Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Muzeum Crune; Cafe de la Chandelle Verte | Paryż i Tomar poradnik Broken Sword 2,5: The Return of the Templars

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Paryż

Muzeum Crune; Cafe de la Chandelle Verte

1 - Muzeum Crune; Cafe de la Chandelle Verte | Paryż i Tomar - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
W mieszkaniu Nico George podejmuje męską decyzję - Muzeum Crune; Cafe de la Chandelle Verte | Paryż i Tomar - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

W mieszkaniu Nico George podejmuje męską decyzję. Powinien zlokalizować wystawę dotyczącą templariuszy, o której wspominał właściciel pubu. Po chwili namysłu nasz bohater decyduje się rozpocząć poszukiwania od Muzeum Crune. Opuszcza więc lokum Nico i maszeruje w miasto (tzn. w lewo - mapka; Muzeum Crune). Niestety - zgodnie z przypuszczeniem udaje mu się zabłądzić. Trafia w zakątek, gdzie na ławce siedzi skuty kajdankami więzień, jak się po chwili okazuje w rozmowie - niejaki dr Blackter. Rozmowa z owym zagadkowym mężczyzną jest przedziwna, a drogę do interesującego go muzeum George poznaje stopniowo, odpowiadając dr Blacterowi na kolejne pytania.

2 - Muzeum Crune; Cafe de la Chandelle Verte | Paryż i Tomar - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
Po skończeniu rozmowy nasz bohater oddala się z miejsca, w którym spotkał dr Blacktera i kieruje do poszukiwanego muzeum (mapka; Muzeum Crune) - Muzeum Crune; Cafe de la Chandelle Verte | Paryż i Tomar - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Po skończeniu rozmowy nasz bohater oddala się z miejsca, w którym spotkał dr Blacktera i kieruje do poszukiwanego muzeum (mapka; Muzeum Crune). To okazuje się zamknięte, zatem Stobbart maszeruje pod Cafe de la Chandelle Verte (mapka). Tam podsłuchuje rozmowę intrygującej pary, w której to rozmowie pada słowo "Baphomet". Ponieważ przechodnie owi ignorują naszego bohatera, rzuca on okiem na przyklejony do latarni plakat, informujący o zbiórce datków na rzecz Trzeciego Świata w Montfaucon. George postanawia porozmawiać z przebywającym tam znajomym księdzem (mapka; Montfaucon).

3 - Muzeum Crune; Cafe de la Chandelle Verte | Paryż i Tomar - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
Na miejscu kieruje się ku widocznym po prawej schodom i po chwili gawędzi ze stojącym w kościele księdzem - Muzeum Crune; Cafe de la Chandelle Verte | Paryż i Tomar - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Na miejscu kieruje się ku widocznym po prawej schodom i po chwili gawędzi ze stojącym w kościele księdzem. Pyta go między innymi o bożka Baphometa i otrzymuje wiadomość, że pewne informacje znajdzie właśnie w obrębie świątyni. Zatem George kieruje się ku wielkiemu oknu po prawej i przygląda pięknym witrażom. Dostrzega różne napisy, niestety mało czytelne bez szkła powiększającego.

4 - Muzeum Crune; Cafe de la Chandelle Verte | Paryż i Tomar - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
Zniechęcony George opuszcza świątynię i natychmiast przyuważa lupę (to się nazywa mieć szczęście), leżącą na bruku tuż poniżej schodów - Muzeum Crune; Cafe de la Chandelle Verte | Paryż i Tomar - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Zniechęcony George opuszcza świątynię i natychmiast przyuważa lupę (to się nazywa mieć szczęście), leżącą na bruku tuż poniżej schodów. Ewidentnie upuścili ją kręcący się tu turyści. A zatem należy zaczekać, aż grupka się oddali. Nasz bohater postanawia spędzić ten czas przyjemnie i w pobliskiej kawiarni (po lewej) zamawia kawę (kliknij na oszklonych drzwiach kafejki), którą kelner przynosi mu do stolika na zewnątrz. Po zapłaceniu za zamówienie Stobbart może już wstać i podnieść tak mu potrzebną lupę , porzuconą tuż obok studzienki kanalizacyjnej. Oczywiście natychmiast wraca z nią do kościoła.

5 - Muzeum Crune; Cafe de la Chandelle Verte | Paryż i Tomar - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
Dzięki lupie odczytuje zapiski na witrażu (słowo Soue obok imienia Baphometa) - Muzeum Crune; Cafe de la Chandelle Verte | Paryż i Tomar - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Dzięki lupie odczytuje zapiski na witrażu (słowo "Soue" obok imienia Baphometa). Z nową wiedzą powraca pod Cafe de la Chandelle Verte (mapka), gdzie nadal rezyduje tajemnicza para. Tym razem George'owi po kilku próbach udaje się nawiązać z nią dialog i uzyskać informację o drugim muzeum poświęconym templariuszom. A zatem nasz bohater kieruje się w kolejne miejsce (Muzeum Natres).