Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blitzkrieg 2 - poradnik do gry

Blitzkrieg 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział II - Misja "Waste not want not" | Niemcy w Blitzkrieg 2 poradnik Blitzkrieg 2

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Misja "Waste not want not"

Cele misji - Rozdział II - Misja Waste not want not | Niemcy w Blitzkrieg 2 - Blitzkrieg 2 - poradnik do gry

Cele misji:

  • *1 - Osiągnij oblężoną baterię armat p-lot 88 mmm,
  • *2 - Eskortuj wszystkie armaty p-lot w bezpieczne miejsce.

Misję zaczynasz w lokacji ^ (strefa zaopatrzeniowa) z dwoma samochodami rozpoznawczymi, kilkoma czołgami średnimi i paroma drużynami piechoty. Nikt Cię tu prawdopodobnie nie będzie niepokoił więc możesz ruszyć do pierwszego celu misji (*1 - oblężona bateria armat p-lot) całością swoich sił. W *1 bateria armat (razem z Twoimi sojusznikami) odpiera ataki wroga. Rozdziel swoje wojsko na najbliższym rozwidleniu dróg, część skieruj w lewo a reszta niech jedzie prosto. Ci skręcający w lewo niech uważają na stanowisko ckmu i armaty p-panc przy skrzyżowaniu (czerwone kropki , większa to armata). Wykrzyknikiem na skrzyżowaniu niech na razie sobie głowy nie zawracają, na razie niczego on nie oznacza. Na skrzyżowaniu powinni skręcić w prawo i ruszyć w stronę !1 , razem z resztą sił, które wcześniej posłałeś prosto (na rozwidleniu). W ten sposób powinniście zaatakować czołgi i samochody opancerzone wroga, które wyjadą Ci na spotkanie w !1 z dwóch kierunków (w tym z boku).

1 - Rozdział II - Misja Waste not want not | Niemcy w Blitzkrieg 2 - Blitzkrieg 2 - poradnik do gry
Jadąc dalej w stronę *1 uważaj na punkt - Rozdział II - Misja Waste not want not | Niemcy w Blitzkrieg 2 - Blitzkrieg 2 - poradnik do gry

Jadąc dalej w stronę *1 uważaj na punkt !2 . Najpierw na armatę p-panc na górce (czerwona kropka ) a dokładnie w !2 - na dwie armaty p-panc, dwa czołgi Mk. VI Crusader i kilka drużyn piechoty (część w okopie). Kiedy osiągniesz baterię armat p-lot w lokacji *1 dostaniesz je pod komendę - obróć je w kierunku pustyni i na wszelki wypadek okop i ustaw w zasadzkę. Również czołgi zorganizuj w obronę. Teraz powinieneś dostać do swojego miejsca startowego ^ kilka ciągników artyleryjskich i dwa czołgi lekkie do ich osłony - skieruj je tutaj, do lokacji *1 (na pierwszym rozwidleniu znów jedź prosto, potem skręt w lewo tak jak prowadzi droga i dalej cały czas prosto aż do *1 ). Następnie (w osłonie wszystkich swoich czołgów) podepnij armaty p-lot 88 mm do ciągników artyleryjskich i ruszaj ciągnikami (powinna wystarczyć eskorta tylko czołgów lekkich) w drogę powrotną (tą samą trasą) do *2 albo, jak wolisz, ^ . Jeśli chcesz możesz w pewnym momencie odbić czołgami lekkimi w prawo (ciągniki niech dalej jadą same) i zlikwidować na skrzyżowaniu z czerwonym wykrzyknikiem ! (tym, którym miałeś sobie nie zawracać głowy na początku gry) armatę p-panc i samochód opancerzony Humber. Kiedy wszystkie ciągniki artyleryjskie (możesz stracić chyba tylko co najwyżej jednego) dotrą do lokacji *2 misja zakończy się. W trakcie gry pojawi się lotnictwo wroga ale sam nie wiem po co ;-).

P.S.: Jak pisałem wcześniej ciągnikom powinna wystarczyć eskorta dwóch czołgów lekkich. Resztą swoich puszek (o ile trochę Ci ich zostało) możesz, w momencie kiedy artyleria p-lot zmierza do *2 , zaatakować (przez pustynię) z punktu *1 lokację !3 (strefa zaopatrzeniowa nieprzyjaciela) a potem (od tyłu) dwa czerwone wykrzykniki ! niedaleko. Wróg w !3 to czołg średni wielodziałowy M3 Grant, dwa inne i kilka samochodów. Z kolei ! najbliżej !3 to 4 armaty p-panc (po dwie z każdej strony drogi, jedna niżej, druga na górce) oraz samochód Humber. Drugi (dalszy) ! to czołg Crusader, Humber, ckm Vickers i drużyna piechoty.