Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

CANIA część 4 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy poradnik Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Po rozmowie z magiczką Dierą nasze podejrzenia zamieniają się w pewność - CANIA część 4 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

65. Spotkanie z Magiem

Po rozmowie z magiczką Dierą nasze podejrzenia zamieniają się w pewność. Wszystko wskazuje na to, że to Magiczka Diera porwała księżniczkę. To ona jest wrogiem i musi zostać zniszczona.

  • Odnajdź Dierę - Diera jest na drodze albo do, albo z opuszczonych kopalni.
  • Zabij Dierę - Diera zasługuje na śmierć! Znajdziemy przy niej run Maksymalny Efekt.

66. Zdobądź wartościową rzecz dla gubernatora

Karansul kieruje nas do Kapitana, który ma klucz do bram wschodniej kopalni. Od gubernatora Valrasiana musisz dostać klucz do opuszczonej kopalni. W okolicy starych szybów znajdziesz ukryty złoty samorodek.

  • Bramy starych szybów - Po opuszczeniu szybów górniczych przez ludzi, spowodowane pojawieniem się tygrysów śnieżnych, gubernator polecił zablokować rozpadlinę, która wiedzie do szybów. Aby je odnaleźć, wejdź na teren opuszczonych kopalni, przemknij obok zbrojnego obozu na północy i pójdź kawałek na wschód. Parów, prowadzący na południe, jest zablokowany bramami.
  • Otwórz bramy - Do tego zadania będziesz potrzebować specjalnego klucza, który dostaniemy od Kapitana.
  • Odszukanie ukrytego miejsca - Jeden z pracowników powiedział, że podczas ucieczki, ich nadzorcy próbowali zmusić ich do zabrania ostatnich samorodków, znalezionych w szybach, ale oni zbuntowali się i porzucili samorodki. Pewnie nadal leżą gdzieś w południowej części dolin, gdzie były prowadzone prace górnicze.
  • Weź samorodek - Skrzynia i wózek nie znajdują się tu bez powodu: prawdopodobnie zostały pozostawione przez pracowników podczas ucieczki. Powinieneś dobrze się im przyjrzeć i zabrać samorodek.
  • Pozostałości poszukiwacza złota - Najwyraźniej ktoś drogo zapłacił za próby zdobycia pozostawionych skarbów! Znajdziemy klucz Ochrona przed Błyskawicami.
  • Przeszukaj zwłoki - Może znajdziesz coś, z czego zrobisz większy pożytek niż on.

67. Opuszczone kopalnie

Po pokazaniu gubernatorowi złotego samorodka daje nam klucz do opuszczonej kopalni. Diera ukryła porwaną dziewczynkę w opuszczonej kopalni. Aby tam wejść, będziesz potrzebować klucza.

  1. Dostań się do kopalń - Opuszczone kopalnie są położone w północnej części terenu, po drugiej stronie jeziora. Przejście jest zablokowane przez bramy. Aby do nich dotrzeć, obejdź jezioro od wschodu, przejdź przez most i udaj się na północ.
  2. Otwórz bramy - Aby otworzyć bramy do kopalni, użyj gubernatorskiego klucza. Ostrożnie: wejścia do kopalni są chronione przez najemników opłacanych i wyposażanych przez Dierę.
  3. Znajdź wejście do kopalni 1 - Ta kopalnia jest najbliżej bram i najłatwiej do niej wejść. Jednakże, jeśli wybierzesz to wejście, będziesz najdłużej podróżować przez katakumby.
  4. Znajdź wejście do kopalni 2 - To jest położone na zachód od wejścia do kopalni 1. Jeśli z niego skorzystasz, twoja podziemna wędrówka będzie poniekąd krótsza.
  5. Znajdź wejście do kopalni 3 - To jest najbardziej na zachód wysunięta kopalnia i zarazem najtrudniej do niej dotrzeć. Jednakże, jeśli skorzystasz z tego wejścia, twoja wędrówka przez katakumby będzie łatwiejsza, choć te nigdy nie są naprawdę bezpieczne!
  6. Wejdź do kopalni - Aby kontynuować poszukiwania Księżniczki, wejdź do kopalni i rozejrzyj się po katakumbach.

Do kopalni możemy się dostać tylko jednym wejściem.

Dziewczyna jest ukryta gdzieś głęboko w katakumbach - CANIA część 4 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

68. Odnalezienie księżniczki

Dziewczyna jest ukryta gdzieś głęboko w katakumbach. Musisz ją odnaleźć i uratować. Pamiętaj, że blisko wejścia jaskini znajdują się posterunki obsadzone najemnikami na usługach Diery, a w głębinach żyją Panowie Podziemia - magiczne istoty pałające nienawiścią do wszystkiego, co pochodzi z powierzchni.

  • Znajdź byłe miejsce kaźni - W północno-zachodniej części katakumb jest miejsce, które służyło kiedyś jako miejsce kaźni dla niepokornych górników. Może to tam jest przetrzymywana dziewczyna?
  • Odszukaj Dowódcę najemników - Dowódca najemników Magini Diery jest w podziemnym obozie. Może ma on coś, co pomoże ci wypełnić zadanie?
  • Weź rzeczy dowódcy - Jeśli jest coś, co może ci pomóc odnaleźć dziewczynę, będzie to miał Dowódca. W skrzyniach znajdziemy 25000 złota.
  • Znajdź Północną dźwignię - Droga do północno-wschodniej części katakumb jest zablokowana wrotami, kontrolowanymi za pomocą dźwigni. Aby ją odnaleźć, idź na wschód od byłego miejsca kaźni.
  • Przesuń Północną dźwignię - Aby przesunąć "Północną" dźwignię, użyj klucza, który miał Dowódca najemników.
  • Udaj się do północno-wschodniej części katakumb - W byłym miejscu kaźni nie było żadnej dziewczyny. Może udało jej się uciec, a teraz kryje się głęboko w katakumbach. Podziemne korytarze prowadzą na wschód od tamtego miejsca; powinieneś kontynuować swoje zadanie w północno-wschodniej części podziemnego labiryntu. Istnieją dwie drogi, aby się tam dostać. Pierwsza z nich jest bezpośrednia, ale problemem są zamknięte drzwi. Druga droga to północny korytarz. Nie jest to jakaś bariera nie do pokonania, lecz to o wiele niebezpieczniejsze.
  • Znajdź Południowo-Wschodnią dźwignię - Wrota, które otwierają drogę do południowo-wschodniej części katakumb, są kontrolowane za pomocą "Południowo-Wschodniej" dźwigni, umieszczonej w północno-wschodniej części labiryntu, za jedną z bram. Możesz tam dojść drogą okrężną.
  • Przesuń Południowo-Wschodnią dźwignię - Kiedy "Południowo-Wschodnia" dźwignia zostanie włączona, droga do południowo-wschodniej części katakumb zostanie otwarta.
  • Udaj się do południowo-wschodniej części katakumb - Prawdopodobnie dziewczynie udało się dotrzeć nawet dalej, więc rozejrzyj się za nią w południowo-wschodniej części podziemnego labiryntu. Ale bądź ostrożny: możesz napotkać tam Robalogłowych - inteligentne stworzenia, nienawidzące wszystkich mieszkańców na powierzchni oraz umiejące posługiwać się magią.
  • Znajdź Południową dźwignię - Ta dźwignia znajduje się w południowej części katakumb.
  • Przesuń Południową dźwignię - Widocznie nie ma nic w pobliżu dźwigni, co mogłoby być przez nią kontrolowane. Jednakże, jest ona tutaj z jakiejś przyczyny: może otwiera przejścia w innych częściach katakumb.
  • Bingo! - Po przesunięciu "Południowej" dźwigni otworzyło się przejście i czeka na ciebie tam coś wcale nie bezużytecznego...
  • Podnieś znalezisko - Cokolwiek to nie jest, będzie się czuło lepiej w rękach znalazcy niż w jaskini. Zabierzemy trzy średnie mikstury lecznicze.
  • Znajdź Północno-Wschodnią dźwignię - Widocznie nie ma nic w pobliżu dźwigni, co mogłoby być przez nią kontrolowane. Jednakże, jest ona tutaj z jakiejś przyczyny...
  • Przesuń Północno-Wschodnią dźwignię - Może otwiera przejścia w innych częściach katakumb.
  • Tak! (Północno-Wschodnia dźwignia) - Po przesunięciu "Północno-Wschodniej" dźwigni otworzyło się przejście i czeka na ciebie tam coś wcale nie bezużytecznego...
  • Podnieś znalezisko - Cokolwiek to nie jest, będzie się czuło lepiej w rękach znalazcy niż w jaskini. Znajdziemy run Maksymalny Efekt.
  • Odszukaj drzwi - Jeśli to tu ukrywa się dziewczyna, musi znajdować się za jednymi z drzwi, blokujących przejścia.
  • Otwórz drzwi - Aby dowiedzieć się czy jest tutaj dziewczyna, musisz otworzyć drzwi. Nie potrzebujesz do tego klucza.
  • Wejdź do kryjówki - Dziewczyna jest tutaj!

Po rozmowie z dziewczyną przenosimy się ponownie do Katakumb Wielkiego Maga w Gipath, który wysyła nas na trzecią wyspę Khadagan.