Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Microsoft Train Simulator - poradnik do gry

Microsoft Train Simulator - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Westboma River View In the Spring | Hisatsu Line | Microsoft Train Simulator poradnik Microsoft Train Simulator

Ostatnia aktualizacja: 23 października 2019

Westboma River View In the Spring

1 - Westboma River View In the Spring | Hisatsu Line | Microsoft Train Simulator - Microsoft Train Simulator - poradnik do gry
Zaczynasz w nocy 4 kilometry od Watari, więc szybko włącz światła i się rozpędź - Westboma River View In the Spring | Hisatsu Line | Microsoft Train Simulator - Microsoft Train Simulator - poradnik do gry

Zaczynasz w nocy 4 kilometry od Watari, więc szybko włącz światła i się rozpędź. Jadąc 75 km/h, spokojnie zdążysz na właściwą godzinę (20:24:21). Po wejściu pasażerów do pociągu rusz dalej. Po 8 minutach bezproblemowej jazdy zawitasz do Naragutchi. Po odjeździe z peronu nie rozpędzaj się, bo za 42 słupkiem będziesz musiał zatrzymać maszynę przed nie działającą sygnalizacją. Kiedy już staniesz, poproś o zezwolenie na dalszą jazdę ('TAB'). Po usłyszeniu "Permision granted" rusz dalej, nie przekraczając 25 km/h. Dopiero po minięciu sygnalizacji z zielonym światłem zwiększ prędkość (maks 85 km/h). Do następnej stacji (Kyusendo) nie napotkasz żadnych ograniczeń. Po wejściu/wyjściu pasażerów odczekaj na sygnał i wpraw pociąg w ruch. W drodze do Yoshio jedynym utrudnieniem będzie odcinek od 28 do 27 sm. Obowiązuje na nim ograniczenie do 25 km/h (jak zwykle zacznij wytracać prędkość dużo wcześniej). Po postoju zacznij jechać maks 25 km/h. Od 25 sm znów obowiązuje ograniczenie, które trwa do 22 słupka. W tej strefie znajduje się stacja Kaiji, na której musisz się zatrzymać. Za nią jeszcze chwilę jedź z limitem aż do zielonej flagi. Do kolejnych miast dojedziesz bez żadnych problemów. Trzymając się 65-70 km/h, powinieneś przyjeżdżać planowo na perony. Jedyna niespodzianka czeka Cię przed ostatnią stacją. Za 3 sm będziesz musiał stanąć i poprosić o zezwolenie ('TAB'). Po uzyskaniu go dojedź do Yatsushiro i wypuść ludzi. Zadanie dobiegnie końca.