Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space poradnik Sam & Max: Beyond Time and Space

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

1 - Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Wyjdź na zewnątrz - Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz. Użyj konewki na roślince, po czym wdrap się przez komin do biura Świętego. Potrzebujesz stamtąd dwu przedmiotów. Są to płyta z satanistyczną muzyką oraz instrukcja egzorcyzmu (na prawo od kominka).

2 - Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Z instrukcji wynika, że potrzebne będą 4 figurki Jeźdźców Apokalipsy - Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Z instrukcji wynika, że potrzebne będą 4 figurki Jeźdźców Apokalipsy. Zapytaj o nie czerwonego elfa. Okaże się, że wszystkie figurki zostały rozesłane na ulicę Sama i Maxa. Wróć do samochodu, by udać się do miasta.

3 - Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Pierwszą z figurek znajdziesz w restauracji Stinky - Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Pierwszą z figurek znajdziesz w restauracji Stinky. Po rozmowie z kelnerką, dowiesz się, że figurka jest nagrodą w quizie. Przed podjęciem próby wygranej, zagadaj do gości (Lincoln, Sybilla, robak). By wziąć udział w quizie, należy wypełnić formularz leżący na stoliku. Generalnie mechanizm działa następująco:

- prawidłowa odpowiedź nigdy nie wygrywa;

- Sybilla wybiera zawsze odpowiedź prawidłową;

- Lincoln wybiera odpowiedź, którą mu podpowiesz;

- robak zawsze wybiera odpowiedź D.

Z tą wiedzą musisz wykombinować, jak trafić na odpowiedź, której nie wybrał nikt inny. Przykład:

Jaki dzień tygodnia jest pomiędzy wtorkiem, a czwartkiem?

Prawidłową odpowiedzią jest C (środa). Tę odpowiedź wybierze Sybilla, gdyż ona nigdy się nie myli. Odpowiedź D wybierze jak zawsze robak. Twoim zadaniem jest teraz podpowiedzenie Lincolnowi jednej z dwu pozostałych odpowiedzi (A lub B), a następnie zakreślenie samemu tej drugiej. W ten oto sposób wygrasz pierwszą figurkę.

4 - Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Opuść lokal i udaj się do garażu po prawej - Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Opuść lokal i udaj się do garażu po prawej. Stojące tam maszyny oddadzą figurkę, jeśli zgodzisz się zagrać w ich grę. Musisz rozjechać samochodem 30 zabawek w ciągu 60 sekund. Zabawa nie jest jakimś wielkim wyzwaniem, po prostu trzymaj się jednej ze stron ulicy. Po wykonaniu zadania figurka będzie stała na masce samochodu.

5 - Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Udaj się do pozostałości po robocie, który chciał Cię zabić - Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Udaj się do pozostałości po robocie, który chciał Cię zabić. Spotkasz szczura Jurka. Ma on w posiadaniu trzecią figurkę. Wykorzystaj boksującą Betty, by wygrać na ringu. W tym zadaniu liczy się refleks. W momencie, gdy szczur podniesie prawą rękawicę, zrób unik w prawo i zaraz po tym zadaj cios. Pokonaj trzech przeciwników.

6 - Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Po przegranej walce Jurek będzie chciał popełnić samobójstwo - Episode 1 - Ice Station Santa (cz.2) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Po przegranej walce Jurek będzie chciał popełnić samobójstwo. Porozmawiaj z nim i spróbuj przekonać, by tego nie robił. Nadaremnie. Zostaw go, wrócisz do niego później. Ostatnia figurka znajduje się w sklepie Bosco. Porozmawiaj z właścicielem na wszystkie dostępne tematy i zauważ na rentgenie, że w paczce znajduje się figurka. Goń do auta i pędź na biegun północny. Podejdź do zielonego monitora maszyny od prezentów. Wybierz "Obsess-o-matic stopwatch". Zabierz nalepki leżące obok i zaadresuj jedną do Bosco. Wróć do sklepu Bosco i zabierz figurkę w momencie, gdy ten zajmie się tykającą paczką.