Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Mythology: The Titans - poradnik do gry

Age of Mythology: The Titans - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Scenariusz 1 - A Lost People | Kampania | Age of Mythology The Titans poradnik Age of Mythology: The Titans

Ostatnia aktualizacja: 23 października 2019

Scenariusz 1 - A Lost People

Na mapie nie znajdują się relikty - Scenariusz 1 - A Lost People | Kampania | Age of Mythology The Titans - Age of Mythology: The Titans - poradnik do gry
Na mapie nie znajdują się relikty

Rozpoczynasz kampanię w nietypowym dla Atlantów miejscu. Po kataklizmie, który zniszczył ich rodzimą wyspę, znaleźli schronienie na terenach Skandynawii. Okazuje się jednak, że ziemie te są zamieszkane przez liczne plemiona wrogo nastawionych barbarzyńców oraz brakuje surowców. Do tego panuje tu srogi klimat, a zwierzęta hodowlane narażone są na ciągłe ataki dzikich zwierząt. Jakby tego było mało, ludzie tracą morale i wiarę w bogów. Jest jednak iskierka nadziei. Krios opowiada o śnie, w którym bogowie kazali mu odnaleźć przejście prowadzące do innej krainy.

  • Zbuduj armię składającą się z conajmniej pięciu Murmillo.
  • Odnajdź Niebiańskie Przejście (Sky Passage).
  • Pokonaj barbarzyńców strzegących Niebiańskiego Przejścia (Sky Passage).
  • Przeprowadź pięciu robotników przez Niebiańskie Przejście (Sky Passage).
Atlanci poszukujący nowego domu... - Scenariusz 1 - A Lost People | Kampania | Age of Mythology The Titans - Age of Mythology: The Titans - poradnik do gry
Atlanci poszukujący nowego domu...

Rozpoczynasz rozgrywkę posiadając już kilka budynków, w tym baraki wojskowe. Co prawda od początku masz do dyspozycji dwie wieże strażnicze i ośmiu niszczycieli (Heavy Destroyer), ale do efektywnej obrony to nie wystarczy. Rozejrzyj się po okolicy. Z dostępnością surowców nie jest na razie źle, zwłaszcza jeśli chodzi o złoto i pożywienie. Dość szybko zacznie brakować drewna i trzeba będzie coraz dalej wysyłać drwali na wyrąb drzew. Na szczęście podstawowa jednostka Atlantów - Murmillo, nie wymaga drewna. Najpierw zwerbuj pięciu Murmillo w barakach i rozstaw ich w pobliżu wieżyczek, żeby uszczelnić obronę. Wybij panoszące się w okolicy wilki, bo mogą atakować osadników. W sumie pozostaw w mieście na straży 5-10 Murmillo. Do eksploracji terenu przydadzą się łucznicy, ale wymagają drewna. Masz dwie możliwości: 1. pięciu Murmillo oraz pięciu Arcus 2. dziesięciu Murmillo. Udoskonaleni łucznicy (Arcus) są warci swej ceny, więc warto w nich inwestować. Wyślij oddział do punktu wskazanego na mapie. Nie musisz niszczyć wioski barbarzyńców znajdującej się po drodze, wystarczy starać się ją ominąć. W pobliżu Niebiańskiego Przejścia napotkasz konkretny opór. Do zniszczenia murów wykorzystaj Fire Siphon lub Heavy Destroyer (masz ich od początku misji). Przeciwnik będzie atakował głównie ciężko uzbrojonymi miotaczami toporów (Heavy Throwing Axeman), więc w tym miejscu nie obędziesz się bez łuczników. Postaraj się szybko zniszczyć budynki przeciwnika, co uniemożliwi mu werbunek nowych jednostek. Po oczyszczeniu terenu wyślij grupę pięciu osadników do nowej krainy, gdzie rozpoczną budowę nowej siedziby Atlantów.

Tajemnicze Niebiańskie Przejście - Scenariusz 1 - A Lost People | Kampania | Age of Mythology The Titans - Age of Mythology: The Titans - poradnik do gry
Tajemnicze Niebiańskie Przejście