Unreal Tournament III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Unreal Tournament III - poradnik do gry

Witam w nieoficjalnym poradniku do gry Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry

Witam w nieoficjalnym poradniku do gry Unreal Tournament III. Tekst kierowany jest przede wszystkim do graczy początkujących, niedoświadczonych w grach z gatunku FPS jak i serią Unreal Tournament. Spis poszczególnych walk w trybie dla pojedynczego gracza powstał na bazie obcowania z grą na poziomie Normalnym, z polską wersją językową i ostatnim patchem 1.1. Odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania znajdziesz w przygotowanym dziale FAQ. Liczne wskazówki znajdziesz także w instrukcji dołączonej do opakowania. Są tam szczegółowe opisy broni, bonusów oraz klawiszologia. Serdecznie zapraszam do lektury i mam nadzieję, iż garść podanych przeze mnie rad pomoże ci w pokonaniu Necrisów i zapobiegnięciu inwazji.

Adam "eJay" Kaczmarek

Informacje o Unreal Tournament III - poradnik do gry

Autor : Adam eJay Kaczmarek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 22, ilustracje: 111 .

Popularne strony w Unreal Tournament III - poradnik do gry

Unreal Tournament III - screen - 2007-05-08 - 82794Unreal Tournament III - screen - 2007-05-08 - 82793Unreal Tournament III - screen - 2007-05-08 - 82792Unreal Tournament III - screen - 2007-05-08 - 82791Unreal Tournament III - screen - 2007-05-08 - 82790Unreal Tournament III - screen - 2007-05-08 - 82789Unreal Tournament III - screen - 2007-01-11 - 77774Unreal Tournament III - screen - 2006-08-25 - 71419Unreal Tournament III - screen - 2006-05-17 - 66365

18.02.2008 17:28
👎
Frosciak
12
Chorąży

Moim zdaniem ten poradnik jest beznadziejny i zbędny. Pierwszy podstawowy błąd autora to tam gdzie jest opisany Przeciwnik - to jest wogóle bez sensu bo wszędzie pisze że walczymy z Necrisami a tak naprawde nie jest. Przecież najpierw mordujemy Axon Corporation a Necrisów spotykamy dopiero później. Lepiej jakby zrobili szczegółowy opis każdej mapy gdzie co jest a nie jakieś pierdoły!