Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myst - poradnik do gry

Myst - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

STONESHIP AGE cz.3 | Myst poradnik Myst

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

W dolnej szufladzie komody znajdziesz czerwoną stronę. - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
W dolnej szufladzie komody znajdziesz czerwoną stronę.

 

A teraz udaj się do drugiego tunelu. Przedtem nie zaszkodzi naładować ponownie baterii. Zejdź na dół. - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
A teraz udaj się do drugiego tunelu. Przedtem nie zaszkodzi naładować ponownie baterii. Zejdź na dół.

 

To pokój Achenara. Na łóżku zauważysz niebieską stronę. - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
To pokój Achenara. Na łóżku zauważysz niebieską stronę.

 

W jednej z szuflad znajdziesz połowę jakiejś notatki. Zanotuj jej treść. - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
W jednej z szuflad znajdziesz połowę jakiejś notatki. Zanotuj jej treść.

 

Czas odnaleźć księgę Myst. Zapewne znajduje się w pomieszczeniu na statku, tylko, jak tam włączyć światło. Wróć do pierwszego tunelu, prowadzącego do sypialni Sirrusa. Schodząc w dół, gdy będziesz mieć taki widok, kliknij na ścianie po lewej stronie, - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Czas odnaleźć księgę Myst. Zapewne znajduje się w pomieszczeniu na statku, tylko, jak tam włączyć światło. Wróć do pierwszego tunelu, prowadzącego do sypialni Sirrusa. Schodząc w dół, gdy będziesz mieć taki widok, kliknij na ścianie po lewej stronie,

 

a otworzy się sekretne przejście. - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
a otworzy się sekretne przejście.

 

Dojdziesz do kompasu - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry

Dojdziesz do kompasu. Mhhm, 32 przyciski... Który wybrać?

 

Wyjdź z tunelu i udaj się do teleskopu. Popatrz przez niego i przesuwaj go powoli na kolejne stopnie. Na 135 stopniach zauważysz migający punkt. - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Wyjdź z tunelu i udaj się do teleskopu. Popatrz przez niego i przesuwaj go powoli na kolejne stopnie. Na 135 stopniach zauważysz migający punkt.

 

Wróć do kompasu. Pamiętaj o naładowaniu przedtem baterii. Teraz trochę matematyki :-). 360 stopni podzielmy przez 32 przyciski, a otrzymamy liczbę 11,25. Każdy przycisk to 11,25 stopni, a zatem aby uzyskać 135 stopni, musisz nacisnąć 12 przycisk. - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Wróć do kompasu. Pamiętaj o naładowaniu przedtem baterii. Teraz trochę matematyki :-). 360 stopni podzielmy przez 32 przyciski, a otrzymamy liczbę 11,25. Każdy przycisk to 11,25 stopni, a zatem aby uzyskać 135 stopni, musisz nacisnąć 12 przycisk.

 

Jeśli się pomylisz, światło zgaśnie - wówczas wróć do generatora, naładuj baterie i spróbuj ponownie. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, przed Tobą pojawi się światło. - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Jeśli się pomylisz, światło zgaśnie - wówczas wróć do generatora, naładuj baterie i spróbuj ponownie. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, przed Tobą pojawi się światło.

 

Teraz skieruj się do pomp, naciśnij pierwszy przycisk z lewej i wejdź na statek. - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Teraz skieruj się do pomp, naciśnij pierwszy przycisk z lewej i wejdź na statek.

 

Otwórz drzwi i zejdź na sam dół. Kliknij na stolik, a pojawi się księga Myst. - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Otwórz drzwi i zejdź na sam dół. Kliknij na stolik, a pojawi się księga Myst.

 

W bibliotece oczywiście włóż przyniesioną ze sobą stronę w księgę odpowiedniego koloru i wysłuchaj jej mieszkańca. - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
W bibliotece oczywiście włóż przyniesioną ze sobą stronę w księgę odpowiedniego koloru i wysłuchaj jej "mieszkańca".
Po czym wróć do Stoneship Age po kartkę drugiego koloru. - STONESHIP AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Po czym wróć do Stoneship Age po kartkę drugiego koloru.