Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BioShock - poradnik do gry

BioShock - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hacking | Podstawy BioShock BioShock poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 lutego 2020

Włamywanie się do urządzeń elektrycznych w grze BioShock polega na przechodzeniu prostej (co nie znaczy łatwej) mini-gierki. Polega ona na doprowadzeniu biegu cieczy od wejścia do wyjścia z obiegu, poprzez przestawianie elementów "rurki" widocznych na planszy. Na tej stronie poradnika szczegółowo opisujemy mini-grę z hakowania i informujemy jakiego rodzaju obiekty można hakować.

Ogólne informacje o hakowaniu

Poziom trudności włamu zależy w dużej mierze od toników, w jakie się wyposażymy. Niektóre potrafią zwolnić bieg cieczy, albo zmniejszyć liczbę "wadliwych" pól. Jeśli nudzi cię zabawa w hacking, możesz zawsze użyć opcji "Wykup" (hacking zakończony sukcesem automatycznie za pewną stawkę pieniężną), bądź też użyć auto-hackera (dość kosztowny przedmiot kupowany w dystrybutorach i znajdowany w różnego rodzaju skrzyniach). Zauważ też, że poziom trudności hacku zmniejsza się, jeśli uprzednio zamrozimy hackowany przedmiot (ciekłym azotem lub Zimowym Uderzeniem).

Hackowany obiekt

Efekt pomyślnego włamania

Wieżyczka

Walczy po twojej stronie, atakując wrogów a ignorując gracza.

Bot

Walczy po twojej stronie, atakując wrogów a ignorując gracza.

Kamera

Gdy zobaczy przeciwnika, wezwie boty by go zaatakowały. Gracza ignoruje.

Sejf

Zostaje otwarty (sejfy są najtrudniejsze do hackowania!).

Zamek

Zostaje otwarty.

Typy obiektów odnajdywanych w mini-grze z hakowania

Ekran hackowania. - Hacking | Podstawy BioShock - BioShock - poradnik do gry
Ekran hackowania.

Opis pól znajdowanych na planszach:

Normalne pole - tego typu elementy przestawiasz, by utworzyć zamknięty obieg - Hacking | Podstawy BioShock - BioShock - poradnik do gry

Normalne pole - tego typu elementy przestawiasz, by utworzyć zamknięty obieg.

Zajęte pole - gdy ciecz wpłynie już do danego fragmentu rury, nie możesz go więcej przestawiać - Hacking | Podstawy BioShock - BioShock - poradnik do gry

Zajęte pole - gdy ciecz wpłynie już do danego fragmentu rury, nie możesz go więcej przestawiać.

Zwarcie - jeśli ciecz dopłynie do tego typu pola, zostaniesz porażony prądem - Hacking | Podstawy BioShock - BioShock - poradnik do gry

Zwarcie - jeśli ciecz dopłynie do tego typu pola, zostaniesz porażony prądem.

Alarm - jeśli ciecz dopłynie do tego typu pola, zostanie wzniesiony alarm bezpieczeństwa - Hacking | Podstawy BioShock - BioShock - poradnik do gry

Alarm - jeśli ciecz dopłynie do tego typu pola, zostanie wzniesiony alarm bezpieczeństwa.

Spowolnienie - takie pole spowalnia bieg cieczy, ułatwiając ci zadanie - Hacking | Podstawy BioShock - BioShock - poradnik do gry

Spowolnienie - takie pole spowalnia bieg cieczy, ułatwiając ci zadanie.

Przyspieszenie - takie pole przyspiesza bieg cieczy, utrudniając włam - Hacking | Podstawy BioShock - BioShock - poradnik do gry

Przyspieszenie - takie pole przyspiesza bieg cieczy, utrudniając włam. Stosuj je tylko w razie konieczności!