Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

M2.3 Twierdza Czuwania - Podziemia | Mapy | Atlas świata poradnik Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Ostatnia aktualizacja: 14 lutego 2017

M2.3 Twierdza Czuwania - Podziemia

1 - M2.3 Twierdza Czuwania - Podziemia | Mapy | Atlas świata - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - poradnik do gry

1. Twierdza Czuwania

2. Twierdza Czuwania - Głębokie Ścieżki

3. Posąg - 50 PD

4. Skrzynia - Brandy z Zachodniego Wzgórza (prezent)

5. List - 50 PD

6. Książka i półka - 50 PD i receptura: potężna mikstura z lyrium (7,45 $ )

7. Kaplica Andrasty i pochodnia

8. Kufer - Mrowienie (5,20 $ )

9. Korespondencja Howe'a - Listy Delilah Howe (prezent)

10. Więźniowie

11. Sarkofag Awarów - Czapka Oszustki (5,20 $ )

12. Posąg w krypcie - 50 PD i dziurka od klucza - Haakon

13. Posąg w krypcie - 50 PD i dziurka od klucza Korth

14. Worek - Łuk Howe'ów (prezent)

15. Drzwi, dziurka od klucza - Pani i dziurka od klucza - Kiveal

16. List - 50 PD

17. Rycerz - Złoty kolczyk (prezent)

18. Sarkofag Awarów - Wilcze buty (8,20 $ )

19. Sarkofag Awarów - Receptura mistrzowskiego eliksiru lyrium (9,20 $ ), Przepis: doskonały wywar wytrzymałości (8,10 $ )

20. Sarkofag Awarów - Ryzyko (24 $ )

21. Posąg w krypcie - 50 PD

Typy przeciwników:

Ghul, hurlok, hurlok emisariusz, wrzeszczot, wrzeszczot alfa, szkielet Awara,

szkielet łucznik

Ciekawostki:

1. Kaplica Andrasty

W jednym z pomieszczeń znajduje się kaplica Andrasty (M2.3, 7). Kliknij na nią, aby otrzymać wskazówkę. Następnie kliknij na wiszącą z prawej strony posągu pochodnię (M2.3, 7), a otworzy się tajne przejście . Przejdź przez nie i zabierz cenną zawartość kufra (M2.3, 8).

2. Więźniowie

Na swojej drodze spotkasz uwięzionych mężczyzn (M2.3, 10). Możesz ich uwolnić lub zostawić w celi. Jeżeli chcesz możesz także zapytać się co będziesz miał z ich uwolnienia, powiedzieć, żeby oddali Ci ubrania i patrzeć jak uciekają w samej bieliźnie.

3. Głęboka krypta Awarów

Dostępu do niej blokują drzwi (M2.3, 15). Otworzysz je po zebraniu 4 kluczy . Jeden znajdziesz w sarkofagu Awarów , resztę w [Twierdza Czuwania - Głębokie ścieżki] .