Fable II - poradnik do gry

Fable II - poradnik do gry

Fable II - poradnik do gry

Poradnik do gry Fable 2 zawiera pełny opis głównego wątku fabularnego oraz wszystkich zadań pobocznych. Oprócz tego znalazł się w nim dokładny spis wszystkich sekretów, takich jak klucze, skrzynie, gargulce, legendarne bronie i demoniczne drzwi (zilustrowano je mapami pokazującymi ich lokalizację). Ponadto w solucji opisano wszystkie misje składające się na dwa oficjalne rozszerzenia - Knothole Island oraz See the Future. Do tego treść poradnika wzbogacono dodając do niej kompletną listę wszystkich dostępnych w grze osiągnięć (achievements). Całość została bogato zilustrowana i napisana w bardzo przejrzysty sposób.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis przejścia wszystkich zadań głównych i pobocznych obecnych w podstawowej wersji gry;
  • Opis zadań obecnych w dwóch oficjalnych rozszerzeniach: Knothole Island oraz See the Future;
  • Lista wszystkich znajdziek: kluczy, skrzyń, gargulców, legendarnych broni i demonicznych drzwi;
  • Wiele przydatnych map i ilustracji pomagających w eksploracji Albionu;
  • Lista wszystkich osiągnięć;
  • Przydatne porady pomagające w komfortowym cieszeniu się rozgrywką.

Informacje o Fable II - poradnik do gry

Autor : Artur Arxel Justyński

Poradnik zawiera : strony: 83, ilustracje: 445 .

Poradnik, opis przejścia, sekrety

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Poradnik, opis przejścia, sekrety

Oficjalne dodatki

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Oficjalne dodatki

Popularne strony w Fable II - poradnik do gry

05.11.2008 20:11
Shaybecki
30
Legend

brawa Arxel'ku, w końcu to twój pierwszy poradnik na X360

07.11.2008 06:51
odpowiedz
Stra Moldas
94
Wujek Samo Stra

Ostatnimi czasy jeden z poradników, na którego najbardziej czekałem. Jest i udało się, good job ;)

09.11.2008 20:10
odpowiedz
fan realu madryt i raula
63
Manolito

Kupiłem poradnik i pochwalę go, bo jest całkiem fajny, widać sporo czasu poświęcił Arxel na zrobienie jego. Jest jedne problem. W dziale z mapkami z lokalizacją gargulców jest pomyłka. Nie ma mapki do Staróki Bowerstone. W to miejsce jest druga mapka Cmentarza, albo Rynku Bowerstone. Błąd powinien być poprawiony.

09.11.2008 21:03
odpowiedz
Arxel
152
Kostka Rubika

fan realu madryt i raula - No tak, mnóstwo poświęconego czasu odzwierciedla się drobnymi błędami.
Poprawki zostaną niedługo naniesione. Postaram się o tym poinformować, dzięki czemu osoby, które zakupiły i ściągnęły poradnik będą wiedziały, że mogą zrobić to ponownie - tym razem poprawioną wersję.
O ile się nie mylę, to raz zakupiony poradnik można ściągać wielokrotnie, tak więc nie powinniście mieć problemów z pobraniem poprawionej wersji bez konieczności ponownego płacenia.

mapka:

spoiler start

i35.tinypic.com/29f85ug.jpg

spoiler stop

Nim poprawki pojawią się, to odnośnie gargulców z miłą chęcią wytłumaczę, gdzie są (piszę z pamięci, bo nie siedzę na komputerze, gdzie mam mapki):
1.

spoiler start

Droga na cmentarz, idziemy w kierunku schodów prowadzących na starówkę, ku górze. Zanim na nie wejdziemy, tuż przed pierwszym schodkiem zerkamy w górę.

spoiler stop

2.

spoiler start

Idziemy w kierunku dużego drzewa (pod strony Rynku w Bowerstone skręcamy w uliczkę na lewo). Gargulec znajduje się w przedostatnim domu po prawej stronie, wychodzimy w nim na piętro, po wejściu na schody odwracamy się.

spoiler stop

10.11.2008 16:42
😜
odpowiedz
LeXToN77
14
Legionista

Poradnik naprawdę fajny, wszystko jest co trzeba xD tylko faktycznie jeden malutki błąd ale da się przeżyć bo opisy obok mapki są dobre i da się połapać.

10.11.2008 19:44
odpowiedz
fan realu madryt i raula
63
Manolito

Jeszcze o jedną rzecz zapytam. Szukam srebrnego klucza w lokacji Jezioro Bower. Jeden znajduje się gdzieś na szczycie ruiny (na obrazku mam to numer 4). Jest napisane, że dojśc można tam przez obóz cyganów. Moje pytanie, jak? Cały obóz jest otoczony płotem i nie ma jak się dostać do tej ruiny.
I jeszcze jedno. Ta sama lokacjia. Gdzie znajduje się wejście do Grobowca Bohaterów?

11.11.2008 09:46
odpowiedz
Arxel
152
Kostka Rubika

Obie lokacje są dostępne dopiero po ukończeniu głównej fabuły, albo tuż po wyjściu z Iglicy... Już nie pamiętam dokładnie ;-)

14.11.2008 15:13
odpowiedz
Salacza
9
Centurion

bardzo fajny poradnik, niemam zastrzezen :]

16.11.2008 09:05
😉
odpowiedz
Dahman
18
Chorąży

Troche sie zawiodlem, mialy byc gry publiczne, liczylem wiec na male burdello boom boom, a tu jakies kosci ;) Zartuje oczywiscie

Pub Games lepiej chyba tlumaczyc jako 'Gry karczmiane', nieprawdaz? Albo od biedy barowe.

---
fantasmagieria.net... - dla zony i calej rodziny.

16.11.2008 18:05
odpowiedz
zanonimizowany483403
20
Legend

Arx -> Fajny poradnik Ci wyszedł ;)

20.11.2008 22:02
odpowiedz
LedZeppelin
25
Konsul

a mi nie chce wejsc wrog publiczny:/ moze ktos pomoc? mail igorlik@tlen.pl

24.11.2008 13:41
odpowiedz
nutillia
6
Chorąży

czesc
ja natomiast mam problem-gdzie jest ta grota klejnotow?do tego wszystkiego na koniec mam kolejny problem-misja-odnalezienie rodziny po misj powrot do rdziny

24.12.2008 10:53
😊
odpowiedz
zanonimizowany592093
3
Pretorianin

Arxel----> poradnik na 10/10 jest super;)

25.12.2008 01:21
👍
odpowiedz
zanonimizowany569819
13
Senator

w Wigilie doostałem tą gre ale narazie nie skorzystam z poradnika ponieważ nie chce wiedzieć co mnie czeka dalej... Innym razem:) Poza tym gra jest fenomenalna...

02.01.2009 17:05
😉
odpowiedz
Drantzell
2
Junior

Brakuje jednej misji - Rzeźnia w Oakfield. Misja, która jest odpowiednikiem misji "Obrońca Światła", tylko że dla tych złych. Dostępna pewnie, kiedy złożymy sporo ofiar dla Cieni.

29.03.2009 15:06
odpowiedz
PIOIMAT
2
Junior

gdzie znajdę gest śmiech

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Fable II - screen - 2008-10-13 - 119480Fable II - screen - 2008-10-13 - 119479Fable II - screen - 2008-10-13 - 119478Fable II - screen - 2008-10-13 - 119477Fable II - screen - 2008-10-13 - 119476Fable II - screen - 2008-10-13 - 119475Fable II - screen - 2008-09-16 - 116552Fable II - screen - 2008-09-16 - 116551Fable II - screen - 2008-09-16 - 116550