Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Windchaser - poradnik do gry

Windchaser - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 11 - Kusząca prowincja | Kampania 2 | Windchaser poradnik Windchaser

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Misja 11: Kusząca prowincja

1 - Misja 11 - Kusząca prowincja | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Ruszamy trójką bohaterów na wschód - Misja 11 - Kusząca prowincja | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Ruszamy trójką bohaterów na wschód. Po pokonaniu pierwszej grupy pojawi się następna. Kawałek dalej zostaniemy poproszeni o uratowanie pewnej ekipy - dołączy do nas rekrut. Oczywiście pokonujemy przeciwników i przejmujemy budynek.[1] Zanim zajmiemy się następną budowlą na wschodzie trzeba będzie uporać się z kolejnymi dwoma oddziałami. Na miejscu zwerbuj rekruta.[2]

2 - Misja 11 - Kusząca prowincja | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Stąd udajemy się na południe - na horyzoncie widać już następną zgraję bandytów - Misja 11 - Kusząca prowincja | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Stąd udajemy się na południe - na horyzoncie widać już następną zgraję bandytów. Okaże się, że droga przez miasto jest zablokowana - zamiast niej musimy skręcić w wąski przesmyk.[1] W okolicy domku trzeba uważać - z naprzeciwka wybiegnie grupa (zmieniamy lidera drużyny na Caine'a ).[2]

3 - Misja 11 - Kusząca prowincja | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Po tej walce zmieniamy lidera na Ioana i rozwalamy dwie grupy broniące wieżyczki, którą później oczywiście przejmujemy - Misja 11 - Kusząca prowincja | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Po tej walce zmieniamy lidera na Ioana i rozwalamy dwie grupy broniące wieżyczki, którą później oczywiście przejmujemy.[1] Jeśli któryś z wojowników osiągnął 5 poziom możesz wrócić do wejścia do miasta i podszkolić go.

4 - Misja 11 - Kusząca prowincja | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
W następnej walce - z wilkami i bandytami - trzeba wykorzystać moc Shary (kontrujemy nią regenerujący atak przeciwnika) - Misja 11 - Kusząca prowincja | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

W następnej walce - z wilkami i bandytami - trzeba wykorzystać moc Shary (kontrujemy nią regenerujący atak przeciwnika). Przed sobą zobaczysz dwa duże potwory - jeden stoi przed legowiskiem, a drugi patroluje okolicę.[1] Wykończ tego drugiego i przenieś Caine'a do drugiej, jednoosobowej drużyny. Teraz pierwszą zaatakują pilnującego swojej kryjówki giganta, a Cainem okrąż go za drzewem i zniszcz jaskinię.[2]

5 - Misja 11 - Kusząca prowincja | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Skręcamy na południe, gdzie drogę blokują nieumarli - Misja 11 - Kusząca prowincja | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie