Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Microsoft Train Simulator - poradnik do gry

Microsoft Train Simulator - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Shinjuku to Machina in the Winter | Tokio - Hakone | Microsoft Train Simulator poradnik Microsoft Train Simulator

Ostatnia aktualizacja: 23 października 2019

Shinjuku to Machina in the Winter

1 - Shinjuku to Machina in the Winter | Tokio - Hakone | Microsoft Train Simulator - Microsoft Train Simulator - poradnik do gry
Jak szybko zauważysz, w lokomotywie oznaczonej numerem 7000 hamujesz i przyśpieszasz za pomocą Combined Power Handle (odpowiadają za to te same klawisze, co za Throttle w innych maszynach) - Shinjuku to Machina in the Winter | Tokio - Hakone | Microsoft Train Simulator - Microsoft Train Simulator - poradnik do gry

Jak szybko zauważysz, w lokomotywie oznaczonej numerem 7000 hamujesz i przyśpieszasz za pomocą Combined Power Handle (odpowiadają za to te same klawisze, co za Throttle w innych maszynach). Aby zahamować, przesuwasz dźwignię w górę, a żeby przyśpieszyć - w dół. Wiesz już jak jechać, więc rusz do przodu i rozpędź się do 40 km/h. Chwilę po przejechaniu pierwszej sygnalizacji znów zwiększ prędkość do 70 km/h. Za drugim słupkiem milowym zwolnij do 45 km/h, a przed 3 sm ponownie przyśpiesz do poprzedniej wartości. Za kolejnym słupkiem zredukuj prędkość do 45 km/h. Około pół minuty później osiągnij 60 km/h, a po kolejnych 30 sekundach 70 km/h. Przed 5 sm rozpędź się do 90 km/h. Dopiero za 11 sm zwolnij do 75. Po minięciu 13 słupka zwiększ prędkość do granic limitu trasy (105-110 km/h). Między 19-20 sm zaczniesz zjeżdżać z górki (skorzystaj z hamulców), a między 22-23 sm - pod górę, przez co Throttle będziesz musiał ustawić na 75-100%. Zwalniać zacznij za 27 sm, a chwilę potem zatrzymaj się w Machia i pozwól wysiąść pasażerom.