Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Conflict: Denied Ops - poradnik do gry

Conflict: Denied Ops - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Misja 4 "Kolyma Castle"

Idź przed siebie zostawiając na razie Langa tutaj, pod jakimś drzewem [#1]. Pierwsze zadanie w tej misji polega na zinfiltrowaniu bazy Morczenki (Infiltrate Morchenko's Base) . Trzeba poszukać alternatywnych dróg na zamek Morczenki (w nim facet ma swoją bazę), unikać dobrze strzeżonych głównych wejść.

# 1 - Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 1
# 2 - Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 2

Skręć nieznacznie w prawo wchodząc między jakieś skały [#2]. Z pewnością zauważyłeś już ognisko, które ktoś rozpalił w lesie po lewej, a jeszcze wcześniej zapewne usłyszałeś strzały - to łobuzy Morczenki trenują przy ognisku strzelanie do puszek, przy okazji urządzając sobie solidną popijawę. Delikwentów jest czterech. Zacznij zdejmować ich po kolei ze swojego wytłumionego karabinu wyborowego. Najpierw zajmij się pajacem stojącym najbardziej na prawo - to ten, który strzela do puszek. Udowodnij (głównie sobie), że jesteś lepszym strzelcem, robiąc facetowi dziurę w baniaku (czyt. w głowie). Potem zdejmij kolejno dwóch gostków siedzących pośrodku, na prawo i lewo od ogniska.

Tego drugiego powinieneś odstrzelić dosyć szybko bo może skoczyć na równe nogi i wszcząć niepotrzebny alarm. Na koniec rozwal urżniętego delikwenta śpiącego na ziemi, tuż za drugim siedzącym niedobruchem (jego sylwetka pewnie przesłaniała ci ostatniego wroga) [#3]. Oczywiście całą sprawę można też rozwiązać inaczej - Lang może przywalić ze swojego podwieszanego granatnika gdzieś w okolice ogniska by od razu zdmuchnąć wszystkich czy też większość delikwentów. Ale po co robić raban?

# 3 - Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 3
# 4 - Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 4

Potem wyślij Gravesa w stronę ogniska - za puszkami, które były celem pierwszego z zabitych pijaczków, znajdziesz wejście do jaskini [#4]. Wejdź do niej i skręć w prawo, po drodze włączając noktowizor i wyciągając pistolet.

W grocie skręć w lewo i wdrap się na górę po drewnianej konstrukcji [#5].

# 5 - Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 5
# 6 - Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 6

W tym czasie Lang uzbrojony w kbkm powinien udać się w prawo (na obrazku #2), wspinając pod niewielką górkę. Na szczycie znajdzie jakiś głaz, za którym powinien się schować i na razie siedzieć cicho - jego zadaniem będzie ubezpieczać Gravesa gdyby coś poszło źle (ekhm, Gravesa oczywiście nie powinno być na tym obrazku) [#6]. Lang ma stąd dobry podgląd na główne wejście do zamku.

Wychodząc z jaskini Graves powinien przykucnąć, ostrożnie wychylając się w wyjściu i zdejmując pojedynczego zawodnika stojącego na zewnątrz przy karabinie maszynowym [#7].

# 7 - Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 7
# 8 - Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 8

Podkradnij się do tego kaemu. Możesz teraz zrobić z niego użytek (odradzam - hałas) albo zacząć likwidować ze snajperki trzech gostków na dole, przy głównym wejściu na zamek [#8]. Najpierw odstrzel dwóch delikwentów kręcących się przy zaparkowanej ciężarówce. Na koniec szybko zdejmij zawodnika siedzącego po lewej, najbliżej wrót. Na ścianie jest włącznik alarmu - uważaj więc aby facet nie zdążył go uruchomić. Następnie ruszaj w lewo i zbiegnij na dół.

Po drodze zawołaj Langa i wejdźcie na zamek bocznymi drzwiami, które widać na prawo od głównych wrót [#9]. Jeżeli któryś z zabitych przed momentem niedobruchów zdołał uruchomić przed śmiercią alarm, podejdź do przycisku zamontowanego na ścianie i wyłącz syrenę.

# 9 - Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 9
# 10 - Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 10

Po dostaniu się do zamku idź chwilę korytarzem [#10]. Droga rozgałęzia się: Lang może na razie przypilnować odnogi w lewo (potem nią pójdzie) przyklejając się do ściany, ty zaś szybko przebiegnij na prawo. Jest tam pomieszczenie ze skrzynką amunicji w środku, zaś na prawo od wejścia do tego pokoju jest drabina prowadząca na górę.

Wejdź po niej piętro wyżej [#11].

# 11 - Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
# 11
#12 - Misja 4 - Kolyma Castle (cz.1) | Conflict Denied Ops - Conflict: Denied Ops - poradnik do gry
#12

Idź tak jak prowadzi korytarz. Po kilku sekundach dojdziesz do wyjścia prowadzącego na zewnątrz (checkpoint) [#12]. Przykucnij i wydostań się z budynku skręcając tuż za wyjściem w prawo i szybko znajdując osłonę za jakąś dechą.