Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Windchaser - poradnik do gry

Windchaser - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 15 - Potęga nadziei | Kampania 2 | Windchaser poradnik Windchaser

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Misja 15: Potęga nadziei

1 - Misja 15 - Potęga nadziei | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Przed nami ostateczna bitwa z trzema kolejnymi wersjami Sarosa, kontrolowanego przez złe bóstwo - Misja 15 - Potęga nadziei | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Przed nami ostateczna bitwa z trzema kolejnymi wersjami Sarosa, kontrolowanego przez złe bóstwo.[1] W pierwszym pojedynku jest to wojownik dyscypliny , który co prawda nie zada nam dużych obrażeń, ale w mgnieniu oka zniszczy morale. Dodatkowo, żeby go w ogóle uszkodzić musimy obniżyć jego morale o 50%.[2]

Skład drużyn :

  • Drużyna 1 - 1 x Strzelec (lider), Ioan , 2 x Magister , 1 x Fechmistrz
  • Drużyna 2 - 1 x Strzelec (Lider), Shara , Caine , 1 x Zbrojny /Fechmistrz , 1 x Magister
  • Drużyna 3 - 1 x Strzelec
  • Drużyna 4 - 1 x Strzelec
Taktyka - Misja 15 - Potęga nadziei | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Taktyka :

  • Strzelcy mają podstawową umiejętność, która obniża morale wroga o 20 na sekundę. Cztery drużyny z nimi w roli liderów zapewnią maksymalną wydajność.
  • Atakuje drużyna pierwsza - zbierze na siebie obrażenia - a zaraz po niej kolejne. W pierwszej fazie nabijamy punkty chaosu i używamy umiejętności Strzelca , przełączając pierwszą drużynę na koncentrację , a drugą na dyscyplinę .
  • Pierwszy skład będzie bardzo szybko tracił morale - regenerujemy je umiejętnością Magistrów . W drugiej drużynie zajmujemy się obniżaniem morale wroga - używamy Zbrojnego i Caine'a .
  • Ilość punktów koncentracji w pierwszej drużynie można podbić używając umiejętności Fechmistrza zaraz po czarach jednego z Magistrów .
  • Po kilkudziesięciu sekundach przeciwnik zacznie zbierać obrażenia. Jeśli pierwsza drużyna nie wytrzyma (morale spadnie do zera), zawsze można spróbować wrócić nią do walki za chwilę.
  •  
2 - Misja 15 - Potęga nadziei | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
W drugiej walce istota specjalizuje się w koncentracji i będzie obniżać nasze obrażenia praktycznie do zera - Misja 15 - Potęga nadziei | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

W drugiej walce istota specjalizuje się w koncentracji i będzie obniżać nasze obrażenia praktycznie do zera.[1] Dlatego przyda się tutaj duża moc na wejście i czar Ioana .[2]

Skład drużyn :

  • Drużyna 1 - 2 x Fechmistrz (lider), Ioan , 1 x Biskup , 1 x dowolna klasa
  • Drużyna 2 - 1 x Fechmistrz (lider), Shara , Caine , 1 x Egzekutor
  • Drużyna 3 - 1 x Strzelec (lider), 1 x Egzekutor
  • Drużyna 4 - 1 x Strzelec
Taktyka - Misja 15 - Potęga nadziei | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Taktyka :

  • Atakujemy pierwszą drużyną, a zaraz potem następnymi.
  • Ogłuszamy wroga, a później atakujemy na przemian Ioanem i Egzekutorami .
  • Po kilku sekundach nasze obrażenia spadną do zera - wtedy działać będą tylko czary, ale wróg powinien mieć już bardzo mało życia.
  • Biskup leczy w razie potrzeby. Po użyciu jego czaru można podbić ilość stylu walki koncentracji używając Bladelorda.
Na trzeci pojedynek wróg przeistoczy się w wojownika chaosu , który jest niewrażliwy na ciosy - Misja 15 - Potęga nadziei | Kampania 2 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Na trzeci pojedynek wróg przeistoczy się w wojownika chaosu , który jest niewrażliwy na ciosy. W rzeczywistości jednak wykończy się sam, gdyż w otrzyma degenerację życia. Naszym zadaniem jest jedynie przetrwać odpowiednio długo.

Skład drużyn :

  • Drużyna 1-3 - bohaterowie , Cerber i jednostki Fechmistrze (liderzy!)

Taktyka :

  • Atakujemy pierwszą drużyną (najbardziej zasobną w punkty życia) i od razu ogłuszamy umiejętnością Fechmistrza . Dołączamy inne drużyny i pilnujemy żeby wróg był non stop w stanie ogłuszenia.
  • Życie spada mu samemu. Być może któraś drużyna odnotuje spadek morale i ucieknie - po prostu odczekaj nią chwilę i wróć do walki
  • Nie używaj umiejętności Cerbera ! Rani także Twoje jednostki!
  • Po kilkunastu sekundach będzie po wszystkim - przeciwnik polegnie, a my uratujemy świat.