Co zaoferuje nowa wersja NDS-a?
Wydajność GameCube i niemalże Wii no to może być dość ciekawe. Ciekawe co wtedy zrobi SOny ze swoim słabiutkim jak na daną chwilę PSP... I tak najlepszy był GBA ;P
Jeżeli wypuszczą Ocarina of Time na tym nowym handheldzie to kupuję w ciemno ;P
PSP slabe? Lepsze od DS, na ktorym granie w samochodowki czy fpsy to sadomashochizm.
Osobiscie wierze w to, ze nowa generacja, nastepcy DS'a moze miec moc porownywalna do GC, Xbox czy PS2.
raziel88ck--> Xbox ma ponad 750 MHz. PSP może się wydawać słabe(333MHz) ale jest wydajne tak samo jak PS2 który ma 294MHz a niektóre gry wyglądają na nim świetnie więc nie liczy się sama moc procesora
brednie jakies ostatnie, tak to brzmi. Kto robi praktycznie nowa konsole i nazywa ja tak samo? :/
Nie patrzcie na specyfikacje, iPhone 3gs ma procek 800 przykręcony do 600, gry wyglądają na nim ładnie, jednak do tych z psp im daleko, są wyjątki ze na iphone wyglądają lepiej jak np. nfs shift, czy porównanie sandstorma z iphone do np. brother in arms z psp, ze iphone wypada lepiej ale to raczej brak zaangażowania twórców niż wina konsoli, wystarczy popatrzeć na god of war, flat out-head on, assasins creed bloodlines czy resistance retribution na psp i wychodzi prawdziwa moc 333 mhz.
Hmm DS jest fajny. Zagranie w pokemony czy mario raz za czas jest wbrew pozorom bardzo przyjemne :p Przypominają mi się czasy gameboya :D
Wydajność przenośnych konsolek rośnie coraz bardziej. iPhone 3GS już wyprzedził pierwszego Xboxa. Sam John Carmack mówił, że nie widzi żadnych przeszkód, aby wydać na iP 3GS port DOOMa 3, który będzie miał grafikę taką jak wersja z Xbox1.
Wydajnościowo 3GS jest gdzieś w okolicy pierwszego Xboxa, ale ma 4 razy tyle pamięci (i tylko o połowę mniej niż X360 i PS3), a technologicznie jest na poziomie SM4.0, więc wyprzedza to co siedzi w konsolach stacjonarnych. Co prawda nie powstała póki co gra, która wykorzystuje pełne możliwości, ale już są pierwsze techdema, które pokazują co potrafi. Największy problem to zachowanie kompatybilności ze starszymi modelami, które nie posiadają shaderów i trzeba wszystko dwa razy pisać.
Co do nowego DSa, to jeśli oferowałby najlepszą grafikę ze wszystkich przenośnych, to byłby to ostatni gwóźdź do trumny PSP. Gdyby jeszcze Nintendo zaoferowało przyjazne SDK dla programistów, takie że portowanie gier z dużych konsol byłoby łatwe, to już w ogóle byłoby pozamiatane.
Jest mnostwo niewiadomych, np. czy bedzie kompatybilna wstecz, na jakis nosnikach beda gry, jaka bedzie wydajnosc baterii (zwlaszcza jesli konsolka ma byc tak mocna) itd itp. Poczekamy, zobaczymy - choc oczywiscie zycze N powtorzenia sukcesu DSa.
konrad9519 psp nie jest w polowie tak wydajne jak ps2 , zaczynajac od fillrate nad iloscia trojkatow na ekranie konczac .
uQuad + sony ,ms ?? Jedyna ich zmiana w nazwie to numerek ??
likfidator2 iphone 3gs ma wydajnosc ekhmmm... na poziomie psp (moze ciut lepiej w niektorych sprawach) :] . Mowa o grafice . Co z teog ,ze wspiera shader model ,opengl es'a 2.0 jak uklad graficzny jest tak mizernie slaby ,ze najprostrzy shader go zadusi :] . Ilosc trojkatow rysowanych przez ta maszynke takze jest lub nawet stoi gorzej niz psp :] . Glowny cpu jest wydajniejszy niz ten w psp ,wiecej ramu ,ale to tyle rewelacji . To co najwazniejsze czyli gpu ma duzo "ficzerow" ,ale mocy juz na nie zabraklo :] .
Mr_Hyde--> trochę źle to napisałem chodziło mi o to że nie ma się co sugerować mocą procesora w PSP który jest wydajny lecz PS2 przy słabszym procku ma o wiele większą wydajność od niego bo gdyby PSP miało taką wydajność do gry mogły by wyglądać na nim i wiele lepiej ale napęd UMD też trochę ogranicza jakość i ilość tekstur