Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pizza Connection 2 - poradnik do gry

Pizza Connection 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magazyn, Personel, Wyposażenie | Pizza Connection 2 poradnik Pizza Connection 2

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Magazyn i zaplecze

Teraz czas na postawienie magazynu, dzięki któremu będziesz zaopatrywać swoją/e restauracje. Tak jak w przypadku restauracji, można go albo wynająć albo wykupić miejsce i samemu postawić; ta druga opcja jest oczywiście znacznie droższa. Gdzie go postawić? Logicznie byłoby gdyby był jak najbliżej twojego lokalu, prawda? No cóż, w tej grze nie ma to większego znaczenia. Możesz równie dobrze postawić magazyn na drugim końcu miasta. Twoi chłopcy od dostawy i tak sobie poradzą. Wsiadają na rower i dzięki wynalazkowi pt. metro, są w stanie szybko dowieźć to, co jest ci akurat potrzebne.

Mając trochę gotówki warto przeznaczyć ją na rozbudowę twojego magazynu. Dużo to nie kosztuje, a znacznie zwiększa się czas przechowywania składników bez większej straty ich jakości. Jeśli masz największy, trzeci poziom magazynu, możesz zaopatrywać kilka swoich lokali naraz. Zmniejsza się także koszt transportu. Same plusy.

Po wybraniu lokalizacji na magazyn, czas na wybranie firmy dostarczającej potrzebne ci składniki do magazynu. W każdym mieście jest ich zazwyczaj około sześciu. Jeśli borykasz się z kłopotami na tle finansowym radzę zaopatrywać się u średniaka. Nigdy nie wybieraj firmy najsłabszej, bo jakość dostarczanego towaru jest w opłakanym stanie i zazwyczaj nadaje się do wywalenia.

Personel

Restauracja i zaplecze jest. Brakuje tylko personelu. Jeśli chcesz zatrudnić personel, najłatwiej to zrobić z ekranu restauracji (alternatywa, to naciśnięcie na budynek administracji w mieście - na mapce jest to znaczek na białym tle). Na początek potrzebujesz przynajmniej jednego kucharza, dwóch kelnerów i dwóch chłopców od dostaw. Przeanalizuj budynki w twoim zasięgu, a następnie ustal godziny pracy w odpowiedniej porze (w której okoliczni mieszkańcy/przechodnie pojawiają się najczęściej). Jeśli masz już kwaterę główną drugiego poziomu, możesz szkolić swój personel. Jest to bardzo przydatna opcja, gdyż zatrudniani ludzie zazwyczaj mają słabe umiejętności. Dobrze jest wyszkolić ich najpierw w szybkości obsługi tudzież gotowania, a dopiero później poprawiać jakość. Gdy rozbudujecie swoją kwaterę do trzeciego poziomu, udostępniona zostanie opcja zatrudniania menadżera lokalu. Taki menadżer to prawdziwe zbawienie, gdy na głowie masz parę restauracji i zatrudniasz ponad 100 ludzi! Mając menadżera w restauracji, możesz ustawić automatyczne zatrudnianie personelu oraz automatycznie ustalane ceny w menu. Naprawdę bardzo przydatna opcja, tym bardziej, że komputerowi menadżerowie radzą sobie świetnie i nieraz podniosą prestiż twojej firmy oraz zarobią dużo pieniędzy.

Wyposażenie

Zostają meble. Na początku, z braku pieniędzy, nie da się umeblować lokalu w jakiś piękny, ekstrawagancki sposób. Najlepiej: jak najtańszym nakładem (ale bez przesady) i jak najwięcej (nie zapomnij o kuchenkach!) Później, gdy będziesz miał kwaterę główną, będziesz mógł zatrudnić dekoratora wnętrz, który automatycznie, w mgnieniu oka, zrobi z obdrapanej rudery, piękny salon. Bardzo przydatna opcja, aczkolwiek, po pewnym czasie spostrzeżecie, iż dekorator nie ma zbyt wielu pomysłów na ciekawe urządzenie lokalu.

Moje gratulacje! Właśnie rozpocząłeś swój pierwszy biznes.

Jednak to dopiero początek. Teraz musisz wykazać się sprytem i żyłką menedżerską. Jak zwabić więcej klientów? Jest parę sposobów.