Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Shift - poradnik do gry

Need for Speed Shift - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ebisu Circuit | Tory | Need for Speed Shift poradnik Need for Speed Shift

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

Ebisu Circuit South

1 - Ebisu Circuit | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 0,85 km - Ebisu Circuit | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 0,85 km

1. Mijamy na pół-gazie dociągając do wewnętrznej.

2. Jeżeli prawidłowo przejedziemy przez 1, to w drugim zakręcie powinniśmy znaleźć się już na jego wyjściu bez konieczności dodatkowych manewrów.

3. Szeroko, po zewnętrznej na pół-gazie.

4 i 5. Bardzo ciasny zakręt. Wchodzimy po wewnętrznej by po chwili znaleźć się na zewnętrznej i wykonać podobny manewr w zakręcie numer 5.

6. Pierwszą część pokonujemy na pełnym gazie i hamowanie zaczynamy dopiero przed wylotem na prostą start / meta.

Ebisu Circuit West

2 - Ebisu Circuit | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 1,94 km - Ebisu Circuit | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 1,94 km

1. Bardzo ostry i wąski nawrót w prawo. Wchodzimy w miarę spokojnie i powoli na dwójce.

2. Również ostry nawrót. Pokonujemy identycznie jak poprzedni.

3. Wchodzimy po zewnętrznej o powoli dociągamy do wewnętrznej, ponieważ tuż przed grzbietem wzniesienia zakręt zacieśnia się zdecydowanie w lewą stronę.

4. Odpuszczamy gaz przed grzbietem wzniesienia i spokojnie opadamy po drugiej stronie.

5. Hamujemy przed pierwszą tarką po prawej i pozwalamy aby siła odśrodkowa wyniosła auto przez kolejen załamanie toru.

6. Ostry nawrót w lewo. Redukujemy do jedynki lub dwójki i odpuszczamy gaz i spokojnie mojamy środek zakrętu, ułamek sekundy później delikatnie dodając gazu.

7. Hamujemy przed łukiem w prawo, a następnie już bez naciskania żadnych klawiszy pozwalamy, aby auto znalazło się na grzbiecie wzniesienia. Wtedy dopiero dajemy znowu maksymalną moc.