Alone in the Dark - poradnik do gry

Scena 2 - W dół szczeliny (cz.2) | Epizod 3 Alone in the Dark poradnik Alone in the Dark

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Nie zapominaj o podnoszeniu napotykanych po drodze przedmiotów. Dla przykładu, w tym miejscu natrafisz na dodatkową amunicję. Idź prosto. Po dotarciu do krawędzi śmiało zeskocz na niżej położoną platformę. Przygotuj się teraz do stoczenia kilku walk.

Nie czekaj na pojawienie się pierwszego potwora, tylko błyskawicznie podbiegnij do krzesła - Scena 2 - W dół szczeliny (cz.2) | Epizod 3 Alone in the Dark - Alone in the Dark - poradnik do gry

Nie czekaj na pojawienie się pierwszego potwora, tylko błyskawicznie podbiegnij do krzesła. Podnieś ten przedmiot i udaj się z nim do niewielkiego ogniska. Zabawa polega oczywiście na podpaleniu krzesła, które stanie się w tym momencie potężnym orężem w Twoich dłoniach.

Pokonanie wszystkich potworów jest banalnie proste - Scena 2 - W dół szczeliny (cz.2) | Epizod 3 Alone in the Dark - Alone in the Dark - poradnik do gry

Pokonanie wszystkich potworów jest banalnie proste. Zbliżaj się do każdej bestii, a przy odrobinie szczęścia uda Ci się ją podpalić (screen). Dla każdego potwora jest to wyrok śmierci. W niektórych przypadkach bestie same ułatwią Ci sprawę, spadając przez przypadek z tej platformy. Po pokonaniu wszystkich potworów odłóż krzesło i obejrzyj krótką scenkę.

Ponownie musisz zeskoczyć na niżej położoną platformę - Scena 2 - W dół szczeliny (cz.2) | Epizod 3 Alone in the Dark - Alone in the Dark - poradnik do gry

Ponownie musisz zeskoczyć na niżej położoną platformę. Ruszaj dalej, kierując się w prawo. Na ziemi znajduje się spray leczniczy. Przedmiot ten warto podnieść, ale tylko wtedy, gdy odniosłeś niedawno jakieś obrażenia. Nie zapychaj natomiast całej prawej strony kurtki tymi przedmiotami. Zbliż się do wyższej półki i podskocz. Ponownie użyj opcji skoku, chwytając się krawędzi (screen). Przesuwaj się tu w prawo.

Mniej więcej w połowie drogi Twoim oczom ukaże się badany wcześniej autobus - Scena 2 - W dół szczeliny (cz.2) | Epizod 3 Alone in the Dark - Alone in the Dark - poradnik do gry

Mniej więcej w połowie drogi Twoim oczom ukaże się badany wcześniej autobus. Uważaj, gdyż możesz tu na chwilkę stracić równowagę. W takiej sytuacji musiałbyś rytmicznie uderzać w klawisz akcji. Przesuwaj się w dalszym ciągu w prawo. Zeskocz teraz na dół, a znajdziesz się na półce z ciałem zabitego mężczyzny. Wybierz z inwentarza pistolet i spójrz do góry. Wyceluj w zamek pokazanych na screenie drzwi.

Zniszczenie drzwi spowodowało opuszczenie się liny - Scena 2 - W dół szczeliny (cz.2) | Epizod 3 Alone in the Dark - Alone in the Dark - poradnik do gry

Zniszczenie drzwi spowodowało opuszczenie się liny. Z przedmiotu tego należy naturalnie skorzystać. Wspinaj się na górę. Po znalezieniu się w nowym miejscu skieruj się w stronę dolnej części ekranu, a następnie skręć w lewo. Musisz się tu chwycić nowej krawędzi i przesuwać w prawo.

Kamera w pewnym momencie ukaże znajdujący się nad Tobą samochód - Scena 2 - W dół szczeliny (cz.2) | Epizod 3 Alone in the Dark - Alone in the Dark - poradnik do gry

Kamera w pewnym momencie ukaże znajdujący się nad Tobą samochód. Główny bohater utraci tu równowagę (screen). Rytmicznie uderzaj w klawisz akcji, dzięki czemu ponownie chwyci się krawędzi. Możesz już wspiąć się na górę. Znajdziesz się na prawo od zniszczonego pojazdu.

Zbliż się do pojazdu i wciśnij klawisz akcji - Scena 2 - W dół szczeliny (cz.2) | Epizod 3 Alone in the Dark - Alone in the Dark - poradnik do gry

Zbliż się do pojazdu i wciśnij klawisz akcji. Znajdziesz się na tylnej kanapie. Skorzystaj z dostępnych klawiszy kierunkowych oraz myszki w celu przemieszczania się na fotel kierowcy (screen). Teraz musisz jedynie wyjść z pojazdu. Podbiegnij szybko w lewo, gdyż auto runie w przepaść.

Odnajdziesz tu kolejną linę, po której należy wspinać się na górę - Scena 2 - W dół szczeliny (cz.2) | Epizod 3 Alone in the Dark - Alone in the Dark - poradnik do gry

Odnajdziesz tu kolejną linę, po której należy wspinać się na górę. Wykorzystaj klawisz skoku w celu zwolnienia liny. Pozwoli Ci to przedostać się do wejścia do jaskini (screen). Ruszaj prosto. Po dotarciu do pomieszczenia z dziwnym tworem zeskocz automatycznie na dół.

Rozwiązanie tego problemu jest banalnie proste - Scena 2 - W dół szczeliny (cz.2) | Epizod 3 Alone in the Dark - Alone in the Dark - poradnik do gry

Rozwiązanie tego problemu jest banalnie proste. Zauważ, że na powierzchni wody unoszą się różne przedmioty. Zlokalizuj spray na komary, który będziesz mógł użyć w połączeniu z zapalniczką. Przejdź do widoku FPP i podpal dziwny twór (screen). Wykonanie tej akcji umożliwi Ci skorzystanie z drabiny.

1 - Scena 2 - W dół szczeliny (cz.2) | Epizod 3 Alone in the Dark - Alone in the Dark - poradnik do gry