Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Episode 5 - What's New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space poradnik Sam & Max: Beyond Time and Space

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

1 - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Użyj karty na czytniku i kliknij w dioramę z Bosco (teatr) - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Użyj karty na czytniku i kliknij w dioramę z Bosco (teatr). Porozmawiaj z gołym Bosco oraz z każdym demonem (Mama Bosco, Sybilla oraz Mariachi). Zabierz butle z nitro leżące przy krześle dentystycznym i opuść dioramę, klikając w ikonkę po prawej stronie ekranu.

2 - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Użyj nitro na dioramie z Desoto, po czym za pomocą karty wejdź w nią - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Użyj nitro na dioramie z Desoto, po czym za pomocą karty wejdź w nią. Gdy zaczniesz jechać, nakieruj się na rampę i kliknij ikonkę nitro po lewej.

3 - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Udaj się do biura - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Udaj się do biura. Diabeł nie będzie chciał z Tobą rozmawiać.

4 - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Wróć do pokoju - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Wróć do pokoju. Czas wejść w dioramę Świętego Mikołaja. Porozmawiaj z nim. Zauważ niemowlaki, paczkę z prezentem oraz obrazek figurki wojownika na komputerze.

5 - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
6 - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
7 - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Wróć do pokoju i wejdź do dioramy pomocnika Mikołaja - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Wróć do pokoju i wejdź do dioramy pomocnika Mikołaja. Porozmawiaj z nim i doradź mu, jak stworzyć zabawkę. Wybierz następujące odpowiedzi:

- commando style (dzięki temu nie będzie miał żadnego pancerza).

- acid for blood.

Wróć do Świętego Mikołaja. Zauważ, że na ekranie pojawił się wizerunek komandosa. Gdy maszyna wypluje paczkę z zabawką, strzel w nią, a pozbędziesz się niemowlaków.

8 - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Przejdź do biura - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Przejdź do biura. Diabeł wciąż Cię olewa.

9 - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry
Wróć do pokoju i wybierz dioramę Stinky - Episode 5 - Whats New, Beelzebub? (cz.3) | Sam & Max Beyond Time and Space - Sam & Max: Beyond Time and Space - poradnik do gry

Wróć do pokoju i wybierz dioramę Stinky. Zagadaj do Dziadka Stinky oraz do szczurzej widowni. Zabierz książkę kucharską Stinky z półki po lewej. Usłyszysz, że jeżeli ktoś jeszcze raz przeklnie na antenie, to program zostanie zamknięty.