Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry

Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Lista misji | Star Wolves Gwiezdne Wilki poradnik Star Wolves: Gwiezdne Wilki

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Poniżej znajduje się lista wszystkich misji dostępnych w grze. Niektóre misje wykluczają się nawzajem - inne pojawiają się w określonym przypadku lub powodują pojawienie się jeszcze innych. Wszystkie informacje o tym zostały zawarte w tym rozdziale.

Misja 1: Standardowy patrol

Misja 2: Uratuj porucznika Raymonda

Misja 3: Przemyt

Po wykonaniu misji 2 lub 3 (dostajesz obie naraz), dostaniesz też misję 4. Najpierw jednak radzę wykonać drugą lub trzecią (w zależności którą już zaliczyłeś), a dopiero potem wybrać misję 4.

Misja 4: Polowanie na Czerwonego Korsarza

Na koniec tej misji możesz wybrać, czy chcesz mieć w swojej drużynie Czerwonego Korsarza (gorąco radzę to zrobić). Jeśli odmówisz, to twoją następną misją będzie dopiero misja 7. Jeśli się zgodzisz, to prócz misji 7 dostaniesz także misje 5 i 6. Polecam wykonać je najpierw.

Misja 5: Odszkodowanie

Misja 6: Piracki skarb

Misja 7: Pomoc humanitarna

Misja 8: Eridan

Misja 9: Przybycie do sektora Wodnik

Po tej misji dostajesz na raz trzy misje: 10, 11 i 12. Wykonaj je po kolei.

Misja 10: Pilnowanie złóż

Misja 11: Konwój z uranem

Po wykonaniu tych misji pojawią się - prócz misji 12 - dwie kolejne. Wykonuj je oczywiście po kolei.

Misja 12: Konkurencja

Misja 13: Posejdon

Po wykonaniu tej misji dostaniesz kolejną związaną z Berserkami - misję 16. Najpierw jednak polecam wykonać zadanie 14. Po jego wykonaniu udostępni się też misja 15 - ją wykonaj przez atakiem na Berserki.

Misja 14: Zasadzka

Misja 15: Piracki admirał

Misja 16: Gniazdo hydry

Misja 17: Ostatnia głowa hydry

Misja 18: Konwój korporacyjny

Dwie kolejne misje się wykluczają nawzajem. Gorąco polecam wybrać drugą, ponieważ w ten sposób możesz zdobyć najlepszy lekki myśliwiec w grze. W poradniku opisane są obie misje.

Misja 19-A: Rutyna

Misja 19-B: Kradzież prototypu

Dwie kolejne misje również się wykluczają, ale są to identyczne misje - tylko że dla innego pracodawcy. W poradniku opisane są obie.

Misja 20-A: Mokra robota

Misja 20-B: Na pomoc nauce

Misja 21: Atak na bazę piratów

Po tej misji dostaniesz dwie kolejne - misje 22 i 23. Po jednej z tych misji będą się pojawiać kolejne, i tak cały czas, do misji 28. Problem jednak w tym, że jeśli trzy razy z rzędu ominiesz jakąś misję, to już się ona nie pojawi. Jeśli będziesz wykonywał misje w takiej kolejności, jaka została przedstawiona w poradniku, to Misja 27 cię ominie (choć została oczywiście opisana). Sam musisz zdecydować, które oferty są ciekawsze. Podsumowując - jednej z sześciu następnych misji na pewno nie wykonasz.

Misja 22: Oferta specjalna

Misja 23: Dymisja ministra

Misja 24: Zaginiony konwój

Misja 25: Stalingrad

Misja 26: Pomoc prawna

Misja 27: Pilne wezwanie

Przed tą misję musisz zdecydować czy stanąć po stronie korporacji, czy też po stronie imperatora. Ta decyzja wpłynie na to, jakie końcowe misje otrzymasz (w przypadku wybrania korporacji odłączy się od ciebie Żmija). Misje dla imperatora mają tutaj oznaczenie w postaci litery "A" przy numerze misji. Analogicznie - misje dla korporacji - mają literę "B".

Misja 28: S.O.S.

Misja 29-A: Przechwycenie

Misja 29-B: Ewakuacja

Misja 30-A: Złoty klucz, Gwiezdny Młot

Misja 30-B: Przechwycenie

Misja 31-B: Nagroda