Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Misja "Deadfish" (4) | Operacja Ammobox | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla poradnik Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Teraz ruszaj dalej, na południe, w stronę kolejnego stanowiska armaty plot. Jeden z Twoich żołnierzy może podkraść się pod nim z lewej strony, obrócić w lewo i zastrzelić przechadzającego się drogą Fryca. Drugi komandos powinien ostrożnie podkraść się z prawej strony stanowiska z armatą i zlikwidować dwóch hitlerowców w środku (uwaga, jeden stoi tuż przy wejściu na stanowisko ! - [obrazek poniżej po lewej]).

1 - Misja Deadfish (4) | Operacja Ammobox | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
W oddali, na wprost i na południe powinieneś widzieć już wejście do hali (hangarów), w której znajdują się dwie łodzie podwodne dla których tu jesteś - Misja Deadfish (4) | Operacja Ammobox | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

W oddali, na wprost i na południe powinieneś widzieć już wejście do hali (hangarów), w której znajdują się dwie łodzie podwodne dla których tu jesteś. Ale póki co nie wchodź tam jeszcze, najpierw bowiem powinieneś zlikwidować całą kupę Niemców przebywających w różnych miejscach na placu w centralnej części kompleksu, koło centralnej bramy. Nieprzyjaciół jest ok. 7-u. Twoi żołnierze powinni mieć w tej chwili możliwość zaatakowania ich z dwóch stron (pamiętasz o sekcji którą pozostawiłeś przy ciężarówce ?). To dobry moment aby skorzystać z widoku taktycznego i wykorzystać go do zaplanowania całej akcji (najpierw jednak postaraj się zlokalizować pozycje wszystkich Niemców, dwóch m.in. kręci się przy ciężarówkach na placu za ogrodzeniem). Atakując z kilku kierunków powinieneś szybko uporać się z nieprzyjacielem [obrazek powyżej po prawej].

Zbierz wszystkich swoich ludzi i ruszaj w stronę wejścia do hali z łodziami podwodnymi. Tuż za wejściem stoi ciężarówka przy której majstruje jeden z Niemiaszków. Zastrzel go, wychyl się w lewo w wejściu i rozwal kolejnego Fryca siedzącego na skrzyniach po lewej [obrazek poniżej po lewej]. Widzisz schody prowadzące do pomieszczenia na górze na wprost ? Przebiegnij przez halę wzdłuż prawej ściany (na prawo od wejścia i od ciężarówki), wejdź ostrożnie po tych schodach i szybko zlikwiduj przez okno dwóch Szwabków w pomieszczeniu. Zejdź schodami z powrotem na dół (przy skrzyni pod ścianą możesz się uzupełnić amunicję) i ruszaj dalej, w głąb hali. Na wprost i powyżej powinien stać kolejny Fryc. Zastrzel go, wejdź do tej części hali, obróć się w prawo i zlikwiduj nadchodzącego z oddali żołnierza.

2 - Misja Deadfish (4) | Operacja Ammobox | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Podejdź do następnej ciężarówki na wprost, wychyl się i zabij kolejnych dwóch wrogów (również na wprost ale już w następnej części hali - [obrazek powyżej po prawej]) - Misja Deadfish (4) | Operacja Ammobox | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Podejdź do następnej ciężarówki na wprost, wychyl się i zabij kolejnych dwóch wrogów (również na wprost ale już w następnej części hali - [obrazek powyżej po prawej]). Potem wejdź do tej części i skieruj się schodami po lewej na górę. Otwórz pomieszczenie i zastrzel nieprzyjaciół w środku. Wróć, zejdź schodami na dół i skieruj się w stronę pierwszej łodzi podwodnej. Idź wzdłuż jej prawego boku. Możesz przejść do poprzedniej części hali i poruszać się tamtędy bowiem naprzeciwko zobaczysz patrolującego wartownika. Zlikwiduj go więc z poprzedniej hali kiedy będzie Cię mijał a zaraz potem wykończ Niemca na łodzi podwodnej, który coś tam naprawia [obrazek poniżej po lewej].

3 - Misja Deadfish (4) | Operacja Ammobox | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Wracaj i przejdź się teraz wzdłuż lewej burty tej łodzi podwodnej uważając na Niemców w kolejnej części hali po Twojej lewej - Misja Deadfish (4) | Operacja Ammobox | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Wracaj i przejdź się teraz wzdłuż lewej burty tej łodzi podwodnej uważając na Niemców w kolejnej części hali po Twojej lewej. Jeśli któryś wejdzie Ci na muszkę skorzystaj z okazji i zastrzel go. Kiedy dojdziesz do pierwszego pomostu prowadzącego na okręt podwodny po Twojej prawej stronie wejdź na łódź i podłóż dynamit w dwóch miejscach, z przodu i na rufie [obrazek powyżej po prawej]. Zaminujesz w ten sposób pierwszy okręt, pora zająć się następnym. Przejdź do kolejnej części hali i postępując w ten sam sposób jak dotychczas likwiduj kolejnych Niemców (w tym tych na górze, w pomieszczeniach). W przedostatniej hali, na dole jest nisza prowadząca do drzwi na zewnątrz (czyli do wyjścia z hali z łodziami podwodnymi), które póki co są zamknięte. Klucz ma żołnierz w owej niszy. Zastrzel go, zabierz mu klucz i już teraz otwórz sobie drzwi [obrazek poniżej po lewej].

4 - Misja Deadfish (4) | Operacja Ammobox | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
W pobliżu znajdziesz też skrzynkę z materiałami wybuchowymi (zabierz jeżeli te ostatnie Ci się już kończą) - Misja Deadfish (4) | Operacja Ammobox | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

W pobliżu znajdziesz też skrzynkę z materiałami wybuchowymi (zabierz jeżeli te ostatnie Ci się już kończą). Na marginesie - Niemiaszki naprawdę zadbali o to żeby Ci ułatwić zadanie wysadzenia łodzi umieszczając w pobliżu nich skrzynie z dynamitem, nieprawdaż :-) ? Przejdź do ostatniej hali i rozwal przebywających tam Niemców - jeden na górze (majchrem go), jeden patrolujący halę i dwóch na łodzi podwodnej. Wejdź na okręt i zaminuj go - jak zwykle jeden ładunek na rufę a drugi na dziób. Wypełniłeś wreszcie ten cel misji (zaminowanie okrętów podwodnych ("Mine the submarines at the docks.") [obrazek powyżej po prawej]) i możesz stąd pryskać. Skieruj się całym zespołem do wyjścia (drzwi) w poprzedniej hali, wyjdź na zewnątrz i zwiewaj do miejsca gdzie zaczynałeś misję ("Assemble at the planned location.") . Możesz zasuwać główną drogą do bramy przez którą weszłeś na teren bazy (ale jest możliwość spotkania po drodze nieprzyjaciela) albo zwiać przez główną bramę, którą otwarłeś wcześniej magicznym przełącznikiem (w tym wypadku nikt nie powinien Ci wejść w drogę).

Jeśli zabiłeś wszystkich nieprzyjaciół w kompleksie ("Kill all the enemy in the complex.") wypełnisz tym samym dodatkowy cel misji, podobnie gdy wszyscy Twoi żołnierze uszli cało ("All members of the unit must survive.") .