Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry

Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 07] Pomoc humanitarna | Star Wolves Gwiezdne Wilki poradnik Star Wolves: Gwiezdne Wilki

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Przed misją: Najpierw uzbrój swoje myśliwce w to co zdobyłeś, a później zastanów się nad kupnem jakiegoś myśliwca drugiej generacji - Kruka Burzy lub Klasy T , w zależności jaką ilością gotówki dysponujesz. Jeśli to za mało, to zostaw pieniądze na później. Sprawdź też czarny rynek - nowe wieżyczki dla statku-bazy powinny być już dostępne.

Nagroda: 10000

Misja może być w paru miejscach trudna, jeśli pozwolisz sobie na walkę ze zbyt wieloma myśliwcami wroga - [Misja 07] Pomoc humanitarna | Star Wolves Gwiezdne Wilki - Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry

Misja może być w paru miejscach trudna, jeśli pozwolisz sobie na walkę ze zbyt wieloma myśliwcami wroga. Do tego Triada używa myśliwców drugiej generacji i bardzo mocnych pocisków, które potrafią zniszczyć na raz kilka twoich statków. Bez dobrego systemu antyrakietowego się nie obejdzie, sam też nie zapominaj o rakietach w trudniejszych walkach oraz o specjalnych umiejętnościach. Zaczynasz w [1] - zamiast lecieć do zleceniodawcy, najpierw oczyść drogę przed konwojem, który musisz ochraniać. Skieruj się do [2], po drodze niszcząc dwa skrzydła piratów (2 i 3 myśliwce). Zobaczysz także jedno skrzydło (2 myśliwce) Triady, tu już bardziej uważaj, bo przeciwnicy są mocniejsi.

W [2] jest mobilna baza piratów i jedno skrzydło (3 myśliwce). Zabierz cały ładunek i leć do [3]. Porozmawiaj ze stacją i zgódź się wykonać dla nich zadanie, rozpraw się też z dwoma myśliwcami i jednym transportowcem Triady na górze mapy, zbierz oczywiście wszystko co z nich zostało. Potem leć w prawo, załatw 2 myśliwce Triady i kolejne dwa. Zbieraj łupy, zniszcz piratów po drodze do laboratorium w [5]. Po doleceniu na miejsce zgódź się wykonać dodatkowe zadanie - okaże się, że już je wykonałeś. Po chwili baza wybuchnie (nieudany eksperyment). Teraz dopiero leć do [7] (zignoruj portal w [6]) i porozmawiaj z Astrą.

Zapisz grę i leć do [8]. Okaże się, że Astra ma za długi język - wybierz opcję drugą w rozmowie, a dostaniesz gratisowo trochę ładunku, który potem możesz sprzedać. Leć do portalu w [4]. Po drodze zniszczysz 3 myśliwce (wystawiaj statek-bazę na pierwszy ogień). Portal będzie chroniony przez dwa skrzydła (jedno stoi w miejscu, drugie patroluje, oba po 2 myśliwce). Nie wdawaj się w rozmowę, tylko od razu zaatakuj przeciwników, zniszcz ich, zbierz łupy i przeleć przez portal.

Tu będzie mało walk, lecz mogą być ciężkie - [Misja 07] Pomoc humanitarna | Star Wolves Gwiezdne Wilki - Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry

Tu będzie mało walk, lecz mogą być ciężkie. Zaczynasz w [1], zniszcz piratów i leć do [2]. Rozwal myśliwiec Triady i dostarcz ładunek. Potem skieruj się do [3], dostarcz ładunek i leć w stronę [4]. Dostaniesz 2 dodatkowe myśliwce od stacji (po prostu zgódź się na propozycję pomocy). Po drodze zniszczysz skrzydło Triady (2 myśliwce) i piratów (3 myśliwce). Postaraj się szybko zniszczyć myśliwce wroga pod bazą [5] - to będzie pierwsza z trudnych walk. Pamiętaj o rakietach, specjalnych umiejętnościach i wybieraniu celów po kolei. Dostarcz ładunek na stację.

W stronę bazy [5] z [6] zmierza konwój Triady plus dwa skrzydła po dwa myśliwce. Tu znów może być trudno, ale powinieneś sobie jakoś poradzić. Zbierz wszystko, co zostało z konwoju i leć do [5], by dostarczyć ładunek. Potem do [4] - rozpraw się z pozostałymi myśliwcami przeciwnika i zbierz wszystko, powinno być tu dużo łupów. Reszta jest już tylko formalnością - dostarcz ładunek do [5], a dostaniesz rakiety, potem to samo zrób w [6], wcześniej rozprawiając się z jednym myśliwcem Triady. Otrzymasz jeszcze jeden pomocniczy myśliwiec - leć do [2] i zgódź się wysadzić stację Triady. Zgódź się także na to, by Astra dołączyła do twojej drużyny. Leć do [4] i po prostu przeleć przez wszystkie sześć punktów, by rozstawić ładunki, a następnie uciekaj. Stacja wybuchnie, a ty z powrotem leć do [2]. Zgódź się na akcje zamiast 3000 kredytów, po czym leć do [1] by opuścić ten system.