Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myst - poradnik do gry

Myst - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

MECHANICAL AGE cz.3 | Myst poradnik Myst

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Podejdź do mechanizmu i pociągnij dwa razy za dźwignię, aż symbol po lewej stronie stanie się czerwony. - MECHANICAL AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Podejdź do mechanizmu i pociągnij dwa razy za dźwignię, aż symbol po lewej stronie stanie się czerwony.

 

Teraz wróć do góry, naciśnij czerwony przycisk i skieruj się do windy, znajdującej się naprzeciwko. Naciśnij przycisk do góry. - MECHANICAL AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Teraz wróć do góry, naciśnij czerwony przycisk i skieruj się do windy, znajdującej się naprzeciwko. Naciśnij przycisk "do góry".

 

Wysiądź z windy i rozejrzyj się dookoła - MECHANICAL AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry

Wysiądź z windy i rozejrzyj się dookoła. Mhhm, dziwne... Niczego ciekawego nie widać.

 

Ale zaraz, kliknij na symbolu trójkąta, znajdującym się na windzie. Ooo, tak wysoko nie sięgniemy, zatem należy obniżyć windę. - MECHANICAL AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Ale zaraz, kliknij na symbolu trójkąta, znajdującym się na windzie. Ooo, tak wysoko nie sięgniemy, zatem należy obniżyć windę.

 

Wejdź do windy, naciśnij na środkowy przycisk, po czym szybko z niej wysiądź. - MECHANICAL AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Wejdź do windy, naciśnij na środkowy przycisk, po czym szybko z niej wysiądź.

 

Winda zjedzie pół piętra, a Twoim oczom ukaże się znajomy panel kontrolny. No to do dzieła, teraz należy obrócić fortecę, tak aby dostać się do dwóch wysepek. Pamiętaj, że najpierw używasz lewej dźwigni, potem prawej, wówczas opuszczasz lewą i słyszysz dźwięk. Jeśli już nie pamiętasz, jak dźwięk odpowiada danemu kierunkowi, zawsze możesz wrócić do pokoju Achenara i skorzystać z jego symulatora. Obróć fortecę najpierw w kierunku pierwszej wysepki. - MECHANICAL AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Winda zjedzie pół piętra, a Twoim oczom ukaże się znajomy panel kontrolny. No to do dzieła, teraz należy obrócić fortecę, tak aby dostać się do dwóch wysepek. Pamiętaj, że najpierw używasz lewej dźwigni, potem prawej, wówczas opuszczasz lewą i słyszysz dźwięk. Jeśli już nie pamiętasz, jak dźwięk odpowiada danemu kierunkowi, zawsze możesz wrócić do pokoju Achenara i skorzystać z jego symulatora. Obróć fortecę najpierw w kierunku pierwszej wysepki.

 

Zjedź na dół windą. Wyjdź na zewnątrz i skieruj się na wysepkę. - MECHANICAL AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Zjedź na dół windą. Wyjdź na zewnątrz i skieruj się na wysepkę.

 

Na piedestale znajdziesz dwa symbole - zapamiętaj je. - MECHANICAL AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Na piedestale znajdziesz dwa symbole - zapamiętaj je.

 

Następnie wróć do fortecy, pojedź na górę, wykonaj ten sam manewr z opuszczeniem windy o pół pietra i przesuń fortecę w kierunku drugiej wysepki. - MECHANICAL AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Następnie wróć do fortecy, pojedź na górę, wykonaj ten sam manewr z opuszczeniem windy o pół pietra i przesuń fortecę w kierunku drugiej wysepki.

 

Na niej znajdziesz kolejne dwa symbole - oczywiście, zapamiętaj je. - MECHANICAL AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Na niej znajdziesz kolejne dwa symbole - oczywiście, zapamiętaj je.

 

Ponownie obróć fortecę, tym razem do pierwotnego ułożenia i skieruj się do tego panelu. Ustaw odpowiednie symbole w odpowiedniej kolejności, naciśnij czerwony przycisk, a po prawej stronie pojawi się zejście do księgi Myst. - MECHANICAL AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Ponownie obróć fortecę, tym razem do pierwotnego ułożenia i skieruj się do tego panelu. Ustaw odpowiednie symbole w odpowiedniej kolejności, naciśnij czerwony przycisk, a po prawej stronie pojawi się zejście do księgi Myst.
Nie zapomnij zabrać ze sobą którejś z kolorowych stron. Gdy znajdziesz się z powrotem w bibliotece, już standardowo, włóż przyniesioną stronę w stosowną książkę i wysłuchaj syna Atrusa. Teraz możesz wrócić po stronę dla drugiego z braci. Wszystko masz ustawione, wystarczy tylko pójść, zabrać kartkę i wrócić. - MECHANICAL AGE cz.3 | Myst - Myst - poradnik do gry
Nie zapomnij zabrać ze sobą którejś z kolorowych stron. Gdy znajdziesz się z powrotem w bibliotece, już standardowo, włóż przyniesioną stronę w stosowną książkę i wysłuchaj syna Atrusa. Teraz możesz wrócić po stronę dla drugiego z braci. Wszystko masz ustawione, wystarczy tylko pójść, zabrać kartkę i wrócić.