Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Piechota | Jednostki | Z Steel Soldiers poradnik Z: Steel Soldiers

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Piechota

Siła ognia: brak - Piechota | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Robot-konstruktor

Siła ognia: brak

Opancerzenie: ciężkie

Prędkość: mała

Koszt produkcji: 2000

Czas produkcji: 30 sek.

Miejsce produkcji: Centrum Dowodzenia

Charakterystyka: Mimo, iż nie posiada żadnego uzbrojenia, stanowi jedną z najważniejszych jednostek w grze. Oprócz tego, że jest niezbędny przy budowie wszystkich nowych struktur, potrafi także naprawić inne roboty, pojazdy naziemne, jednostki lotnicze, mosty oraz budynki. Każdy oddział powinien być wyposażony przynajmniej w jednego Robota-konstruktora. Powinniśmy też mieć kilka jednostek tego typu w obszarze bazy, by w razie konieczności przeprowadzić szybką naprawę zniszczonego budynku. Aby tworzenie nowych budynków lub naprawianie nowych trwało jak najkrócej, powinniśmy używać w tym celu co najmniej trzech Robotów-konstruktorów.

Siła ognia: słaba - Piechota | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Psycho

Siła ognia: słaba

Opancerzenie: słabe

Prędkość: średnia

Koszt produkcji: 1500

Czas produkcji: 22 sek.

Miejsce produkcji: Fabryka Robotów

Charakterystyka: Psycho to podstawowa jednostka bojowa, czyli po prostu tzw. "mięso armatnie". Niewątpliwą zaletą jest niezła szybkość i krótki czas produkcji. Pojedyncze jednostki nie stanowią praktycznie żadnego zagrożenia, ale oddział co najmniej kilkunastu Psycho potrafi wyrządzić niezłe szkody zarówno jednostkom lądowym, morskim, jak i powietrznym. W pierwszych etapach Psycho stanowią naszą podstawową siłę bojową. Nie mniej także w późniejszych etapach nie powinniśmy rezygnować z produkowania ich. Jeżeli posiadamy stały dostęp do kredytów, to warto jedną Fabrykę Robotów przeznaczyć na ciągłą produkcję tylko tych jednostek.

Siła ognia: średnia - Piechota | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Pyro

Siła ognia: średnia

Opancerzenie: średnie

Prędkość: mała

Koszt produkcji: 2000

Czas produkcji: 30 sek.

Miejsce produkcji: Fabryka Robotów

Charakterystyka: Największym minusem Pyro jest ich mała prędkość. Dlatego też nie opłaca się tworzyć mieszanych oddziałów, w skład których wchodzą jeszcze Psycho, gdyż oddział ten nie będzie poruszał się równomiernie. Miotacze ognia, w które Pyro są wyposażone, to całkiem efektywna broń. Ogień niszczy tak budynki, jak i inne jednostki. Niestety aby dobrze wycelować roboty te potrzebują trochę czasu, dlatego też ich szanse na przeciwstawienie się szybko poruszającym się jednostkom są niewielkie.

Siła ognia: średnia - Piechota | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Twardziel

Siła ognia: średnia

Opancerzenie: średnie

Prędkość: mała

Koszt produkcji: 2500

Czas produkcji: 37 sek.

Miejsce produkcji: Fabryka Robotów

Charakterystyka: Pod względem opancerzenia i prędkości jest to jednostka zbliżona do Pyro, aczkolwiek siła ognia wyrzutni rakiet, w którą wyposażony jest Twardziel, jest odrobinę większa aniżeli siła miotacza ognia. Wielkim plusem jest to, że rakiety wyposażone są w system samonaprowadzania. Twardziel świetnie spisuje się w starciu z wolniejszymi jednostkami wroga oraz całkiem nieźle radzi sobie w roli obrony przeciwlotniczej. Do minusów należy zaliczyć fakt, że Twardziel może walczyć tylko z przeciwnikami znajdującymi się w pewnej odległości. W walce w zwarciu jest niestety bezbronny. Dlatego też oddział Twardzieli powinien być osłaniany przez kilku Psycho, którzy byliby w stanie ostrzeliwać przeciwników do czasu aż wycofamy Twardzieli na odległość, z której będą w stanie prowadzić ostrzał.

Siła ognia: średnia/duża - Piechota | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Snajper

Siła ognia: średnia/duża

Opancerzenie: słabe

Prędkość: średnia

Koszt produkcji: 4000

Czas produkcji: 60 sek.

Miejsce produkcji: Fabryka Robotów

Charakterystyka: Snajper to jedna z najbardziej pożytecznych jednostek w naszych szeregach. Karabin snajperski umożliwia mu szybką likwidację kierowców pojazdów lądowych (za wyjątkiem APC) oraz pilotów jednostek powietrznych, które stoją na ziemi. Dzięki temu robot naszej armii mogą przejąć wrogie jednostki. Snajper świetnie spisuje się także jako obrona przeciwlotnicza. Karabin ma podobną silę rażenia, jak rakiety helikopterów, ale cechuje go lepsza szybkostrzelność.

Siła ognia: średnia - Piechota | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Laser

Siła ognia: średnia

Opancerzenie: średnie

Prędkość: średnia

Koszt produkcji: 4000

Czas produkcji: 60 sek.

Miejsce produkcji: Fabryka Robotów

Charakterystyka: Siła rażenia Lasera zbliżona jest do siły rażenia Twardziela. Co prawda pojedynczy strzał skondensowanej energii robi mniejsze zniszczenia aniżeli pojedyncza rakieta, ale laser jest bronią szybkostrzelną. Dużą zaletą jest to, że strzał lasera potrafi przeszyć kilka obiektów na raz, aczkolwiek w każdym kolejnym obiekcie uszkodzenia są coraz mniejsze.

Siła ognia: brak - Piechota | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Technik

Siła ognia: brak

Opancerzenie: słabe

Prędkość: średnia

Koszt produkcji: 4500

Czas produkcji: 45 sek.

Miejsce produkcji: Fabryka Robotów

Charakterystyka: Technik jest w stanie zdobyć protokoły sterowania lub rdzeń procesora niemal każdego budynku lub jednostki wroga. Niestety proces ten zajmuje sporo czasu, dlatego też najlepiej jest używać grup składających się co najmniej z czterech techników.

Siła ognia: średnia - Piechota | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Detonator

Siła ognia: średnia

Opancerzenie: słabe

Prędkość: średnia

Koszt produkcji: 4500

Czas produkcji: 67 sek.

Miejsce produkcji: Fabryka Robotów

Charakterystyka: Detonator wyposażony jest w trzy rodzaje bomb. Pierwszy rodzaj to granaty, które mają podobną siłę rażenia, jak rakiety używane przez Twardziela, ale nie mogą być stosowane przeciwko jednostkom powietrznym. Drugi rodzaj to miny, a trzeci to ładunki wybuchowe, które mogą być stosowane do wysadzania struktur wroga. Detonator posiada nieograniczoną ilość granatów, ale miny muszą być uzupełniane w Fabryce Robotów.

Siła ognia: brak - Piechota | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Szpieg

Siła ognia: brak

Opancerzenie: średnie

Prędkość: duża

Koszt produkcji: 5000

Czas produkcji: 75 sek.

Miejsce produkcji: Fabryka Robotów

Charakterystyka: Szpieg to bardzo szybka jednostka, która porusza się z taką samą prędkością jak Jeep. Szpieg wyposażony jest w kamuflaż dzięki czemu radarom bardzo trudno jest go wykryć. Potrafi to jednak zrobić Samobieżna Radiostacja Zagłuszająca. Głowne zadanie Szpiega to sabotowanie komputerów w budynkach przeciwnika. W zależności od rodzaju struktury, wirusy umieszczane przez niego przynoszą różne efekty: działa zaczynają strzelać w sposób losowy, fabryki wstrzymują produkcję, Radar przestaje funkcjonować itd.