Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

"Mont-Saint-Michel" - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege poradnik Onimusha 3: Demon Siege

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Filmik przenosi nas w okolice zamku Mount-Saint-Michel. Po krótkiej naradzie Michelle uzbrojona w potężny karabin zostaje z Henri'm, a Samanosuke rusza na poszukiwanie Time Folder.

Czas już na finał - Mont-Saint-Michel - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Czas już na finał...

Ekipa powitalna czeka, co oznacza, że gospodarz dobrze przygotował się na przyjęcie gości. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Ekipa powitalna czeka, co oznacza, że gospodarz dobrze przygotował się na przyjęcie gości.
Zaułek, niby nic szczególnego, ale - Mont-Saint-Michel - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Zaułek, niby nic szczególnego, ale...

Ciekawy ornament. Taki zamek nie chroniłby dostępu do niczego - tak myślę! - Mont-Saint-Michel - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Ciekawy ornament. Taki zamek nie chroniłby dostępu do niczego - tak myślę!

Samanosuke wchodzi na teren zamku. Przy wejściu widzimy nieaktywny Time Folder oraz save, w głębi uliczki zaś przyczajonych przed drzwiami do zamku strażników. Ci przedstawiciele Lorda Nobunagi są zdecydowanie silniejsi. Po lewej, koło hotelu jest malutki zaułek z bramą wyposażoną w zdobiony zamek. Warto zapamiętać to miejsce i w wypadku znalezienia nietypowego klucza po prostu tu wrócić. Pokonujemy wartę i przywołanych wojowników i na tym kończy się możliwość naszego działania. Potrzebujemy wsparcia Jacques'a. W tym celu udajemy się do Time Folder i UWAGA! - poniżej umieściłem ilustrację sposobu korzystania z tej maszyny! Okazało się, bowiem, że w tak newralgicznym punkcie gry trafił się jej bug i to wielki jak stodoła. Na ilustracji [1] w pozycji normalnej - stojąc twarzą do TIME FOLDER - nie ma się najmniejszej możliwości jej uruchomienia! Natomiast, gdy stoimy tak, jak na ilustracji [2] Time Folder jest aktywny! Pamiętajcie o tym!

Ilustracja [1] - Mont-Saint-Michel - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Ilustracja [1]

Ilustracja [2] - Mont-Saint-Michel - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry

Ilustracja [2]

Wracamy do gry. Uruchamiamy Time Folder i jesteśmy z Jacques'em. Wysiadamy z pociągu i Jacques rozpoznaje zamek Mont-Saint-Michel.

W sekundę później - następna niespodzianka - na placu przed wrotami do zamku spotykamy dawno niewidzianego Heihachi'ego. Krótka walka i pojawia się nowy uczestnik tego spotkania. Półkobieta-półpotwór spływa z murów zamku i poleca Heihachi'emu zabicie Jacques'a. Ten jednakże odmawia i lekceważąc nowoprzybyłą, odchodzi. Dama (?) także znika, tylko mam przeczucie, że nie na dobre.

Znowu się spotykamy! - Mont-Saint-Michel - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Znowu się spotykamy!
Pani Nobunaga. Dość egzotyczny typ urody. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Pani Nobunaga. Dość egzotyczny typ urody.
Ciekawe, dokąd prowadzą te niebieskie drzwi? - Mont-Saint-Michel - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Ciekawe, dokąd prowadzą te niebieskie drzwi?
Trójkątna dziurka od klucza?! Ciekawe. - Mont-Saint-Michel - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege - Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
Trójkątna dziurka od klucza?! Ciekawe.

Samotny Jacques rozpoczyna eksplorację terenu. Przez dziurkę od klucza widzimy uwięzionych ludzi. Drzwi zamknięte na głucho, więc musimy poszukać innej drogi. Celem jest znalezienie brakujących ogniw tej układanki. Pojawiają się gargoyle, z których jeden przenosi Firefly. Likwidujemy wszystkich przeciwników, dzięki czemu uwolniony Firefly spełnia swoje zadanie, pomagając Jacques'owi dostać się na półkę przed drzwiami na murach zamkowych. Wchodzimy do środka i od razu wpadamy na szkatułkę, a w niej leży mapa M-Saint-Michel. Dalej jest w miarę spokojnie. Znajdujemy się na dziedzińcu. W centralnej jego części stoi studnia z magiczną wodą many - uzupełniamy jej zapasy. Dodatkowo, zauważamy szkatułkę, lecz nie mamy do niej w tej chwili żadnego dostępu. Ale zaraz, zaraz... dookoła są pochodnie, z których żadna się nie pali! Zapalamy je wszystkie szybko i sprawnie na tyle, aby płonęły jednocześnie i wskakujemy do wnęki z szkatułką. W niej jest Main Gate Key. Teraz jeszcze trzeba umiejętnie się stąd wycofać. Zapalamy pochodnię przed sobą w momencie, gdy "kolczasta" bramka jest u samej góry. Celne trafienie z tą czynnością w tempo, zatrzymuje bramkę na dobre.