Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Memento Mori - poradnik do gry

Memento Mori - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 14 | Opis przejścia Memento Mori poradnik Memento Mori

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Akt 14

Edynburg, Szkocja

1 - Akt 14 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry
Opuść piwnicę i przejdź przez mur - Akt 14 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry

Opuść piwnicę i przejdź przez mur. Zabierz przesyłkę zostawioną na bramie. Obejrzyj ją ze wszystkich stron, zwracając uwagę na zamknięcie, adres oraz boki. Gdy obejrzysz wszystko, użyj scyzoryka na tyle koperty.

2 - Akt 14 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry
Kliknij na bombie (obejrzyj ją w inwentarzu), aby wziąć przewody - Akt 14 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry

Kliknij na bombie (obejrzyj ją w inwentarzu), aby wziąć przewody . Zabierz też metalowe pudełko i obejrzyj je. Przeczytaj list . Wróć do piwnicy i użyj pudełka stojącego po lewej, zyskasz szmatkę .

3 - Akt 14 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry
Teraz uderz kamieniem w tkwiący w skrzynce elektrycznej śrubokręt - Akt 14 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry

Teraz uderz kamieniem w tkwiący w skrzynce elektrycznej śrubokręt. Przyglądamy się diagramowi w skrzynce i kablom. Użyj przełącznika, by zgasić światło, a następnie scyzoryka na kablach , by zdjąć izolację. Rozwiązanie jest następujące: czerwonym przewodem łączymy przewód pierwszy z trzecim (patrząc od lewej), Używamy znowu przełącznika.

4 - Akt 14 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry
Przejdź drzwiami, obejrzyj zwłoki i weź PDA ze stołu - Akt 14 | Opis przejścia Memento Mori - Memento Mori - poradnik do gry

Przejdź drzwiami, obejrzyj zwłoki i weź PDA ze stołu. Przyjrzyj się monitorom . Idź w lewo, aby przejść do sąsiedniego pomieszczenia, gdzie porozmawiasz z Diazem. Potem wróć, użyj w inwentarzu szmatki na PDA i odłóż je z powrotem na miejsce. Wyjdź przed bramę (jeśli Lara odmówi wyjścia, znaczy to że nie obejrzałeś wszystkiego) i porozmawiaj z szefem.