Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Shift - poradnik do gry

Need for Speed Shift - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Donington | Tory | Need for Speed Shift poradnik Need for Speed Shift

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019

Donington GP

1 - Donington | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 4,02 km - Donington | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 4,02 km

1. Delikatnie hamujemy na wysokości znacznika dociągając aż do tarki po wewnętrznej. Dopiero wtedy leciutko przyśpieszamy.

2. Pokonujemy z gazem w podłodze.

3. Przy drugim znaczniku redukujemy do trójki i po wewnętrznej dajemy się wynieść na wzniesienie. Następny łuk przejeżdżamy z pełną prędkością.

4. Hamujemy przy znaczniku po lewej i jeszcze zanim osiągniemy apeks dodajemy maksymalnie gazu.

5. Dohamowanie w połowie drogi między dwoma ostatnimi znacznikami i w momencie wjechania na grzbiet wzniesienia zaczynamy przyśpieszać.

6. Delikatne hamowanie możemy rozpocząć już od pierwszego znacznika. Do pierwszej szykany podjeżdżamy na dwójce i powinien to być jedyny skręt wykonywany w tej sekcji. Kolejny, to wyjście w prawo z drugiej szykany i przyśpieszenie.

7. Ostro wyhamowujemy przed znacznikiem 50m i składamy się na dwójce w prawy nawrót.

8. Zachodzimy szeroko po zewnętrznej na dwójce.

Donington National

2 - Donington | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry
Długość toru: 3,53 km - Donington | Tory | Need for Speed Shift - Need for Speed Shift - poradnik do gry

Długość toru: 3,53 km

1. Delikatnie hamujemy na wysokości znacznika dociągając aż do tarki po wewnętrznej. Dopiero wtedy leciutko przyśpieszamy.

2. Pokonujemy z gazem w podłodze.

3. Przy drugim znaczniku redukujemy do trójki i po wewnętrznej dajemy się wynieść na wzniesienie. Następny łuk przejeżdżamy z pełną prędkością.

4. Hamujemy przy znaczniku po lewej i jeszcze zanim osiągniemy apeks dodajemy maksymalnie gazu.

5. Dohamowanie w połowie drogi między dwoma ostatnimi znacznikami i w momencie wjechania na grzbiet wzniesienia zaczynamy przyśpieszać.

6. Delikatne hamowanie możemy rozpocząć już od pierwszego znacznika. Do pierwszej szykany podjeżdżamy na dwójce i powinien to być jedyny skręt wykonywany w tej sekcji. Kolejny, to wyjście w lewo z drugiej szykany i przyśpieszenie.