Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Shift - poradnik do gry

Need for Speed Shift - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Glendale | Tory | Need for Speed Shift poradnik Need for Speed Shift

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

Glendale Club

1 - Glendale | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 1,52 km - Glendale | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 1,52 km

1. Zakręt pokonujemy na pół-gazie, dopiero w ostatniej fazie bardziej odważnie dodajemy mocy.

2. W pierwszą szykanę wpadamy z maksymalną prędkością.

3. Wyhamowujemy pod tablicami reklamowymi i gładko wchodzimy w prawy skręt.

4. Hamowanie rozpoczynamy tuż przed szczytem wzniesienia i delikatnie składamy auto do prawego łuku.

Glendale East

2 - Glendale | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 2,41 km - Glendale | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 2,41 km

1. Zakręt pokonujemy na pół-gazie, dopiero w ostatniej fazie bardziej odważnie dodajemy mocy.

2. Lekko pohamowujemy pod pomostem i resztę zakrętu pokonujemy hamując silnikiem.

3 i 4. Konieczne będzie wytracenie prędkości. Najlepiej zredukować bieg do trójki i spokojnie, gazując jedynie na wyjściach z zakrętów pokonać tę część toru.

5. Wyhamowujemy po zewnętrznej i zaliczmy ścięcie po tarce od wewnętrznej.

6. Całą sekcję przejeżdżamy na wprost bez dotykania hamulca.

Glendale West

3 - Glendale | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 2,27 km - Glendale | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 2,27 km

1. Zakręt pokonujemy na pół-gazie, dopiero w ostatniej fazie bardziej odważnie dodajemy mocy.

2. W pierwszą szykanę wpadamy z maksymalną prędkością.

3. Łagodny zakręt w lewo możemy pokonać lekkim driftem nie wytracając przy tym prędkości.

4. Spadamy w płytką nieckę na dwójce i na wyjściu, jeszcze przed grzbietem wzniesienia wgniatamy pedał gazu w podłogę.

5. Pohamowujemy lekko przed pierwszym łukiem i tuż po minięciu tego miejsca wciskamy gaz do dechy i resztę zakrętu jedziemy z maksymalną mocą.

6. Wyhamowujemy po zewnętrznej i zaliczmy ścięcie po tarce od wewnętrznej.

7. Całą sekcję przejeżdżamy na wprost bez dotykania hamulca.