Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Conflict: Denied Ops - poradnik do gry

Conflict: Denied Ops - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Ruszaj do wspomnianego przeze mnie wcześniej jaśniejącego wyjścia z groty. Znajdziesz się na korytarzu, który po chwili się rozgałęzia. Zastrzel delikwenta na rozwidleniu, a potem wybierz jedną z dróg (proponuję udać się w lewo) [#73].

# 73 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 73
# 74 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 74

Dotrzesz do kolejnej sali, w której widać jakieś białe skrzynie [#74]. To właśnie na nie trzeba założyć elektroniczne pluskwy.

Jeśli w pobliżu nie widać wrogów podbiegnij do tych skrzyń. Licznik Geigera zacznie pracować gdy się do nich zbliżysz dając ci do zrozumienia, że ładunkiem skrzyń jest materiał radioaktywny, konkretnie skradziony uran, którego szukaliśmy. Szybko zamontuj w stosownym miejscu na jednej ze skrzyń nadajnik [#75]. Potem ruszaj dalej, w prawo - trzeba oznaczyć w identyczny sposób jeszcze jeden podobny ładunek.

# 75 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 75
# 76 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 76

Strzelaj wkoło we wszystkie łatwo palne i wybuchowe przedmioty a w eksplozjach poniesie śmierć wielu twoich przeciwników [#76].

Po chwili skręć w lewo [#77]. W oddali widać już białe skrzynie ale najpierw będziesz musiał wyeliminować sporą liczbę niedobruchów wybiegających m.in. z pomieszczenia po lewej (za barierką). Jeśli trzeba zawołaj na pomoc Gravesa.

# 77 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 77
# 78 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 78

Po strzelaninie każ mu oznakować nadajnikiem białe skrzynie wykonując w ten sposób jedno z zadań głównych (checkpoint) [#78].

Potem wróćcie razem do groty z obrazka #70, wejdź którymś z agentów po drabince z obrazka #72. Na górze masz dwa wyjścia - udaj się w to ciemne po prawej [#79].

# 79 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 79
# 80 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 80

Zastrzel delikwenta w pomieszczeniu do którego dotrzesz [#80]. Na ścianie po prawej jest jakiś przycisk - podejdź do niego i naciśnij. Potem spójrz przez okno.

Przycisk ów otwiera bramę przy kolejnym poduszkowcu, który zobaczysz poniżej [#81]. Pojazd ten posłuży wam do ucieczki z tej bazy bowiem następne zadanie polega na dostaniu się do i zabezpieczeniu strefy ewakuacji (Secure the LZ) by śmigłowiec mógł zabrać was obu do cieplutkiego domu.

# 81 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 81
# 82 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 82

Wróć się do hali z obrazka #70. Opuść ją tak samo jak się do niej dostałeś - wyjściem przy drabince [#82]. Później po schodach na górę do pomieszczenia, w którym można się dozbroić przy skrzynce z amunicją i dalej, na świeże powietrze.

Przedostań się do sąsiedniego budynku schodząc najpierw po schodach a potem zasuwając do któregoś z wejść do tegoż budynku [#83].

# 83 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 83
# 84 - Misja 7 - Kyrkalov Submarine Facility (cz.7) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 84

Przypomnij sobie drogę przez ten budynek na zewnątrz bazy [#84].