Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - GIPATH część 1 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy poradnik Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Budzimy się na starożytnym ołtarzu nie wiedząc kim jesteśmy i nie pamiętając poprzednich wydarzeń. Wyposażeni w lniane ubranie, z rytualnym sztyletem w ręce, musimy odnaleźć ślady cywilizacji.

Nie zdołasz przeżyć samotnie w tym dziwnym i niebezpiecznym świecie - Poradnik do gry - GIPATH część 1 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

01. Odnalezienie ludzi

Nie zdołasz przeżyć samotnie w tym dziwnym i niebezpiecznym świecie. Musisz odnaleźć ludzką osadę.

Opuść ruiny - Jeśli ruiny są jedynym miejscem, dokąd można pójść, powinni mieszkać tu jacyś ludzie, lub przynajmniej mieszkali tu kiedyś. Aby ich znaleźć, przede wszystkim opuść ruiny i dokładnie przeszukaj otaczający je teren.

Idź za uciekającymi ludźmi - Tak, mieszkają tu ludzie! Jednak uciekają jak tylko zobaczą nieznajomego, wychodzącego z ruin... Nie dałbyś rady ich złapać, ale teraz przynajmniej możesz się domyślić gdzie może być ludzka osada. Nie licz jednak na dobrą drogę w dziczy: może się zdarzyć, że będziesz musiał iść wzdłuż rzeki a nawet przekroczyć ją w bród.

Idź do wioski - Wioska leży na wschód od brodu, ale miej się na baczności: w jej pobliżu mogą się czaić niebezpieczne stworzenia.

Wioska jest centralną osadą w Gipath, gdzie możemy dokonywać zakupów, naprawiać i konstruować broń oraz rozmawiać z mieszkańcami otrzymując nowe zadania.

Starzec Erfar chce aby zlikwidować goblińskiego strażnika - Poradnik do gry - GIPATH część 1 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

02. Zabicie goblińskiego strażnika

Starzec Erfar chce aby zlikwidować goblińskiego strażnika. Gobliński wartownik stale obserwuje wioskę i melduje przełożonym o wszelkich aktywnościach. Oznacza to, że ludzie nie mogą wyprowadzić bydła na pastwisko albo wysłać wojsko do walki z Goblinami. Kiedy wartownik zauważy żołnierza, natychmiast ucieknie, więc jedynie ktoś, kto nie przypomina zbrojnego może podejść dość blisko, by zabić goblina. Kiedy wartownik będzie martwy wróć do wioski. Podnóża gór nie są jednak zbyt bezpiecznym miejscem do samotnej wędrówki, szczególnie dla lekkozbrojnych.

  • Znajdź Goblina wartownika - Goblin wartownik obserwuje drogę do Pagórków. Jego posterunek znajduje się w pobliżu wioski.
  • Zabij Goblina wartownika - Musisz go zabić, a następnie wrócić do wioski.

Po wykonaniu misji w Wiosce możemy przyłączyć do drużyny wojownika Khadora Rowdy.

03. Zabicie białego wilka

Starzec Erfar zleca nam zabicie białego wilka. Biały wilk jest silnym i przebiegłym przywódcą stada, które rozszarpuje bydło mieszkańców wioski. Bez swego przywódcy stado nie będzie stanowić już tak dużego zagrożenia.

  • Odszukaj legowisko Białego Wilka - Według Starszego, jama Białego Wilka znajduje się w wąwozie na północny zachód od Podgórza.
  • Odwróć uwagę stada - Niezwykle trudne jest pokonanie Białego Wilka nawet jeden na jednego, a kiedy jeszcze ma za sobą całe stado, graniczy to z niemożliwością. Jednakże mógłbyś spróbować odwrócić uwagę stada przepędzając dziki. Może wilki pognają za nimi, zostawiając na pewien czas swego przywódcę samego.
  • Zabij Białego Wilka - Podczas gdy Biały Wilk pożera łup, mógłbyś się podkraść do niego i wykończyć go jednym ciosem.
  • Weź głowę Białego Wilka - Głowa faktycznie mogłaby posłużyć jako dowód, że wieśniacy mają teraz o jednego wroga mniej.

04. Narzędzia

Rzemieślnik Babur nie może wykonać i nie wykona żadnej pracy, jeśli nie odzyska narzędzi zabranych przez "Wolnych Myśliwych" (nazywa ich zawsze zbójami).

  • Znajdź Herszta rozbójników - Obóz rozbójników, w którym mieszka herszt wraz z żoną, znajduje się pomiędzy dwiema rzekami. Najłatwiej jest się tam dostać przez bród w górze rzeki; uważaj jednak na trujące żaby których jest wiele przy brzegu.
  • Zdobądź dłuto - Trzeba zabrać stalowe dłuto Hersztowi i zwrócić je Rzemieślnikowi Baburowi. Herszt nie jest taki jaki jest bez powodu: jest bardzo mocnym wojownikiem, więc być może rozsądniej byłoby nie wdawać się z nim w otwartą walkę! Lepiej byłoby podkraść się do niego i wykraść mu dłuto z kieszeni.
  • Zdobądź szpikulec - Trzeba zabrać stalowe szydło żonie Herszta i zwrócić je Baburowi. Zważ na me słowa, może wygląda ona niegroźnie, ale w rzeczywistości para się magią i może sprawić nadmierny kłopot. Najlepiej byłoby podkraść się do niej i wykraść jej szydło z kieszeni.

Rozbójnicy pilnujący obozu mają komplet zbroi ze skóry tygrysa, która przez długi czas jest bardzo dobra. Żona herszta bandy ma ponadto run Dodatkowy Efekt. Po wykonaniu tego zadania otrzymujemy dostęp do sklepu z bronią i zbrojami.

05. Ukaranie Goblinów

Kapitan prosi o pomoc w ukaraniu goblinów za co dostaniemy 150 złota. Gobliny często najeżdżają wioskę. Jednak kiedy zginie siedem lub więcej, ich wola walki znacznie osłabnie. Najlepiej znaleźć kilka zabłąkanych goblinów na wschód od bagien w dole rzeki.

06. Zdobądź rzeczy Czerwonogłowego

Rzemieślnik Babur podejrzewa spisek między Erfarem a Rozbójnikami. Podobno jeden ze zbójców, Czerwonogłowy, spotyka się z Orkami i utrzymuje z nimi dobre kontakty. Być może w jego rzeczach znajdziesz coś, co pomoże odkryć kto jeszcze spośród ludzi z wioski zadaje się z orkami?

  • Odnajdź Czerwonogłowego - Czerwonogłowi Rozbójnicy, którzy rozmawiali z Orkami, byli widziani niedaleko obozu Rozbójników, na wschód stąd nad rzeką. Tam odnajdziesz drogę, która zaprowadzi cię do jaskini w górach...
  • Zabij Czerwonogłowego - Zdrajca musi zostać zgładzony.
  • Przeszukaj Czerwonogłowego - Może jest coś godnego uwagi wśród jego szczątków... (Mapa).

07. Szaman i piramida

Rzemieślnik Babur chce aby osłabić mieszkający w Podgórzu klan orków. Za wykonanie misji otrzymujemy 200 złota oraz ciężką zbroję z twardej skóry. Orkowie żyjący u podnóża gór czują się bezpiecznie, bo chroni ich magiczna piramida, kontrolowana przez szamana. Jeśli zabijesz szamana i wyłączysz piramidę, klan stanie się mniej niebezpieczny.

  • Odnajdź Jasnowidza - Jasnowidz stoi pośrodku osady i pilnuje przełącznika. Jeśli spróbujesz z nim walki na swój sposób, Orkowie licznie nadbiegną z każdej strony. Jednakże, możesz spróbować się podczołgać do obozowiska tak, aby nie zobaczyli cię strażnicy.
  • Zabij Jasnowidza - Najlepszym pomysłem będzie podkradnięcie się blisko Jasnowidza i zadanie szybkiego ciosu w plecy. Jasnowidz posiada run Dodatkowy Zasięg.
  • Wyłącz piramidę - Użyj dźwigni aby wyłączyć piramidę.