Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy poradnik Overclocked: Historia o przemocy

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Poniedziałek, 12.11.2007, popołudnie

1 - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Po krótkiej rozmowie Dave wychodzi przed budynek, by zatelefonować do Morettiego - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Po krótkiej rozmowie Dave wychodzi przed budynek, by zatelefonować do Morettiego. Zapytuje detektywa o możliwość wypożyczenia kajdanek, potrzebnych mu do zabezpieczenia się przed agresją pacjenta z celi nr 5. Moretti daje się przekonać i panowie umawiają się na odbiór owej niecodziennej przesyłki w hotelu. Zatem McNamara opuszcza Staten Island i udaje się do Skyline Hotel. Zahacza portiera, który wręcza mu oczekiwane kajdanki. Z nimi nasz psychiatra powraca do kliniki.

Maszeruje do celi nr 5 i niechętnie obezwładnia pacjenta (wystarczy, że przy znajdujących się w ekwipunku kajdankach klikniesz ikonkę "Użyj"). Przemawia do mężczyzny, po czym hipnotyzuje go wahadełkiem.

Cela nr 5. Wspomnienie z sobotniej nocy (10.11.2007):

2 - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Chłopak jest w jakimś starym wojskowym obozie czy raczej składzie - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Chłopak jest w jakimś starym wojskowym obozie czy raczej składzie. Przy sobie ma tylko nóż. Czuje, że nie jest tu bezpieczny, że powinien opuścić to miejsce. Musi jednak wymyślić sposób na pokonanie bramy. Kieruje się w głąb hali (kursor kierunkowy w prawym rogu ekranu) i przygląda (lupa) zacienionemu obszarowi w kącie pomiędzy dwiema stertami beczek (mniej więcej w centrum ekranu). Stoi tu spora gaśnica na kółkach, którą młody mężczyzna, posłużywszy się nożem, pozbawia węża.

3 - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Teraz wędruje w prawo i dociera w róg hali, gdzie spod stołu (po prawej) wyciąga pustą flaszkę, zaś ze stojącego przed stołem starego prostownika zabiera kabel z zaciskami - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Teraz wędruje w prawo i dociera w róg hali, gdzie spod stołu (po prawej) wyciąga pustą flaszkę, zaś ze stojącego przed stołem starego prostownika zabiera kabel z zaciskami. Przygląda się też leżącym na stole bateriom. Wreszcie podchodzi do usytuowanego na prawo od stołu zdezelowanego samochodu i konfiskuje malutką amerykańską flagę przyczepioną z lewej strony maski.

4 - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Wędruje ku wyjściu, to znaczy ku wiodącej z hali betonowej drodze (kursor kierunkowy w lewym dolnym rogu ekranu) - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Wędruje ku wyjściu, to znaczy ku wiodącej z hali betonowej drodze (kursor kierunkowy w lewym dolnym rogu ekranu). Stoi na niej pusta beczka po benzynie. Chłopak decyduje się dotoczyć ją pod bramę. Znalazłszy się tam, kieruje się ku lewej wieżyczce strażnika, otwiera przesuwane drzwi i wchodzi do środka. Zabiera stojący w lewym kącie pusty kanister i wychodzi.

5 - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Spod bramy maszeruje w stronę hali - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Spod bramy maszeruje w stronę hali. Jednak nie wchodzi do niej, tylko udaje się ku usytuowanej po lewej stronie drogi szynie (lupa). Przymocowany jest do niej zbiornik z benzyną, któremu wyciąga zatyczkę (z prawej) i w otwór wsadza węża. Do jego drugiej końcówki doczepia flaszkę i po chwili jest już ona napełniona benzyną. Wystarczy wetknąć w nią flagę i koktajl Mołotowa gotów. Teraz chłopak podstawia pod węża pusty kanister i jego również napełnia benzyną.

6 - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
I udaje się do hali, a konkretnie w jej prawy jej róg, ten, w którym stoi stół - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

I udaje się do hali, a konkretnie w jej prawy jej róg, ten, w którym stoi stół. Do leżących na nim baterii przyczepia kable z zaciskami. Postanawia wykorzystać rozgrzane, przewodzące prąd klemy do podpalenia nasączonej benzyną flagi w butelce (użyj butelki na klemach, po czym zabierz ją ze stołu). Z płonącym koktajlem Mołotowa wraca szybko pod główną bramę. Tu najpierw napełnia benzyną z kanistra stojącą pod bramą beczkę, a następnie rzuca w nią butelką (użyj koktajlu Mołotowa na beczce). I droga ucieczki staje otworem...

7 - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry
Na tym sesja się kończy - Poniedziałek, popołudnie | Rozdział 2 - Rany | Overclocked Historia o przemocy - Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry

Na tym sesja się kończy. McNamara wychodzi na korytarz, a tam dostaje smsa od Morettiego (wyjmij PDA i odczytaj wiadomość). Detektyw pisze, że będzie na wyspie i prosi go, by ok. 17tej czekał na niego przed bramą. Chce porozmawiać w cztery oczy. Nasz psychiatra zachodzi jeszcze do kabiny, by pochwalić się nawiązaniem kontaktu z pacjentem spod 5ki i prosić o uwolnienie go z kajdanek. Jednak dr Young nie jest zachwycony tą misją.

Gdy Dave opuszcza kabinę, odbiera telefon od Morettiego zawiadamiającego, że jest już na miejscu. Zatem McNamara wychodzi z budynku i wędruje aż za szpitalną bramę. Tu spotyka się z detektywem. Informuje go o zazębiających się wspomnieniach pacjentów i o swym podejrzeniu, że byli oni przetrzymywani na jakimś wojskowym terenie. Z kolei Moretti ma dla niego inną rewelację. W wyniku przeprowadzonych badań okazało się, że we krwi piątki młodych ludzi poziom testosteronu mocno przekroczył dopuszczalne normy. Detektyw jest ciekaw zdania fachowca na ten temat. Psychiatra potwierdza, że nie jest to możliwe bez chemicznych wspomagaczy. Choć... w wyjątkowych wypadkach takie wskaźniki pojawiają się u żołnierzy poddawanych symulacjom czy biorących udział w prawdziwych walkach. Ale przecież ci młodzi ludzie nie są żołnierzami... W tej sytuacji Moretti zastanawia się, czy dawki testosteronu nie zostały zaaplikowane pacjentom w szpitalu i sugeruje Davidowi, by dyskretnie obserwował doktorka oraz jego asystentkę i raczej trzymał ich z dala od swych podopiecznych. Natomiast McNamara prosi o wybadanie, czy ktoś czasem nie był zainteresowany jego aktami z czasów pracy w armii - jakoś nieswojo czuje się ze świadomością, że Young ma o nim fałszywe wyobrażenie i ciekaw jest, skąd ono się wzięło.