas, wystarczy rolką w dół zjechać ;)

02.07.2010 21:14
9
odpowiedz
skwarekgame
28
Pretorianin

von zay znajdz tego gościa który zabił cie na poczatku zemsta jest słodka

02.07.2010 21:15
10
odpowiedz
ImmortalOlo
22
Pretorianin

Też gram w betę, tyle że na PC : )

02.07.2010 21:18
^Jumper
11
odpowiedz
^Jumper
19
Pretorianin

Jakoś takie, wydaje mi sie że gdzieś już to widziałem :)

02.07.2010 21:19
12
odpowiedz
śmigli
37
Generał

Nawet fajne, ale typowo strasznie podobne do BC2 i MW2. Gramy fajne, ale gdzie przegląd?

02.07.2010 21:19
Mr. Noob
13
odpowiedz
Mr. Noob
21
Konsul

nie no ten MOH wyglada lepiej niz myslalem no ale podobne do BC2 bawet glos snajpa taki sam ale jak wyjdzie to chyba mnie ten material przekonal do kupna a te problemy z pradem to cos w elktrowni czy w studiu bo jak do kolegi z krakowa dzwonilem to mowi ze nic sie nie dzieje

02.07.2010 21:20
😃
14
odpowiedz
pawciosides
18
Pretorianin

Wystraszyłem się że przeglądu nie będzie,ale zauważyłem że jest opóźnienie.Pójdę się wykąpać,może za ten czas wrzucicie przegląd na tvgry.pl.A co to gramy w MoH to jak na razie według mnie jest beznadziejne,myślałem że będzie coś lepszego:(

02.07.2010 21:22
rog1234
15
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

Wygląda fajnie, naprawdę mam ochotę na tę grę, ale nie mam jak zagrać w betę, a bez wypróbowania po prostu nie kupię. Jak nadarzy się okazja żeby zagrać, najlepiej w multi, i mi się spodoba, na pewno kupię.

02.07.2010 21:23
XineX
😒
16
odpowiedz
XineX
68
Professor Chaos!

Kuuuur... akurat kiedy nie będę mieć dostępu do kompa ;(.

02.07.2010 21:24
17
odpowiedz
zanonimizowany654616
11
Legionista

Ja grałem na PC ale mi się znudziło , bo jak wygrywamy to jest + 10 , góra 15 pkt. , a jak przegrywamy i mamy więcej deadów niż zabójstw , to - 50 to jest bardzo irytujące . Krzysiek , Jezus 0,5 s ci przeszkadza ???Zwolnień nie ma na PC. Z noża TYLKO w łeb .A tak z innej beczki to ile grałeś godzin??? A konsole mają osobne serwery czy można grać PC vs. Konsole ??? Przed premierą BETY można było sobie załatwić klucz :)

02.07.2010 21:26
18
odpowiedz
zanonimizowany737176
1
Junior

mam nadzieje ze uda mi siędostać ten kod na bete:)

02.07.2010 21:26
👍
19
odpowiedz
Mortyfikator
20
Pretorianin

Epickie pierdnięcie :D

02.07.2010 21:26
😁
20
odpowiedz
marcin1821
10
Legionista

Normalnie jak DLC do bad commpany 2 niczym prawie sie nieróżni mam bad commpany więć moh niebęde kupował niemoge się doczkać gramy w cod blac ops

02.07.2010 21:26
😃
21
odpowiedz
MaxiJackob
7
Legionista

Jak zwykle: SUPER!
Pozdrawiam całą ekipę tvgry.
I takie małe pytanie: Te klucze do BETY to na PS3 czy PC, bo na mojej PS3 chętnie bym se pograł.

02.07.2010 21:28
👍
22
odpowiedz
alex710
5
Legionista

fajna gierka

02.07.2010 21:30
👍
23
odpowiedz
annihilator94
12
Legionista

Fajnie by było załapać się na tę betę.

02.07.2010 21:30
MajkiPL
👍
24
odpowiedz
MajkiPL
13
Legionista

Gra faktycznie z tego co widać jest mieszanką Battlefielda i Call of Duty. System respawn'ów - bf, strzelanie - mieszanka bf'a i cod'a. Jest tu jakiś Destroy Engine tak jak w bf'ie? Z tego co widać, to go nie widać (masło). Mam nadzieję, że uda się kupić!

Łaaaa, klucze beta :D :>
Mam nadzieję, że załapię się na jeden!

:)

02.07.2010 21:31
25
odpowiedz
Mati 88 !?
42
Blaugrana

Może fajnie wygląda ale ja podziękuje po tym co zaoferowała beta, a do premiery nic poważnego nie zmienia.

02.07.2010 21:32
26
odpowiedz
Trool
8
Legionista

Hmmm, gra jakoś mnie nie przekonuje, co do head'a z noża - ciekawe, z granatnika ciekawiej wyglądają - COD6

02.07.2010 21:33
👍
27
odpowiedz
Łukasz.
19
Chorąży

Bardzo słaba ta gra mieszanka dwóch najlepszych strzelaninek ....
Jedyne co może być fajne w tej produkcji to kampania.

02.07.2010 21:34
Kurtal
28
odpowiedz
Kurtal
14
Centurion

Bez ciosu z noża, nie wstawaj z łoża ! ;)

02.07.2010 21:35
Zdenio
29
odpowiedz
Zdenio
99
Generał

Też gram w betę na PS3, ale w porównaniu do bety BC2, która wciągnęła mnie jak mało która gra, to beta MoH jakoś tak... szybko się nudzi. Nijaka gra.

02.07.2010 21:35
30
odpowiedz
Szymex97
21
Pretorianin

Tak jak powiedział Lordareon połączenie Bad Company 2 z Modern Warfare 2, nic nowego

02.07.2010 21:36
wojto96
31
odpowiedz
wojto96
130
I am no one

Mam nadzieje ze załapie sie na klucz ;D

02.07.2010 21:37
gregoryf
32
odpowiedz
gregoryf
39
Konsul

jest nareszcie klucze :D

02.07.2010 21:38
Lordareon
33
odpowiedz
Lordareon
68
harry potter

[25]MajkiPL: system zniszczen otoczenia jest taki dziwny, czesc scian sie rozwala od rakiet z rpg, a czesc nie. ogolnie to nie bfbc2, ale sa jakies pozory.

02.07.2010 21:39
34
odpowiedz
zanonimizowany654616
11
Legionista

Jak to może być połączenie !!! przecież to jest BC 2 !!! Identycznie się gra :) Zrozumcie wkońcu ;) Aha i BC 2 nie zasłużył na miano "Najlepszej Strzelanki" bo ta gra jeszcze nic nie osiągnęła .W przeciwieństwie do COD'a.

02.07.2010 21:39
35
odpowiedz
zanonimizowany671630
7
Legionista

Mam pytanie a czy bedą do rozdania klucze na wersje PC ?(jesli tak to mniej więcej ile ich będzie).

02.07.2010 21:40
36
odpowiedz
Cieniu357
6
Legionista

Twój team przegrał ponieważ jak w BF:BC2 atakujących jest ograniczona ilość masz ją w lewym dolnym rogu ekranu

02.07.2010 21:41
Pan Tur
37
odpowiedz
Pan Tur
34
Czempion_Kirkwall

Tylko żeby mi się klucz do bety trafił. Mmmmm...

02.07.2010 21:41
38
odpowiedz
zanonimizowany671630
7
Legionista

I czy będzie jakieś info o klucze na facebook'u .

02.07.2010 21:42
Ewak
😒
39
odpowiedz
Ewak
16
Legionista

Beznadzieja bo żeby mieć klucz beta to trzeba zamówić pre-order :(

02.07.2010 21:42
40
odpowiedz
zanonimizowany654616
11
Legionista

Macio94 --------------------> Były rozdawane przed premierą BETY :)

Ewak -----------------------> nieprawda ...

02.07.2010 21:45
41
odpowiedz
zanonimizowany671630
7
Legionista

No ja jakoś szukałem i nie znalazlem ale może sie w poniedziałek zalapie :)

02.07.2010 21:46
👍
42
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Super GRAMY! no gierka jak na razie bez rewelacji;/ no na pewno słabsze od Bad Company i Moderne Warafare:)ale to na razie beta więc poczekamy jeszcze...heheh pierdnięcie heheheh klasa Lord, wypas materiał!

02.07.2010 21:49
43
odpowiedz
BigTiger
19
Pretorianin

Headshot z noża wymiata.

02.07.2010 21:50
44
odpowiedz
Unavailable
11
Legionista

Mam nadzieję, że kluczyki będą pasowały do wersji na PC ;]

02.07.2010 21:51
😊
45
odpowiedz
DDziara
5
Junior

ale bede mial radoche, jak wygram klucz do BETY!!!!

02.07.2010 21:51
46
odpowiedz
zanonimizowany676067
8
Legionista

Rozdajecie klucze do bety na PC czy na PS3?

02.07.2010 21:51
Ychos
47
odpowiedz
Ychos
43
Pretorianin

nie podoba mi sie ;] zabardzo do mw2 podobne. ale bym zagral

02.07.2010 21:54
48
odpowiedz
zanonimizowany707778
5
Legionista

Ja tam mam klucz od początku multi słabo wypada pod względem budowy na razie wywala z serverów igra się zacina wole BF najwyżej jak wale z szyn rozwalam blok skalny a nie jak tu bo to beta na razie daje 6 na 10

02.07.2010 21:54
49
odpowiedz
Milecz
2
Junior

strasznie fajna gra mam nadzieję że się załapie na klucz:D:D

Pozdro fajnie gramy :D

02.07.2010 21:55
50
odpowiedz
Dominatorix
56
Pretorianin

ale to było dobre :)

niby przegadane, a cieszy

02.07.2010 21:57
51
odpowiedz
miki1000
20
Chorąży

ja czekam na single
a kiedy przegląd

02.07.2010 21:59
😃
52
odpowiedz
Drako009
4
Junior

Chciałbym zobaczyć snajpera. Czyli bronie itd. W BBC2 pierwsze skupiałem się na snajperze, odblokowałem wszystko potem zacząłem szturmowcem, odblokowałem go na maksa, teraz zostało mi trochę medyka i mechanika. Zastanawiam się czy zamówić MoH i zagrać w betę. No i oczywiście super gramy, tylko na medal of honor czekałem i się doczekałem. :)

02.07.2010 21:59
53
odpowiedz
zanonimizowany654616
11
Legionista

Pi333 ---------> Co ty gadasz ??? Nie wiem jakiego masz kompa , ale mi gra ani raz , powtarzam ani raz się nie zacięła , z serwa wyrzuciło góra 5 razy ...

Drako009 ----------> Na snipera to najpierw masz normalny karabin co strzela jak snajperka , potem masz celownik optyczny , następnie normalną snajperkę z lunetą , do takiego poziomu doszedłem , może ktoś inny coś więcej ci powie :)

02.07.2010 22:06
54
odpowiedz
Leonidaas
14
Chorąży

Gra zajebista , gramy też , hmm jest zaku.....a :P :)

02.07.2010 22:07
55
odpowiedz
xdeenyx
6
Legionista

czekam na gre :D kurde mam ten 'vip cod' z BBC2 ale nie moge zamowic klucza na MoH, a zagrałbym, oj zagrał xd

02.07.2010 22:08
Egzek
😁
56
odpowiedz
Egzek
44
Harbinger

"epickie pierdnięcie"

mam nadzieje że niedługo pojawi sie otwarta beta : )

02.07.2010 22:09
57
odpowiedz
dawidwoz
27
Pretorianin

W BC2 problem z nozem jest bardzo podobny.

02.07.2010 22:09
👍
58
odpowiedz
quinn99
11
Chorąży

Fajne gramy !

02.07.2010 22:14
59
odpowiedz
Leonidaas
14
Chorąży

Przydałby się klucz ;P to byłaby moja pierwsza zamknięta beta na xbx360 jak by bylo albo pc heh :D

02.07.2010 22:14
60
odpowiedz
zanonimizowany690102
13
Centurion

kiedy w koncu ten PRZEGLĄD!!!!!!!!!!!

02.07.2010 22:15
eXRate
61
odpowiedz
eXRate
7
Centurion

Lord:''ale to bylo dobre!'' ;D

02.07.2010 22:16
Kamsztof
62
odpowiedz
Kamsztof
20
Necromorph

Chyba dzisiaj już przeglądu nie będzie. Trudno, wytrzymamy do jutra xD.

02.07.2010 22:16
niezny_95
63
odpowiedz
niezny_95
54
Airborne

heh.."epickie pierdznięcie" :p
na pewno kupię ;D

spoiler start


kiedy przegląd tygodnia ?

spoiler stop

02.07.2010 22:26
👍
64
odpowiedz
Roubix
3
Junior

Granat jest slaby dlatego ze rifleman ma granaty dymne... Sniper i Special Ops maja normalne :]

02.07.2010 22:29
figozaur
65
odpowiedz
figozaur
57
Konsul

A gdzie można takowy klucz wygrac?

02.07.2010 22:36
jarooli
😜
66
odpowiedz
jarooli
106
Would you kindly?

Hah, a ja juz mam swój klucz dzięki uprzejmości UVI'ego

02.07.2010 22:45
👍
67
odpowiedz
zanonimizowany738194
2
Junior

NIEZŁE GRAMY Licze na klucze do Medal of Honor

02.07.2010 22:45
68
odpowiedz
mipo57
7
Legionista

na szczęście na PC nie ma tych lagów :). A beta-keye rozdają lub rozdawali na fileplay

02.07.2010 22:51
Rogal45_PL
👍
69
odpowiedz
Rogal45_PL
19
Konsul

Fajnie wygląda, nie pokazuje nic nowego no ale w fajnego multi mozna pograc zawsze :)

02.07.2010 22:53
😡
70
odpowiedz
callofduty
23
Chorąży

krzysiek bo sie wkurze dodaj mnie do znajomych na ps3 ja jestem KoNrAd_11

02.07.2010 23:01
71
odpowiedz
luki384
14
Legionista

dobry pomysł z tymi kluczami a gramy jak zwykle świetne :D

02.07.2010 23:23
ManganWroc
👍
72
odpowiedz
ManganWroc
8
Chorąży

A mnie się taka chybryda podoba ;D Mam prozbe możecie pokazac więcej klas ???

02.07.2010 23:40
Adrianziomal
😜
73
odpowiedz
Adrianziomal
46
Samael

"Cudowne" dziecko MW i BC :P

03.07.2010 00:24
WheZY
👍
74
odpowiedz
WheZY
39
holistyk

O ja bym chętnie chciał kluczyk :) Nawet podoba mi się :D

03.07.2010 00:42
Ezio339
75
odpowiedz
Ezio339
23
Konsul

Z niecierpliwością czekam na BETE na PC.

03.07.2010 00:58
76
odpowiedz
zanonimizowany520587
72
Senator

Mój styl gry w multi jest podobny czyli zakradanie się na tyły wroga, jak się uda to satysfakcja jest duża :)

03.07.2010 01:57
toniak1990
77
odpowiedz
toniak1990
36
Chorąży

Nie wiem jakim cudem ale nikt nie zauważył, że klasa Assault która jest wyposażona w granatnik - M16 z M203 oraz AK-47 z GP-25 NIE POSIADAJĄ GRANATÓW ODŁAMKOWYCH. SĄ TO GRANATY DYMNE, tzw. smoke grenade dla mało wtajemniczonych xD

03.07.2010 02:00
👍
78
odpowiedz
zanonimizowany666918
3
Junior

miło by było gdybyście rozdawali te betakeye w wersji na PC:)

Pozdrawiam

03.07.2010 02:04
😊
79
odpowiedz
Draps
3
Junior

Fantastyczne gramy MOH. Z niecierpliwością czekam na klucza.

03.07.2010 02:12
Matek17
80
odpowiedz
Matek17
22
Pretorianin

Równie dobrze zamiast tego MOH'a można kupić Battlefield Bad Company czy Modern Warfare ponieważ ten moh to połączenie tych dwóch gier

03.07.2010 03:04
keeper_4chan
😍
81
odpowiedz
keeper_4chan
68
Generał

Lagi to ty mozesz miec na laczu , a to oc masz to sekundowy freez. :P

03.07.2010 04:04
82
odpowiedz
Victuz
32
Pretorianin

"A to epickie pierdnięcie które słyszeliście"

Łał... po prostu łał lord xD Ten tekst był tak niespodziewany że mnie rozbawił ;).

03.07.2010 06:24
83
odpowiedz
Shion48
16
Chorąży

Lord - ten granat, który rzuciłeś, to był granat dymny, poznałem po wyglądzie. :) Dlatego nie zadał przeciwnikom obrażeń ;D Ale ogólnie, reprezentujesz bardzo przyzwoity poziom, aż chce się oglądać, super. :)

03.07.2010 07:34
84
odpowiedz
amadi1999
9
Chorąży

super gramy.szkoda,że beta wersja tej gry ma tyle bugów.

03.07.2010 07:45
😃
85
odpowiedz
Brother85
70
Pretorianin

Super Gramy . Mam prośbę do redakcji w ramach rozdawania kluczy beta , aby wymyślili fajny sposób ich rozdawania po to aby wystrzyc się dzieci NEO którzy pobierają kluczy tyle ile wlezie i później sprzedają je na Allegro . Powinien być jeden klucz na Login jakiś ogranicznik aby więcej osób je dostało

03.07.2010 07:56
Simba14
😊
86
odpowiedz
Simba14
55
Generał

Z pewnością zakupię:)Fajne multi:D

03.07.2010 08:05
87
odpowiedz
Injector
28
Pretorianin

Lordi " Ale to było dobre " "oo i to było to Epickie Pierdnięcie" Teksty na topie^^ No, ale nie o tym teraz mowa:) Czy mógłbyś pokazać coś więcej z tego Medala? Jakieś inne tryby itp:) A tak fajne gramy

03.07.2010 08:29
victripius
88
odpowiedz
victripius
91
Joker

Gramy bardzo fajne, natomiast gra... Spodziewałem się czegoś takiego po MoH, bo żadna z poprzednich części nie zachwycała. Mimo wszystko liczyłem na coś lepszego, a na razie wygląda to na połączenie dwóch bardzo dobrych gier w jedną bardzo średnią. Do premiery jeszcze trochę, oby było lepiej.

03.07.2010 08:32
89
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

Az dziw, ze nikt nie narzeka, ze "odgrzewany kotlet". ;p

03.07.2010 08:59
KalMar567
90
odpowiedz
KalMar567
10
Legionista

Czy nie mając konta PREMIUM również mam szansę otrzymać klucz? I czy będzie to klucz do wersji PC? Bardzo mi na nim zależy!

03.07.2010 09:00
91
odpowiedz
jacek7
5
Legionista

moim zdaniem to jest kompletny battlefield tylko tyle ze inne misje bez sensu takie cos mowilo kiedys ze to beda kompletnie inne gry

03.07.2010 09:01
KalMar567
92
odpowiedz
KalMar567
10
Legionista

Aha i czy aby brać udział w losowaniu trzeba coś robić, czy losowo otrzyma keye kilka użytkowników gier-online?

03.07.2010 09:03
KalMar567
93
odpowiedz
KalMar567
10
Legionista

Mogli by zrobić coś innego niż MW2, czy BC2, ale z czego mieli zciągać pomysły? Chyba nie z Mario Bross'a! :P

03.07.2010 09:12
94
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

dobre ale nie przebije mw2

03.07.2010 09:16
95
odpowiedz
zanonimizowany673411
6
Junior

Pokazał byś inne klasy a nie tylko podstawową.Mnie bardziej interesuje sniper

03.07.2010 09:27
szpon21
96
odpowiedz
szpon21
15
Centurion

poproszę klucz :)

03.07.2010 09:32
kaalethfr
97
odpowiedz
kaalethfr
15
awesome guy

Klucze są rozdawane przez EA. W ramach rejestracji i uzupełnieniu kilku haczyków, otrzymujemy klucz. Z tego co wiem, to narazie są niedostępne. Trzeba poczekać na następną kolejkę. Mnie beta nie przekonała, wole poczekać na wersję pełną.

03.07.2010 10:03
😱
98
odpowiedz
DarkKiller11
14
Chorąży

dokładnie to jakiego dnia te klucze

03.07.2010 10:04
👍
99
odpowiedz
flavorflav69
30
Konsul

Lord, pokarz te dwie pozostałe klasy. :)
najbardziej zależy mi na "snajperze"

03.07.2010 10:30
whtvr
100
odpowiedz
whtvr
40
Centurion

do bani ;S akurat jak wyjeżdżam na wakacje to rozdajecie klucze... pewnie gdy wrócę to będzie po becie ;S

03.07.2010 10:34
szewa bass
101
odpowiedz
szewa bass
0
Generał

świetnie wygląda ta gra ... na pewno zakupię ...

03.07.2010 10:47
😊
102
odpowiedz
hight_power
35
Generał

b.fajne gramy :) a gra nawet fajna :D

03.07.2010 11:06
103
odpowiedz
pjotr3k
31
Pretorianin

Materiał jak zwykle na świetnym poziomie, ale widać, że gra jest naprawdę niedopracowana...

03.07.2010 11:08
😃
104
odpowiedz
zanonimizowany706874
8
Chorąży

gra nieźle się prezentuje, przypuszczam, że odniesie sukces. Co do kluczyka do PC bety Panie Krzysztofie to nie pogardzę ;)

03.07.2010 11:20
105
odpowiedz
hellgate82
45
Generał

kalka Modern Warfare z trybem z BC2. Teoretycznie super bo jednak to domination w MW2 zaczyna po pewnym czasie nudzić, a nie ma tam niczego lepszego do wyboru, więc taki tryb z z większą mapą i przesuwaną linią frontu mi się podoba.

szewa Bass -> stary przejrzyj historię swoich postów to sam zobaczysz jak to się żałośnie prezentuję, co drugi post "łoglądam" albo jakieś zdanie składające się z dwóch słów. Już lepiej nie pisz wcale skoro i tak nie masz nic do powiedzenia.

03.07.2010 11:36
106
odpowiedz
zanonimizowany738252
1
Junior

prezentuje sie niezle, prawie na pewno kupie

03.07.2010 11:40
👍
107
odpowiedz
Nilfgaard
21
Chorąży

też jestem chętny na key ;]

03.07.2010 12:11
😊
108
odpowiedz
Cycu1608
20
Centurion

Medal powraca w wielkim stylu :P

03.07.2010 12:14
binkset
109
odpowiedz
binkset
38
Acacia Avenue

Chyba się skuszę na ten klucz. Chociaż BC2 chyba wygląda lepiej.

03.07.2010 12:21
110
odpowiedz
andreas118
9
Centurion

ja tez chcialbym bardzo ten key jak koledzy :)

03.07.2010 12:28
111
odpowiedz
Wrodar
20
Chorąży

Milo ze klucze beda :)

03.07.2010 12:35
😃
112
odpowiedz
Rudy1987
13
Legionista

A z kim się trzeba będzie przespać, żeby klucz dostać?

03.07.2010 12:38
113
odpowiedz
andreas118
9
Centurion

ale kiedy beda te klucze?? od poniedzialku ??

03.07.2010 12:38
114
odpowiedz
andreas118
9
Centurion

jakby co ja chcem klucz na ps3 ;)

03.07.2010 12:46
115
odpowiedz
zanonimizowany411633
24
Pretorianin

pograłbym w betę. :)

03.07.2010 12:48
116
odpowiedz
big.don
48
Centurion

I znowu Deja Vu :/ Gameplay choć sam w sobie całkiem dobry zniechęcił mnie do tej gry :/ Wole otwarte i humorystyczne Bad Company 2 i efektowne filmowe Modern Warfare 2. MoH sobie odpuszcze

03.07.2010 12:51
117
odpowiedz
shuffler
61
Konsul

Świetnie będziecie rozdawać key'e chętnie poproszę do bety na ps3 ;]

03.07.2010 12:55
118
odpowiedz
sadzę heady
44
Chorąży

dzięki za ten materiał, może klucz wpadnie to przetestuję gierkę sam... ;]

03.07.2010 12:55
👎
119
odpowiedz
DJVORELL
25
Chorąży

MoH to już nie to co było na początku serii, CoD teraz kładzie MoH na łopatki i klepie po twarzy. Krótko i na temat. Nie dam im zarobić i na pewno nie kupię tego MoH

03.07.2010 12:59
120
odpowiedz
hunteriarz
32
Centurion

Prosze o klucz na ps3 :D

03.07.2010 13:01
121
odpowiedz
Gilmur
44
Generał

nie lubie, nie kupie. ogólnie do dupy. wole gierki bardziej realistyczne.

03.07.2010 13:15
niko_b
122
odpowiedz
niko_b
40
Generał

fajna gra mieszanka modern warfare i bad company 2 ,a i miło by było dostać klucz do bety

03.07.2010 13:19
123
odpowiedz
Mr.Morfeusz
38
Centurion

No gierka fajna tylko że to już nie Medal of Honor :/

03.07.2010 13:28
niko_b
124
odpowiedz
niko_b
40
Generał

gra niezła

03.07.2010 13:56
😊
125
odpowiedz
kurzbik
6
Legionista

moim zdaniem instrukcie som niepodrzebne bo i tak ich nikt nie czyta.ale lepieidacz zanaczenia cyli iak w anno 1404znaczenie budyntuw co robiom.apszy okazi iak wyglonda wasze studio pokaszcze plis, fainy pszeglond tygodnia

03.07.2010 14:11
Sebo1020
126
odpowiedz
Sebo1020
132
Generał

Ja właśnie mam dylemat co kupić do grania w multi, czy będzie to nowy CoD czy tez najnowszy MOH , sporo czasu na wybranie jeszcze mam, medala w wersji multi już widziałem jeszcze tylko czekam na pokazanie jak wypadnie w tej rywalizacji CoD , obydwie gry będą miały wsparcie dedyków (mam nadzieje ze w obydwu wyżej wymienionych grach będzie to rozwiązanie podobne do BBC2 czyli prywatne hosta) MW2 już mnie troszkę nudzi dobijam do 5 prestiżu i czuje lekką monotonnie potrzeba czegoś nowego ale co będzie tym "nowym" jeszcze dla mnie jest zagadką

03.07.2010 14:34
127
odpowiedz
bvb20
3
Junior

czy juz cos wiadomo czy te klucze do bety co maja rozdawac to beda na pc, ps3 czy xbox360?

03.07.2010 15:10
kacpis
128
odpowiedz
kacpis
14
Centurion

Ja to bym chciał na PC klucza. A tak w ogóle to fajna giera.

03.07.2010 15:13
boss1123
😊
129
odpowiedz
boss1123
8
Legionista

Super gierka ;-) Mam nadzieje że się załapie na kluczyk do wersji PC ;-)))

03.07.2010 16:16
130
odpowiedz
payne184818
3
Junior

Witam.Poprosze klucz do tej gierki na 'trojeczke'.Dziekuje z gory i pozdrawiam

03.07.2010 17:02
131
odpowiedz
bvb20
3
Junior

jeżeli te klucze bedą na xboxa 360 to ja chętnie skorzystam :)

03.07.2010 17:42
132
odpowiedz
zanonimizowany738336
1
Junior

No również bym chciał jakby było na x360 to oczywiście.

03.07.2010 18:02
Seba393
👍
133
odpowiedz
Seba393
23
PRO

Multi wygląda fajnie, ale szkoda, że granaty są takie kiepskie i te przycięcie przy śmierci... masakra. Swoją drogą fajny tekst z tym pierdnięciem.

03.07.2010 18:46
HUtH
134
odpowiedz
HUtH
120
kolega truskawkowy

Ja to bym chciał, żeby jakaś firma co robi właśnie multi do takich gier wzięła sie za multi Warbanda i go wreszcie porządnie zrobiła <marzyciel>

03.07.2010 19:16
KMyL
135
odpowiedz
KMyL
104
BetterWeebThanRed

Świetne gramy i świetna wiadomość odnośnie kluczy !)

03.07.2010 19:23
136
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

nie zaszkodziłoby gdybyście i mi też klucz do bety na peca dali...

03.07.2010 19:27
137
odpowiedz
Nilfgaard
21
Chorąży

Poproszę o key do bety, bardzo proszę a właściwie to błagam heh. Pozdrawiam

03.07.2010 19:40
138
odpowiedz
Darkness
16
Legionista

A czy będzie cie rozdawać też klusze do medal of honor na PC??????????

03.07.2010 19:59
139
odpowiedz
oriano
36
Centurion

Jak dla mnie spoko tylko ten lag po zginieciu masakra nie wiesz czy zyjesz czy zginoles.

03.07.2010 20:03
szpon21
140
odpowiedz
szpon21
15
Centurion

a ja mam wielką nadzieje na klucz na
ps3

03.07.2010 20:23
😜
141
odpowiedz
Kane1525
11
Centurion

head shot z noza!!! chyba sie bawiles w assasyna

03.07.2010 20:34
142
odpowiedz
zanonimizowany738228
1
Junior

prosilbym o klucz do beta na pc ;]

03.07.2010 20:48
143
odpowiedz
jasius12
25
Centurion

fajna gierka

03.07.2010 21:02
LEGENDSx
144
odpowiedz
LEGENDSx
9
Chorąży

Bardzo chętnie przyjmę klucz do bety na PC ; )

03.07.2010 22:14
😊
145
odpowiedz
PogiPL
7
Legionista

niezła gra ale poczekam na premierę na PC

03.07.2010 22:20
👎
146
odpowiedz
zanonimizowany738378
1
Junior

Ale rzeczywiście, te lagi po zabiciu niesamowite

03.07.2010 22:28
147
odpowiedz
Hrabia9933
22
Pretorianin

hahahaha EPICKIE PIERDNIĘCIE xDDDD

03.07.2010 23:07
148
odpowiedz
Smolar
2
Junior

zauważyłem błąd w tytule na tym szarym tle pisze Medal Onoru a nie Honoru

03.07.2010 23:09
149
odpowiedz
Smolar
2
Junior

fajnie sie to zapowiada ale wg mnie MW2 lepsze:]

04.07.2010 01:09
boss1123
👍
150
odpowiedz
boss1123
8
Legionista

Lagi lagami ale warto dla tego heda z noża ;-)))

04.07.2010 01:21
Axonn77
😊
151
odpowiedz
Axonn77
38
Warrior of Rock

Broń jakby nie miała w ogóle odrzutu O_o Podoba mi się jednak ten Medal of Onor (hah, ta wymowa jest niezła) i dla mnie to taki prawie must-have : ]

EPICKIE PIERDNIĘCIE

04.07.2010 08:51
152
odpowiedz
zanonimizowany735351
1
Junior

prosiłbym o cdkeya na PC :D

04.07.2010 09:03
😃
153
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

prosił bym o key na pc

04.07.2010 09:06
👍
154
odpowiedz
kakarotto3696
38
Generał

mam już pobraną bete wczoraj cały dzień szukałem kluczy ale już nigdzie nie mają w tych chłopakach ostatnia nadzieja

04.07.2010 09:45
155
odpowiedz
modern_assassin88
8
Legionista

Ja bym prosił redakcję o klucz do beta MoH na PS3. Gra gorsza od CoD'a i BC2, ale zawsze miło by było pograć z Lordem i Delem, pozdro ;D

04.07.2010 10:08
👎
156
odpowiedz
OldRay
3
Junior

przez neta to moh przypomina bardzo batelfield

04.07.2010 11:40
157
odpowiedz
zanonimizowany738424
1
Junior

Witam! Poproszę o klucz do tej gry na PC. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

04.07.2010 11:49
158
odpowiedz
hellgate82
45
Generał

ludzie co wam przyszło do głowy żeby prosić tutaj o klucze?
Nie wiecie co to jest poniedziałek? Dadzą pewnie jakiś konkurs, albo kto pierwszy ten lepszy, a nie będą rozdawać jakimś żebrakom w starym temacie.

04.07.2010 12:25
Marcines18
159
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Średnio to wygląda, ale cóż...w końcu beta.

04.07.2010 12:54
160
odpowiedz
zanonimizowany625214
1
Junior

Witam, proszę o klucz do bety na PS3.

Pozdrawiam ;)

04.07.2010 13:06
😁
161
odpowiedz
zanonimizowany719259
2
Junior

Mogli to nazwać "Medal of Honor Bad Company" :D

04.07.2010 13:06
😜
162
odpowiedz
Wowek
11
Legionista

ja gram od początku w MW2 w MP jest fajny grałem w BF:BC2 w MP ale bardziej mnie ciągnie do MW 2 a MoH jak to MoH SP bedzie zarąbisty a MP tylko dla fanatyków BC2 i MW2 więc wole zamiast kupować MoH'a tylko dla SP i średniego MP to podziękuje wole CoD BLACK OPS

04.07.2010 13:13
163
odpowiedz
zanonimizowany711074
2
Junior

Podoba mi się.

04.07.2010 13:23
👍
164
odpowiedz
zanonimizowany738208
3
Chorąży

Fajne i dlatego musze zdobyc cd_key do bety xD

04.07.2010 13:36
165
odpowiedz
zanonimizowany677694
11
Centurion

Ten MoH jest jak na razie całkiem przyzwoity, mechanika gry idealna jak w BC 2 ale w moim przekonaniu będzie mi bardziej pasować niż to co w BC 2 widziałem, czekam już w październiku!!!

04.07.2010 14:22
matek650
166
odpowiedz
matek650
20
Asasyn

Gra nice, ale rzeczywiście cały mw2 i bc2...

04.07.2010 14:39
Petron900
167
odpowiedz
Petron900
27
Keelah se lai

Nie najlepiej się prezentuje,ale to na razie beta.

04.07.2010 15:40
👍
168
odpowiedz
zanonimizowany472379
49
Senator

Fajnie się zapowiada. Multi nawet mi się spodobał. Szczególnie ten chaos dookoła.

04.07.2010 17:06
169
odpowiedz
zanonimizowany595808
18
Centurion

Szykuje się dosyć ciekawa gierka, faktycznie połączenie nowego COD'a z Bad Company, czekam na więcej materiałów

04.07.2010 17:24
170
odpowiedz
Milecz
2
Junior

Moja ostatnia szansa z kluczem oby oby... :D:D:D

04.07.2010 19:00
👍
171
odpowiedz
Złoty123
30
Pretorianin

Ah trochę drażniące jest to zacinanie się podczas śmierci.Ale ogółem fajna gierka.

04.07.2010 19:38
Apokalipsis
😊
172
odpowiedz
Apokalipsis
59
Senator

Może załapie się na kluczyk do bety. Ale bym się ucieszył ;] Ostatnia szansa, oczywiście na X360 ale jak nie będzie ( :( ) to spróbuję na PC'ta. Co do gry, to ładnie wygląda. Liczyłem na więcej i po obejrzeniu pierwszego filmiku nie byłem przekonany, ale teraz to się zmieniło, dzięki wam!

04.07.2010 19:44
173
odpowiedz
zanonimizowany730652
2
Junior

jakie warunki muszę spełnić aby otrzymać klucz do bety ?

04.07.2010 20:29
😃
174
odpowiedz
maniek15e
4
Legionista

Mogę prosić o key na ps3? :D

04.07.2010 21:01
175
odpowiedz
zanonimizowany730652
2
Junior

Poproszę Cd-key na ps3 lub PC xD

04.07.2010 21:07
byku022
176
odpowiedz
byku022
35
Chorąży

Raz udało mi sie załapać na klucz beta Starcrafta II gra fajna ale szkoda że nie ma singla,moze bende miał znowu szczęście i załapie sie na drugi klucz

04.07.2010 21:09
👍
177
odpowiedz
zanonimizowany723215
2
Junior

dobra giera, ale myśle że Battlefield bad company 2 jest lepsze. Chociaz byc moze ze ta gra bedzie lepsza jak to jest wersja beta.

04.07.2010 21:52
adeq774
😊
178
odpowiedz
adeq774
14
Legionista

Witam prosil bym o klucz beta na PC pliska bo gra mi sie podoba

04.07.2010 22:22
179
odpowiedz
Jeff Hardy097
38
Pretorianin

wydaje mi się że CoD Mode Warfare 2 czy coś takiego lepsze ale graficznie

04.07.2010 22:28
👎
180
odpowiedz
Ceglasty
8
Legionista

Szału nie ma

04.07.2010 22:30
jaro1986
181
odpowiedz
jaro1986
144
Generał

hellgate82 --> Popieram w 100%, co za młotki :/

04.07.2010 22:53
182
odpowiedz
Mrgreen
15
Centurion

Denerwuje mnie to że każda strzelaninka teraz jest bardzej lub mniej udaną kopią MW Kiedyś jak grałem w MOH PA to wiedziałem że to MOH bo słyszałem klimatyczne rozmowy kolegów . A po skończeniu misji czułem się dowartościowany i miałem żadkie poczucie że zrobiłem coś pożytecznego . Ale mimi wszystko jeden klucz dla mnie proszę:)

05.07.2010 00:02
183
odpowiedz
AntonioMontegio
90
Generał

mam mieszane uczucia, cos mysle, ze CoD:BO w multi jednak u mnie zagosci - myslalem, ze bedzie to MoH - bo teraz gram w sumie tylko (z fps'ow) w BFBC2, ale jakos ten MoH wyglada "dretwo". Moze to wina bety, ale nie sadze.

05.07.2010 09:32
184
odpowiedz
Mateusz_II
9
Centurion

gdzie bendą rozdawane te kody do bety ? ;)

05.07.2010 09:41
185
odpowiedz
rambo lone
32
Centurion

pokażcie single playera

05.07.2010 10:34
😃
186
odpowiedz
Odine
9
Legionista

Ja bym prosił o Key na PC :) i jak zawsze fajny materiał :)

05.07.2010 10:56
187
odpowiedz
Nilfgaard
21
Chorąży

witam, proszę o key na PC :D Gramy super

05.07.2010 11:55
188
odpowiedz
zanonimizowany738208
3
Chorąży

Kiedy będą rozdawać klucz do bety i jak go zdobyć?

05.07.2010 12:18
what's up
👍
189
odpowiedz
what's up
8
XPlayer

Ja liczyłem na coś więcej... ale GRAMY SuPeR

05.07.2010 12:34
190
odpowiedz
skizo
31
Pretorianin

Wie ktoś z was może jaką ksywę ma główny bohater w nowym Medal Of Honor?

05.07.2010 13:01
191
odpowiedz
zanonimizowany738291
5
Legionista

Ja już dostałem swój klucz do bety (nie z tej strony) i właśnie pobieram client i będę "pykał" sobie.
Jeśli dostaliście lub dostaniecie swój klucz (z tej lub innej strony) to mam nadzieje, że spotkamy się na polu bitwy :-)

05.07.2010 13:11
😡
192
odpowiedz
dfxcfg
1
Junior

Moge wiedziec jak zdobyc keya ??

05.07.2010 13:37
193
odpowiedz
zanonimizowany738208
3
Chorąży

A z kąd wziołeź key'a jak można wiedzieć

05.07.2010 15:13
194
odpowiedz
zanonimizowany738228
1
Junior

prosze o cd-keya na pc ;]

05.07.2010 15:16
195
odpowiedz
zanonimizowany738228
1
Junior

prosilbym o cd-keya na pc ;]

05.07.2010 15:59
196
odpowiedz
skwarekgame
28
Pretorianin

google nie bolą :)

05.07.2010 15:59
197
odpowiedz
skwarekgame
28
Pretorianin

ja juz swój mam i zdobłem przypadkiem

05.07.2010 16:31
198
odpowiedz
skwarekgame
28
Pretorianin

klucze rozdają na gamezilli teraz jest ich 1000

05.07.2010 21:25
😒
199
odpowiedz
Scaff
2
Junior

Powalic mnie to nie powaliło. Oczekiwałem takiej rozpierduchy jak Bad Comany 2, a tu niebardzo sie sypią budynki.

06.07.2010 10:51
200
odpowiedz
zanonimizowany681715
5
Legionista

Gra faktycznie zawiera w sobie dużo z mw2 jak i bc2 - ale sądze ze zakupie. Gustuje w takich grach i chetnei zrobie sobie odskocznie od mw2 . Co do klucza bety to cool jak bym sie stał szczęśliwym posiadaczem . Tyle ze na ps3 . Pozdro dla was ;)

tvgry.pl Medal of Honor [PS3] - Gramy w Medal of Honor
12następnaostatnia