Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memento Mori - poradnik do gry

Memento Mori - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori poradnik Memento Mori

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Akt 1

Lyon, Francja

1 - Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry
Historia zaczyna się od telefonu - Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry

Historia zaczyna się od telefonu. Lara nie zdążyła go odebrać, więc wypada odsłuchać nagrania na sekretarce. Kliknij na telefon , aby wysłuchać wiadomości od Ostankiewicza . Potem podejdź do szafy (koło regału z książkami w głębi), aby się przebrać. Podnieś opakowanie płyty CD ze stolika i skieruj się w lewo, do komputera. Wyjmij płytę CD i zabierz leżące pióro . W inwentarzu połącz CD z opakowaniem. Potem użyj telewizora . Po obejrzeniu wiadomości podnieś leżącą pod ekranem ładowarkę .

2 - Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry
Podejdź do okna po lewej i kieruj się w tym kierunku, aż zobaczysz wiszącą na ścianie kurtkę - Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry

Podejdź do okna po lewej i kieruj się w tym kierunku, aż zobaczysz wiszącą na ścianie kurtkę . Użyj jej, by wyjąć telefon komórkowy . Potem kliknij ponownie na lewo i wybierz na mapie Interpol. Porozmawiaj z Damienem i skieruj się w lewo, by wejść do budynku. W windzie wybierz biuro. Gdy będziesz w środku, podłącz ładowarkę do kontaktu i użyj na niej komórki.

3 - Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry
Użyj komórki (PPM w inwentarzu) - Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry

Użyj komórki (PPM w inwentarzu). Wybierz z listy Ostankiewicza i zadzwoń. Potem połóż komórkę do ładowania i usiądź przy komputerze. Wybierz bazę danych i zapoznaj się ze wszystkimi danymi o wymienionych tam osobach - między innymi jest tu nasza bohaterka. Potem sprawdź maile. Trzeba zadzwonić, jak się jednak okaże - komórka padła na dobre. Skorzystaj z telefonu stacjonarnego stojącego na biurku. Wybierz 513, a po rozmowie kolejny telefon pod 302. Potem rzuć okiem na wycinki prasowe na tablicy i wyjdź. Skieruj się do laboratorium.

4 - Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry
Porozmawiaj z pracownikiem, a następnie przyjrzyj się obrazowi na stole - Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry

Porozmawiaj z pracownikiem, a następnie przyjrzyj się obrazowi na stole. Potem rzuć okiem na jego fotokopię . Przesuwaj obrazy, póki nie znajdziesz tego, którego powiększony fragment leży na stole (patrz obrazek powyżej).

5 - Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry
Wybierz z inwentarza pióro i użyj go - Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry

Wybierz z inwentarza pióro i użyj go. Teraz musisz znaleźć co najmniej trzy różnice między obrazkami - jeśli znajdziesz miej niż trzy, wpłynie to na zakończenie! Kliknij na pióro, by pojawiła się lupa . Potem kliknij na niej, by nią sterować. Różnice to: brak głowy na klęczącym mężczyzną, ułożenie rąk człowieka trzymającego świnię, brak nogi mężczyzny nad ogniem, inny grzbiet białego psa oraz inna trawa koło głowy mężczyzny po lewej. Aby zaznaczyć różnicę na fotokopii, najedź na to miejsce piórem i użyj go. Jeśli zaznaczysz złe miejsce, wymaż błąd piórem. Gdy znajdziesz prawidłowo trzy, Lara stwierdzi, że musi koniecznie pomówić z Pierrem .

6 - Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry
Opuść więc laboratorium i udaj się na zewnątrz - Akt 1 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry

Opuść więc laboratorium i udaj się na zewnątrz. Daj Damienowi CD i wybierz odpowiedź. Wróć do biura. Użyj komórki - obróć ją za pomocą strzałek, zdejmij klapkę i wyjmij baterię . Usiądź do komputera i napisz emaila do Pierre'a (wybierz jego nazwisko z książki adresowej). Teraz zadzwoń ze stacjonarnego pod 513. Lara wyjdzie i wróci, a na biurku nowa bateria i notka . Przeczytaj ją, włóż baterię do telefonu - odbierz go.