Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Broń | Broń i ekwipunek | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla poradnik Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Light weapons - lekka broń

Noże (angielski, niemiecki)

Majchry to jedna z podstawowych broni. Dawaj je do ładownic (pouches) każdego z twoich komandosów (po jednym), dzięki nim będą mogli po cichu rozprawić się ze "stacjonarnym" (tzn. nie poruszającym się) przeciwnikiem. Do Fryców przechadzających się tam i z powrotem nawet nie podchodź z majchrem, nie będziesz ich w stanie po cichu zajść od tyłu (zbyt wolno się poruszasz) chyba, że robią przystanki, wtedy możesz zaatakować. Ostatecznie możesz dobiec do idącego przeciwnika od tylu i dźgnąć go ale wówczas wybieraj oponentów uzbrojonych w karabin - z reguły Fryc zdąży się obrócić i wystrzelić do Ciebie zanim go "pochlastasz" więc lepiej aby nie miał peemu ;-). Wyjątkowo możesz nie dawać noży komandosom uzbrojonym w wytłumioną broń. Czasami przy zabitych Niemiaszkach znajdziesz niemieckie noże - zabieraj je ze sobą, mogą się bardzo przydać jako element wyposażenia "przebierańców", którzy potem będą nimi wykańczać po cichu Fryców (Niemcy nie mają wytłumionej broni palnej poza jednym pistolecikiem, który znajdziesz sporadycznie).

Pistolety/Rewolwery (Colt 1911, Parabellum (w tym wytłumiony)/Enfield .38)

Generalnie tą broń możesz sobie darować, jest mało użyteczna. Wyjątkowo możesz wsunąć jedną "klamkę" (do obrony osobistej) w ładownicę komandosowi, który wziął karabin o małej szybkostrzelności np. jakąś "snajperkę" albo rkm (ręczny karabin maszynowy), z którego może strzelać tylko w pozycji leżącej (np. Bren). Poruszając się z tym ostatnim jest bezbronny, powinien więc mieć jakiegoś "gnata" do obrony kiedy zostanie zaskoczony nagłym pojawieniem się wroga w odległości kilku metrów od siebie. Pistolety w tej grze nie zacinają się (podobnie jak inna broń) więc nie ma różnicy czy weźmiesz pistolet czy rewolwer (pistolet musiałbyś przeładować w celu usunięcia feralnego niewypału, rewolwer jest "szybszy", wystarczy ponownie nacisnąć spust ale z braku zacięć ta różnica między nimi nie istnieje jak wspominałem). Wyjątkowo polecam (zamiast noża) niemieckiego Lugera (pistolet) z tłumikiem dźwięku - niezastąpiony szczególnie dla twojego strzelca wyborowego w sytuacji kiedy przemieszczając się na dogodną pozycję na drodze stanie mu jakiś niemiecki maruder, którego trzeba po cichu usunąć.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie